Skateboarden en surfen? Wauw.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 07:46 schreef Anonymousz het volgende:
Honkbal/softbal & Karate keren terug in 2020 Surfen klimmen skateboarden komen ook erbij
Noooooooooquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 07:46 schreef Anonymousz het volgende:
Honkbal/softbal keren terug in 2020
Wrom? Ik ben blij dat het terugkomt. Snap ook niet waarom het destijds afgeschaft is.quote:
A la fish'o'mania een hele dag om een poeltje zittenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
In: Vissen
Out: alles met een jury.
Veel voetballers willen best meedoen, maar omdat het toernooi niet wordt georganiseerd door de FIFA zijn clubs niet verplicht hun spelers af te staan. Aangezien het seizoen net begint doen veel clubs nogal moeilijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:25 schreef sp3c het volgende:
dat het voetbaltoernooi zo matig is zonder toppers snap ik nooit zo, alle liefhebbers klagen steen en been dat het grote geld regeerd en de sport kapot maakt en tegelijkertijd halen ze de neus op voor een groot mondiaal toernooi waar dat (nog) niet het geval is
wat is het probleem (behalve dat Oranje hier ook niet mee mag doen) er nu eigenlijk mee?
Ik vind het vreselijk saai om naar te kijken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Wrom? Ik ben blij dat het terugkomt. Snap ook niet waarom het destijds afgeschaft is.
Deze manquote:
Dat is elk jaar weer genot. De live coverage is erg goedquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Oh en al dat pistoolschieten/kleiduifschieten gaat ook helemaal nergens over. Dan mogen ze Fish-O-Mania ook wel olympisch maken.
BMX en Baanwielrennen vind ik van de huidige sporten het enige nog boeiende om te kijken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:46 schreef wimderon het volgende:
Zal wel een van de weinigen zijn die dit vindt, maar BMX zou ik absoluut niet missen.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik kijk juist alleen de paardensporten. De rest vind ik maar saai.
Ik kijk het veel minder saaie waterpoloquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja toch? Nog vijf minuten dan beginnen ze weer!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |