Als er sprake is van een hoog episch gehalte en het retespannend kan worden. Daarom moet darts dus Olympisch wordenquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:47 schreef Odaiba het volgende:
Wat een domme inzendingen hier allemaal...We kunnen het beter hebben over wat maakt een sport olympisch?
Union red je nooit binnen het huidige tijdsbestek, of je moet met een enkele poule gaan werken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:08 schreef noodgang het volgende:
In:
Skeeleren
Honkbal
Rugby (Union)
Uit:
Dressuur
De helft van de zwemdisciplines
Schietdisciplines
dartenquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:52 schreef Falco het volgende:
[..]
Als er sprake is van een hoog episch gehalte en het retespannend kan worden. Daarom moet darts dus Olympisch worden
Wordt lastig inderdaad. Een heel streng OKT, zodat er maar 4 landen mee mogen doen ofzoquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:23 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Union red je nooit binnen het huidige tijdsbestek, of je moet met een enkele poule gaan werken.
Basketbal is ook amper een wereldsport te noemen wat dat betreft. Zeker als je kijkt dat het derde team van USA tegen China een dunkcontest ervan maakt ipv een wedstrijd.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:26 schreef Poepz0r het volgende:
Hockey mag er eigenlijk ook wel uit. Het is geen wereldsport (te weinig landen die concurreren) zelfde met bepaalde schaatsafstanden etc.
Is ook zo, alhoewel je nog kan zeggen dat bepaalde EU landen het nog redelijk doen wat dat betreft, maar bij hockey is het altijd NL/Duitsland en soms Argentinaquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:29 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Basketbal is ook amper een wereldsport te noemen wat dat betreft. Zeker als je kijkt dat het derde team van USA tegen China een dunkcontest ervan maakt ipv een wedstrijd.
Basketbal, hoe mooi de sport ook is, zou om dezelfde reden eruit moeten. Het B-team USA domineert al hard.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:26 schreef Poepz0r het volgende:
Hockey mag er eigenlijk ook wel uit. Het is geen wereldsport (te weinig landen die concurreren) zelfde met bepaalde schaatsafstanden etc.
Korfbal komt om die reden niet op de OS want wij domineren pas 25 jaar in die sport ofzoquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:30 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Basketbal, hoe mooi de sport ook is, zou om dezelfde reden eruit moeten. Het B-team USA domineert al hard.
Basketbal zou ook wel passen op de paralympics.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:30 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Basketbal, hoe mooi de sport ook is, zou om dezelfde reden eruit moeten. Het B-team USA domineert al hard.
En al die dikkertjes tussen de zwaar afgetrainde atleten tijdens de openingsceremonie.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:52 schreef Falco het volgende:
[..]
Als er sprake is van een hoog episch gehalte en het retespannend kan worden. Daarom moet darts dus Olympisch worden
Baanwielrennen is er toch? BMX altijd behouden, echt een hele vette snelle sensationele sportquote:Op maandag 8 augustus 2016 23:37 schreef jantje1234 het volgende:
In:
Baanwielrennen: Puntenkoers, koppelkoers, tijdrit
Veldlopen (als het niet op de winterspelen mag..)
Triatlon: Iron man
Teamsport: Honkbal, Rugby Union
Uit:
Zwemmen: Rugslag, vlinderslag schoolslag (Wisselslagnummers behouden)
Beachvolleybal
BMX
Rugby Seven
Wat schietnummers, pistooltje en geweertje en één afstandje is genoeg..
Naast de kogelstoters, super zwaargewicht boksers, zwaargewicht judokas...quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
En al die dikkertjes tussen de zwaar afgetrainde atleten tijdens de openingsceremonie.
Wat een logica weer. Basketbal is een mondiale sport Harry. Geef toe dat ze nooit professionalisme naar de Spelen hadden moeten toelaten, in deze dus NBA spelers voor de OS.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:29 schreef Thezeurminator het volgende:
Basketbal is ook amper een wereldsport te noemen wat dat betreft. Zeker als je kijkt dat het derde team van USA tegen China een dunkcontest ervan maakt ipv een wedstrijd.
Zwaar in lopen snoeien en een lullig omnium als goedmakertje... Dit zijn de heerlijkste disciplines die weer moeten worden toegevoegd.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Baanwielrennen is er toch? BMX altijd behouden, echt een hele vette snelle sensationele sport
Die zijn gespierd, die hebben geen bierbuik zoals menig 'prof'-darter.quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Naast de kogelstoters, super zwaargewicht boksers, zwaargewicht judokas...
quote:Op maandag 8 augustus 2016 23:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die zijn gespierd, die hebben geen bierbuik zoals menig 'prof'-darter.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:09 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Darters zijn dus ook gespierd.
Ik stel voor om andere sporten juist meer afstanden te geven. Dus wielrennen met een parcours van 5 km, en eentje van 6km en 7km etc, en dat je dan in totaal 100 medailles kunt halen, net als bij zwemmen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:42 schreef Arth_NL het volgende:
Het zwemmen mag het wel met wat minder afstanden doen.
baasquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:04 schreef Falco het volgende:
Alles met paarden weg
Apekooien moet Olympisch worden
En in het basket en volley ook lengtecategorieen. Zo krijgen de kleine spelers ook een kans.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:41 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik stel voor om andere sporten juist meer afstanden te geven. Dus wielrennen met een parcours van 5 km, en eentje van 6km en 7km etc, en dat je dan in totaal 100 medailles kunt halen, net als bij zwemmen.![]()
En aparte volleybaltoernooien met partijen tot 5,7,9,11 en 13 sets, en voor elk toernooi dus een medaille.
En handboogschieten met verschillende afstanden, met medailles voor de 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90 en 100 meter
futsal is vreemd dat dit inderdaad niet olympisch is. Zeer spectaculair lijkt me of anders beachvolleybal of dat beachvoetbal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 07:55 schreef raptorix het volgende:
Uit:
-Golf
-Tennis
-Voetbal
-Gewichtheffen
-Pingpongen
-Synchroon zwemmen
In
-Honkbal
-MMA
-Futsal
-Pentathlon
Dan heb ik een leuke verrassing voor je.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:50 schreef Googke het volgende:
Raar dat triathlon er niet in is. Zowat een van de zwaarste sporten die op een dag gedaan kan worden.
Thriatlon, acrobatische gymnastiek en vechtsporten/worstelen zitten er al in.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:50 schreef Googke het volgende:
Raar dat triathlon er niet in is. Zowat een van de zwaarste sporten die op een dag gedaan kan worden.
Zeker in
In:
-Triathlon
-Wat vechtsporten/worstelen
-Veldrijden (maken wij Belgen ook eens kans op wat medailles)
-Korfbal
-Pentaque (gemiddelde leeftijd 70-80 jaar)
-Rittenklassement bij wielrennen
-Futsal en beachsoccer als beachvolleybal toch bestaat.
-Acrobatische gymnastiek
-Motocross
Out:
Minder zwemnummers en en loopafstanden, er zijn een triljoen afstanden.
Paardensport
Voetbal (niet geschikt omdat het een vereldeld beloftentoernooi is)
Serieus van acrobatische gymnastiek? Op de Europese Spelen waren daar onderdelen bij die er niet zijn, anders pakken we Belgen niet goud eropquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Thriatlon, acrobatische gymnastiek en vechtsporten/worstelen zitten er al in.
Petanque zou wel geweldig zijn
Zodat ieder land minimaal 10 medailles haalt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:41 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik stel voor om andere sporten juist meer afstanden te geven. Dus wielrennen met een parcours van 5 km, en eentje van 6km en 7km etc, en dat je dan in totaal 100 medailles kunt halen, net als bij zwemmen.![]()
En aparte volleybaltoernooien met partijen tot 5,7,9,11 en 13 sets, en voor elk toernooi dus een medaille.
En handboogschieten met verschillende afstanden, met medailles voor de 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90 en 100 meter
Dat is het toch al?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:30 schreef TheTraveler het volgende:
Skateboarden moet olympisch worden, met een 50+ categorie voor de heer Tony Hawk
Skateboarden komt er bij in 2020. Van mij mag basketbal eruit en futsal er in.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:30 schreef TheTraveler het volgende:
Skateboarden moet olympisch worden, met een 50+ categorie voor de heer Tony Hawk
Sarcasme neem ik aanquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:04 schreef Boezeidekoe het volgende:
Alle sporten waar Nederland absoluut 0% medaillekansen heeft, dat geeft de NOS des te meer ruimte om studiogesprekjes te voeren, voor-en nabeschouwingen te doen, reclame en herhalingen uit te zenden.
Omdat ze er niks mee hebben en het daardoor saai vinden om naar te kijken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 08:26 schreef Slaro het volgende:
Waarom gaan zoveel posters hier voor dressuur, zekere medailles voor Nederland, prachtige traditie.
Dat het moeilijk is weet ik wel, maar dat maakt het niet minder saai om naar te kijken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Omdat ze er niks mee hebben en het daardoor saai vinden om naar te kijken.
Terwijl dressuur juist het moeilijkste onderdeel en fysiek zwaarste onderdeel is van paardrijden, zowel voor ruiter als paard. Zwaarder dan springen.
Wel de hink-stap-sprong wat een net zo geforceerd onderdeel is als de vlinderslag.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:57 schreef butz0rs het volgende:
Zwemmen alleen vrije slag.
Waarom rugslag, schoolslag, vlinderslag en wisselslag terwijl deze langzamer zijn?
Atletiek heeft toch ook geen 100m huppelen, armen achter de rug, hinkelen, etc.
Ja maar, de OS zijn niet gemaakt voor jouw kijkplezier, maar om sportwedstrijden, ook die jij niet leuk vindt. Ik vind het trouwens het meest interessante om naar te kijken.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:44 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat het moeilijk is weet ik wel, maar dat maakt het niet minder saai om naar te kijken.Ik vind het echt met afstand het saaiste onderdeel op de gehele OS.
Ik zeg ook niet dat het weg moet. Hoewel, ik heb liever überhaupt geen jurysporten op de OS, maar dat is een ander verhaal. Het is alleen niet zo dat iets interessant wordt omdat het moeilijk is.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:00 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja maar, de OS zijn niet gemaakt voor jouw kijkplezier, maar om sportwedstrijden, ook die jij niet leuk vindt. Ik vind het trouwens het meest interessante om naar te kijken.
Bij springen weet ik na afloop direct wie er heeft gewonnen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 11:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Omdat ze er niks mee hebben en het daardoor saai vinden om naar te kijken.
Terwijl dressuur juist het moeilijkste onderdeel en fysiek zwaarste onderdeel is van paardrijden, zowel voor ruiter als paard. Zwaarder dan springen.
dat zag je wel aan Djokovic nadat hij verloor van Del Potroquote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:23 schreef Boezeidekoe het volgende:
Voetbal en Tennis. In bijna alle andere sporten is een Olympische medaille het ultieme doel voor een sporter, op de OS hangen deze sporten er maar een beetje bij. De tennissers hebben 4 toernooien per jaar die hoger aangeschreven staan, en bij voetbal blijven het EK en WK evenementen die veel hoger aangeschreven staan als we het over landenploegen hebben.
Is ook zeker waar wat je daar zegt. Het is alleen interessant voor kijkers die er wat verstand van hebben. Maar dan heeft het nog wel bestaansrecht toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Bij springen weet ik na afloop direct wie er heeft gewonnen.
Bij dressuur moet je eerst de jury nog even afwachten. Ik herinner me de Spelen van Londen nog waar een Britse amazone het onderdeel won. Waarom? Voor de leek volslagen onduidelijk.
Er zijn ook wk's tango dansen. En op een motorfiets van een enorme schans afspringen. Bestaansrecht hebben betekent niet per se dat het Olympisch hoeft te zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 12:57 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Is ook zeker waar wat je daar zegt. Het is alleen interessant voor kijkers die er wat verstand van hebben. Maar dan heeft het nog wel bestaansrecht toch?
Nou ja, ik weet niet wat de criteria zijn voor Olympisch, maar mij lijkt het iets dat van vroeger uit al gedaan werd (het Griekse) en wat fysiek echt wel het een en ander vergt. En daar hoort dit zeker bij. En dat aparte hippische WK is er uiteraard ook.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:19 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er zijn ook wk's tango dansen. En op een motorfiets van een enorme schans afspringen. Bestaansrecht hebben betekent niet per se dat het Olympisch hoeft te zijn.
Wat mij betreft mogen alle paardensporten op een apart hippisch wk worden gehouden.
Ik denk niet dat Hercules een Piaffe deed op Pegasus. :-)quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet wat de criteria zijn voor Olympisch, maar mij lijkt het iets dat van vroeger uit al gedaan werd (het Griekse) en wat fysiek echt wel het een en ander vergt. En daar hoort dit zeker bij. En dat aparte hippische WK is er uiteraard ook.
Toch wel (en laten we het rusten). De basis ligt namelijk in de cavalerie. Het was wel erg handig als je je paard zijwaarts, achterwaarts en andere kunsten kon laten doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Hercules een Piaffe deed op Pegasus. :-)
Maar, laten we de discussie verder maar rusten. Het zijn veel NL medailles in elk geval.
eens gegarendeerd goud voor Nederlandquote:
Dit.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:13 schreef Beregd het volgende:
Een rittenkoers in het wielrennen
Een echte iron man
Mathieu vd Poel rijdt al die belgen aan gort danquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:50 schreef Googke het volgende:
Zeker in
In:
-Triathlon
-Wat vechtsporten/worstelen
-Veldrijden (maken wij Belgen ook eens kans op wat medailles)
-Korfbal
-Pentaque (gemiddelde leeftijd 70-80 jaar)
-Rittenklassement bij wielrennen
-Futsal en beachsoccer als beachvolleybal toch bestaat.
-Acrobatische gymnastiek
-Motocross
Out:
Minder zwemnummers en en loopafstanden, er zijn een triljoen afstanden.
Paardensport
Voetbal (niet geschikt omdat het een vereldeld beloftentoernooi is)
Da's een mooie sport! Obelix kan dat ook goed, maar niet geheel volgens de regels. Die slaat hem op zijn kop en gooit dan het netje er over...quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:36 schreef AmaninFull het volgende:
IN:
Ik weet niet hoe het heet maar die sport die de Romeinen beoefenden waarin een man met een drietand en een visnet het opneemt tegen een man met een kort zwaard, een groot rechthoekig schild en zware bepantsering op een zanderige ondergrond.
Als er iets een sport isquote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pleur wielrennen er maar uit, dat is geen sport.
Karten lijkt me eigenlijk best wel geschikt voor de OS.quote:
Ga je mond schrobbenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:46 schreef wimderon het volgende:
Zal wel een van de weinigen zijn die dit vindt, maar BMX zou ik absoluut niet missen.
100% eens.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:46 schreef wimderon het volgende:
Zal wel een van de weinigen zijn die dit vindt, maar BMX zou ik absoluut niet missen.
Nee, geweldige toevoegingquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mondschrobben zou wel een mooie vervanger zijn van het BMX'en
Ik vind het tof!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:46 schreef wimderon het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:45 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Skateboarden komt er bij in 2020
Duidelijk niet naar #teamusa gekeken gisteren. Basketbal is een schitterende sport en jij komt met dingen zoals skatenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:41 schreef Argos het volgende:
In:
- inline skaten baan
- inline skaten weg
- Kitesurfen
Uit:
- Voetbal
- Basketbal
- Golf
wow dat is epicquote:
Skateboarden en surfen? Wauw.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 07:46 schreef Anonymousz het volgende:
Honkbal/softbal & Karate keren terug in 2020 Surfen klimmen skateboarden komen ook erbij
Noooooooooquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 07:46 schreef Anonymousz het volgende:
Honkbal/softbal keren terug in 2020
Wrom? Ik ben blij dat het terugkomt. Snap ook niet waarom het destijds afgeschaft is.quote:
A la fish'o'mania een hele dag om een poeltje zittenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
In: Vissen
Out: alles met een jury.
Veel voetballers willen best meedoen, maar omdat het toernooi niet wordt georganiseerd door de FIFA zijn clubs niet verplicht hun spelers af te staan. Aangezien het seizoen net begint doen veel clubs nogal moeilijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:25 schreef sp3c het volgende:
dat het voetbaltoernooi zo matig is zonder toppers snap ik nooit zo, alle liefhebbers klagen steen en been dat het grote geld regeerd en de sport kapot maakt en tegelijkertijd halen ze de neus op voor een groot mondiaal toernooi waar dat (nog) niet het geval is
wat is het probleem (behalve dat Oranje hier ook niet mee mag doen) er nu eigenlijk mee?
Ik vind het vreselijk saai om naar te kijken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Wrom? Ik ben blij dat het terugkomt. Snap ook niet waarom het destijds afgeschaft is.
Deze manquote:
Dat is elk jaar weer genot. De live coverage is erg goedquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Oh en al dat pistoolschieten/kleiduifschieten gaat ook helemaal nergens over. Dan mogen ze Fish-O-Mania ook wel olympisch maken.
BMX en Baanwielrennen vind ik van de huidige sporten het enige nog boeiende om te kijken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:46 schreef wimderon het volgende:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik kijk juist alleen de paardensporten. De rest vind ik maar saai.
Ik kijk het veel minder saaie waterpoloquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja toch? Nog vijf minuten dan beginnen ze weer!
Dat dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
A la fish'o'mania een hele dag om een poeltje zitten
Toegegeven, honkbal is zo'n sport (wellicht 1 van de weinige) die op tv minder leuk is om naar te kijken dan langs het veld. Weet ook niet precies hoe dat komt. Desalniettemin vind ik het wel leuk dat het terugkomt. Nederland is er doorgaans ook niet al te slecht in.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:52 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk saai om naar te kijken.
dat wist ik zelfs!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Veel voetballers willen best meedoen, maar omdat het toernooi niet wordt georganiseerd door de FIFA zijn clubs niet verplicht hun spelers af te staan. Aangezien het seizoen net begint doen veel clubs nogal moeilijk.
Spelers van <23 jaar met daarbij 3 dispensatiespelersquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat wist ik zelfs!
snap ik ook wel waarom is nu precies dat de reden waarom het olympisch toernooi niet boeiend is?
zolang het speelveld gelijk is lijkt het me op deze manier een stuk boeiender dan wanneer het gewoon een extra WK is (wat de FIFA wel niet zal willen hebben)
wat zijn de restricties eigenlijk qua teamsamenstelling enzo?
Neequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 06:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
BMX eruit willen gooien
Klap van de molen gehad?
Rio is niet echt representatief. Daar heeft het vrijwel nergens nog vol gezeten. Zelfs niet bij atletiek en zwemmen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee
Toeschouwersaantallen gezien in Rio en tijdens bijvoorbeeld een WK?
Overal zijn lege plekken, dat is geen argument om BMX eruit te gooien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee
Toeschouwersaantallen gezien in Rio en tijdens bijvoorbeeld een WK?
Omdat het nergens vol zat is het juist wel representatiefquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Rio is niet echt representatief. Daar heeft het vrijwel nergens nog vol gezeten. Zelfs niet bij atletiek en zwemmen.
WK geen idee.
Nee, klopt gewoon een super kleine sport qua aantal beoefenaarsquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Overal zijn lege plekken, dat is geen argument om BMX eruit te gooien.
Een van de spectaculairste sporten die er is op de OS
Ik ben het eens met trampolinespringen en misschien ook wel paardensport, verder zie ik niet waarom je die andere sporten eruit zou halen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Effe crosposten
Deze sporten zou ik eruit knikkeren
Boogschieten
Trampoline springen
Kanovaren
Paardesport
Rugby 7's
Schietsport
Taekewondo
BMX
Mountainbiken
En ik zou de volgende sporten toevoegen
Basebal
Squash
Cricket
Rugby
Snooker kan mooi als demonstratiesportquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben het eens met trampolinespringen en misschien ook wel paardensport, verder zie ik niet waarom je die andere sporten eruit zou halen.
Je weet dat gewoon Rugby te zwaar is om een volledig schema van af te werken in 2 weken? Of wil je 4 deelnemende landen?
Verder zou ik futsal en snooker nog willen toevoegen naast de sporten die jij noemt.
Wildwaterroeien?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kanovaarders kunnen toch gewoon gaan roeien?
Waarom toch al die demonstratiesporten? Maak er gewoon een volwaardige sport van.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Snooker kan mooi als demonstratiesport
Kan me niet echt voorstellen dat rugby 7 minder zwaar is dan het normale rugby maar voor wel meer sporten geldt dat je het beter over 3 of 4 weken kan houden
Omdat ze dat niet zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wildwaterroeien?
[..]
Waarom toch al die demonstratiesporten? Maak er gewoon een volwaardige sport van.
Argumenten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Omdat ze dat niet zijn
Weinig beoefenaars, weinig toeschouwersquote:
Dat mag best van de OS af inderdaadquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
http://www.zomerspelen.or(...)ayak-sprint-k4-500m/
Wild water inderdaad
Eentje die het snaptquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat mag best van de OS af inderdaad
wat is dat nou voor argumentquote:
Mooie sport anders beach volleyball en het wordt in veel landen op een hoog niveau beoefendquote:Op zondag 28 augustus 2016 22:38 schreef sp3c het volgende:
sowieso alles op het strand eruit hoor, enige wat dat toevoegd is zand en dat maakt alles langzamer
of ze moeten in bikinis gaan spelen, daar zullen de meeste topvoetballers geen problemen mee hebben
Net zo leuk als een docu op Animal Planet...quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind dat ze alle teamsporten ook in een watervariant moeten hebben
Waterhockey, waterbasketbal, waterhandbal (waterpolo), water tennis gemengd dubbel, onderwaterroeien 8 zonder stuurman, watervolleybal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |