Oh dat dan weer wel, spannend.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt, anders vlieg ik terug en pak ik in je poepertje
Hopelijk krijg je geen eten straksquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:11 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja
Maar gelukkig verse pancakes eten zo
o ga je us nu?quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:07 schreef Etsu het volgende:
Ik ben nu in Frankfurt. 70 min vertraging
van je opa geërfd ofzo? Klinkt antiek allemaalquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ugh, versterkers
Wilde m`n speakers weer aansluiten, maar die zijn tri-wired en nu loopt er iets te kutten in de connectie, kan ik al die draden (zijn er 12 in totaal) Weer los koppelen en opnieuw gaan aansluiten
Wat denk jequote:Op zondag 14 augustus 2016 13:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je geen eten straks
ik hou niet van pannenkoekenquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:11 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja
Maar gelukkig verse pancakes eten zo
Kunnen hoogrendements luidsprekers zijn. Aktief cross-over...quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:14 schreef Drug het volgende:
[..]
van je opa geërfd ofzo? Klinkt antiek allemaal
Is wel nice met caramel stroop en shit die stroop is op want lang geen pancakes gegeten en nu wel zin in en de supermarkt is dicht en alle andere dorpen in de buurt ook fmlquote:
oh nee, zoete pannenkoeken eet ik al helemaal nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:23 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Is wel nice met caramel stroop en shit die stroop is op want lang geen pancakes gegeten en nu wel zin in en de supermarkt is dicht en alle andere dorpen in de buurt ook fml
Anders eet ik ze ook niet
Ik zag eens iemand met kaas eten, vond het maar een raar gezicht :squote:Op zondag 14 augustus 2016 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh nee, zoete pannenkoeken eet ik al helemaal niet
Kaas en suiker, goddelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:26 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik zag eens iemand met kaas eten, vond het maar een raar gezicht :s
kaas, ham, spek, salami, kan allemaalquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:26 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik zag eens iemand met kaas eten, vond het maar een raar gezicht :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |