Als er iets een sport isquote:Op donderdag 18 augustus 2016 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pleur wielrennen er maar uit, dat is geen sport.
Karten lijkt me eigenlijk best wel geschikt voor de OS.quote:
Ga je mond schrobbenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:46 schreef wimderon het volgende:
Zal wel een van de weinigen zijn die dit vindt, maar BMX zou ik absoluut niet missen.
100% eens.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:46 schreef wimderon het volgende:
Zal wel een van de weinigen zijn die dit vindt, maar BMX zou ik absoluut niet missen.
Nee, geweldige toevoegingquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mondschrobben zou wel een mooie vervanger zijn van het BMX'en
Ik vind het tof!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:46 schreef wimderon het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:45 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Skateboarden komt er bij in 2020
Duidelijk niet naar #teamusa gekeken gisteren. Basketbal is een schitterende sport en jij komt met dingen zoals skatenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:41 schreef Argos het volgende:
In:
- inline skaten baan
- inline skaten weg
- Kitesurfen
Uit:
- Voetbal
- Basketbal
- Golf
wow dat is epicquote:
Skateboarden en surfen? Wauw.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 07:46 schreef Anonymousz het volgende:
Honkbal/softbal & Karate keren terug in 2020 Surfen klimmen skateboarden komen ook erbij
Noooooooooquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 07:46 schreef Anonymousz het volgende:
Honkbal/softbal keren terug in 2020
Wrom? Ik ben blij dat het terugkomt. Snap ook niet waarom het destijds afgeschaft is.quote:
A la fish'o'mania een hele dag om een poeltje zittenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
In: Vissen
Out: alles met een jury.
Veel voetballers willen best meedoen, maar omdat het toernooi niet wordt georganiseerd door de FIFA zijn clubs niet verplicht hun spelers af te staan. Aangezien het seizoen net begint doen veel clubs nogal moeilijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:25 schreef sp3c het volgende:
dat het voetbaltoernooi zo matig is zonder toppers snap ik nooit zo, alle liefhebbers klagen steen en been dat het grote geld regeerd en de sport kapot maakt en tegelijkertijd halen ze de neus op voor een groot mondiaal toernooi waar dat (nog) niet het geval is
wat is het probleem (behalve dat Oranje hier ook niet mee mag doen) er nu eigenlijk mee?
Ik vind het vreselijk saai om naar te kijken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Wrom? Ik ben blij dat het terugkomt. Snap ook niet waarom het destijds afgeschaft is.
Deze manquote:
Dat is elk jaar weer genot. De live coverage is erg goedquote:Op maandag 8 augustus 2016 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Oh en al dat pistoolschieten/kleiduifschieten gaat ook helemaal nergens over. Dan mogen ze Fish-O-Mania ook wel olympisch maken.
BMX en Baanwielrennen vind ik van de huidige sporten het enige nog boeiende om te kijken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:46 schreef wimderon het volgende:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik kijk juist alleen de paardensporten. De rest vind ik maar saai.
Ik kijk het veel minder saaie waterpoloquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja toch? Nog vijf minuten dan beginnen ze weer!
Dat dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
A la fish'o'mania een hele dag om een poeltje zitten
Toegegeven, honkbal is zo'n sport (wellicht 1 van de weinige) die op tv minder leuk is om naar te kijken dan langs het veld. Weet ook niet precies hoe dat komt. Desalniettemin vind ik het wel leuk dat het terugkomt. Nederland is er doorgaans ook niet al te slecht in.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:52 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk saai om naar te kijken.
dat wist ik zelfs!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Veel voetballers willen best meedoen, maar omdat het toernooi niet wordt georganiseerd door de FIFA zijn clubs niet verplicht hun spelers af te staan. Aangezien het seizoen net begint doen veel clubs nogal moeilijk.
Spelers van <23 jaar met daarbij 3 dispensatiespelersquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat wist ik zelfs!
snap ik ook wel waarom is nu precies dat de reden waarom het olympisch toernooi niet boeiend is?
zolang het speelveld gelijk is lijkt het me op deze manier een stuk boeiender dan wanneer het gewoon een extra WK is (wat de FIFA wel niet zal willen hebben)
wat zijn de restricties eigenlijk qua teamsamenstelling enzo?
Neequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 06:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
BMX eruit willen gooien
Klap van de molen gehad?
Rio is niet echt representatief. Daar heeft het vrijwel nergens nog vol gezeten. Zelfs niet bij atletiek en zwemmen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee
Toeschouwersaantallen gezien in Rio en tijdens bijvoorbeeld een WK?
Overal zijn lege plekken, dat is geen argument om BMX eruit te gooien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee
Toeschouwersaantallen gezien in Rio en tijdens bijvoorbeeld een WK?
Omdat het nergens vol zat is het juist wel representatiefquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Rio is niet echt representatief. Daar heeft het vrijwel nergens nog vol gezeten. Zelfs niet bij atletiek en zwemmen.
WK geen idee.
Nee, klopt gewoon een super kleine sport qua aantal beoefenaarsquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Overal zijn lege plekken, dat is geen argument om BMX eruit te gooien.
Een van de spectaculairste sporten die er is op de OS
Ik ben het eens met trampolinespringen en misschien ook wel paardensport, verder zie ik niet waarom je die andere sporten eruit zou halen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Effe crosposten
Deze sporten zou ik eruit knikkeren
Boogschieten
Trampoline springen
Kanovaren
Paardesport
Rugby 7's
Schietsport
Taekewondo
BMX
Mountainbiken
En ik zou de volgende sporten toevoegen
Basebal
Squash
Cricket
Rugby
Snooker kan mooi als demonstratiesportquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben het eens met trampolinespringen en misschien ook wel paardensport, verder zie ik niet waarom je die andere sporten eruit zou halen.
Je weet dat gewoon Rugby te zwaar is om een volledig schema van af te werken in 2 weken? Of wil je 4 deelnemende landen?
Verder zou ik futsal en snooker nog willen toevoegen naast de sporten die jij noemt.
Wildwaterroeien?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kanovaarders kunnen toch gewoon gaan roeien?
Waarom toch al die demonstratiesporten? Maak er gewoon een volwaardige sport van.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Snooker kan mooi als demonstratiesport
Kan me niet echt voorstellen dat rugby 7 minder zwaar is dan het normale rugby maar voor wel meer sporten geldt dat je het beter over 3 of 4 weken kan houden
Omdat ze dat niet zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wildwaterroeien?
[..]
Waarom toch al die demonstratiesporten? Maak er gewoon een volwaardige sport van.
Argumenten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Omdat ze dat niet zijn
Weinig beoefenaars, weinig toeschouwersquote:
Dat mag best van de OS af inderdaadquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
http://www.zomerspelen.or(...)ayak-sprint-k4-500m/
Wild water inderdaad
Eentje die het snaptquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat mag best van de OS af inderdaad
wat is dat nou voor argumentquote:
Mooie sport anders beach volleyball en het wordt in veel landen op een hoog niveau beoefendquote:Op zondag 28 augustus 2016 22:38 schreef sp3c het volgende:
sowieso alles op het strand eruit hoor, enige wat dat toevoegd is zand en dat maakt alles langzamer
of ze moeten in bikinis gaan spelen, daar zullen de meeste topvoetballers geen problemen mee hebben
Net zo leuk als een docu op Animal Planet...quote:Op maandag 29 augustus 2016 12:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind dat ze alle teamsporten ook in een watervariant moeten hebben
Waterhockey, waterbasketbal, waterhandbal (waterpolo), water tennis gemengd dubbel, onderwaterroeien 8 zonder stuurman, watervolleybal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |