Ik stel voor om andere sporten juist meer afstanden te geven. Dus wielrennen met een parcours van 5 km, en eentje van 6km en 7km etc, en dat je dan in totaal 100 medailles kunt halen, net als bij zwemmen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:42 schreef Arth_NL het volgende:
Het zwemmen mag het wel met wat minder afstanden doen.
baasquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:04 schreef Falco het volgende:
Alles met paarden weg
Apekooien moet Olympisch worden
En in het basket en volley ook lengtecategorieen. Zo krijgen de kleine spelers ook een kans.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:41 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik stel voor om andere sporten juist meer afstanden te geven. Dus wielrennen met een parcours van 5 km, en eentje van 6km en 7km etc, en dat je dan in totaal 100 medailles kunt halen, net als bij zwemmen.![]()
En aparte volleybaltoernooien met partijen tot 5,7,9,11 en 13 sets, en voor elk toernooi dus een medaille.
En handboogschieten met verschillende afstanden, met medailles voor de 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90 en 100 meter
futsal is vreemd dat dit inderdaad niet olympisch is. Zeer spectaculair lijkt me of anders beachvolleybal of dat beachvoetbal.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 07:55 schreef raptorix het volgende:
Uit:
-Golf
-Tennis
-Voetbal
-Gewichtheffen
-Pingpongen
-Synchroon zwemmen
In
-Honkbal
-MMA
-Futsal
-Pentathlon
Dan heb ik een leuke verrassing voor je.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:50 schreef Googke het volgende:
Raar dat triathlon er niet in is. Zowat een van de zwaarste sporten die op een dag gedaan kan worden.
Thriatlon, acrobatische gymnastiek en vechtsporten/worstelen zitten er al in.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:50 schreef Googke het volgende:
Raar dat triathlon er niet in is. Zowat een van de zwaarste sporten die op een dag gedaan kan worden.
Zeker in
In:
-Triathlon
-Wat vechtsporten/worstelen
-Veldrijden (maken wij Belgen ook eens kans op wat medailles)
-Korfbal
-Pentaque (gemiddelde leeftijd 70-80 jaar)
-Rittenklassement bij wielrennen
-Futsal en beachsoccer als beachvolleybal toch bestaat.
-Acrobatische gymnastiek
-Motocross
Out:
Minder zwemnummers en en loopafstanden, er zijn een triljoen afstanden.
Paardensport
Voetbal (niet geschikt omdat het een vereldeld beloftentoernooi is)
Serieus van acrobatische gymnastiek? Op de Europese Spelen waren daar onderdelen bij die er niet zijn, anders pakken we Belgen niet goud eropquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Thriatlon, acrobatische gymnastiek en vechtsporten/worstelen zitten er al in.
Petanque zou wel geweldig zijn
Zodat ieder land minimaal 10 medailles haalt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 00:41 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik stel voor om andere sporten juist meer afstanden te geven. Dus wielrennen met een parcours van 5 km, en eentje van 6km en 7km etc, en dat je dan in totaal 100 medailles kunt halen, net als bij zwemmen.![]()
En aparte volleybaltoernooien met partijen tot 5,7,9,11 en 13 sets, en voor elk toernooi dus een medaille.
En handboogschieten met verschillende afstanden, met medailles voor de 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90 en 100 meter
Dat is het toch al?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:30 schreef TheTraveler het volgende:
Skateboarden moet olympisch worden, met een 50+ categorie voor de heer Tony Hawk
Skateboarden komt er bij in 2020. Van mij mag basketbal eruit en futsal er in.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:30 schreef TheTraveler het volgende:
Skateboarden moet olympisch worden, met een 50+ categorie voor de heer Tony Hawk
Sarcasme neem ik aanquote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:04 schreef Boezeidekoe het volgende:
Alle sporten waar Nederland absoluut 0% medaillekansen heeft, dat geeft de NOS des te meer ruimte om studiogesprekjes te voeren, voor-en nabeschouwingen te doen, reclame en herhalingen uit te zenden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |