SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQProtčge moi de mes désirs.
Ze zijn wel sterk alleen niet zo sterk als sommige anderen van die soort van hetzelfde "level".quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:02 schreef Renesite het volgende:
Dus ehm... al mijn sterke pokékom CP zijn eigenlijk niet zo sterk. Ik zit hier te janken!
Oooowquote:Op zondag 7 augustus 2016 11:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ze zijn wel sterk alleen niet zo sterk als sommige anderen van die soort van hetzelfde "level".
IV zegt helemaal niks joh. Ga je geen last van krijgenquote:Op zondag 7 augustus 2016 11:02 schreef Renesite het volgende:
Dus ehm... al mijn sterke pokékom CP zijn eigenlijk niet zo sterk. Ik zit hier te janken!
Dat is wel echt sick, hoeveel km heb je al gelopen en welk lol ben je.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Heb nu 4 10km eieren in mijn voorraad, volgens mij nooit eerder gehad. En sinds donderdag al 8 10km eieren geloof ik.
Ik heb het idee dat het helpt om veel verschillende pokestops langs te gaan met weinig herhaling. Maar misschien is het wel toeval allemaal.
202km, level 23quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:29 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Dat is wel echt sick, hoeveel km heb je al gelopen en welk lol ben je.
Nog nooit een 10km ei op level 20 is wel sick. Maar ik heb sinds level 12 oid ook al geen 10km ei meer gehad, en dat vind ik al opmerkelijk. (ben nu level 19). Krijg alleen nog 5 en 2quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:43 schreef Mrmime het volgende:
Ik heb een hele schattige metapod van 100% 😂 Ik ben nu bijna level 20 en heb nog nooit een tien kilometer ei gehad! Heb gisteren drie 5 km eieren uitgebroed, in de eerste Psyduck, in de tweede ook een psyduck. Drie keer raden wat in de derde zat.. Had nog liever een pidgey gehad 😬
ik weet t ook nietquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:56 schreef Molurus het volgende:
Weet iemand een growlithe nest in de randstad? Ik zou best zo'n arcanine willen.
Ik ben nu Level 21 en net begonnen het eerste 10 km ei uit te broeden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nog nooit een 10km ei op level 20 is wel sick. Maar ik heb sinds level 12 oid ook al geen 10km ei meer gehad, en dat vind ik al opmerkelijk. (ben nu level 19). Krijg alleen nog 5 en 2
Als iemand t weet ga ik met je meequote:Op zondag 7 augustus 2016 12:56 schreef Molurus het volgende:
Weet iemand een growlithe nest in de randstad? Ik zou best zo'n arcanine willen.
Levelenquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:51 schreef Fe2O3 het volgende:
Hrm dilemma
Heb ruim 80 pokemon om te evolven, met lucky eggs natuurlijk, maar ik ben nu lvl 17.5 ; evolven = levelen = meer gekut met wegrennende pokemons
Aan de andere kant, wel weer wat hogere CP pokemons vangen (alhoewel, vind nu max. 7xx)
Wat te doen, wat te doen
Nou maar hopen dat er wat nuttigs uitkomt hahaquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:24 schreef Debsterr het volgende:
Ik deed vandaag een happy dance: mijn eerste (!) 10 km ei gekregen(level 22...)
Heb je van die extra incubators gekocht?quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:51 schreef Schuimpjes het volgende:
Vandaag al 7,3 km gelopen, ongeveer 10 eieren uitgekomen. Straks nog even een rondje van 2,5 kilometer lopen en dan komen er weer 4 uit.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je van die extra incubators gekocht?
Er stond vrijdag opeens een Arcanine in het dorp toen ik wat gyms aan het pakken was. Dus die maar even snel gevangen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:56 schreef Molurus het volgende:
Level 22 ondertussen en bij de laatste 7 a 8 levels ook niets gekregen geloof ik. Je zou dus de knip moeten trekken als je ze wil.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
Jammer dat je geen incubators bij pokestops krijgt..
Jep. Bastards. Of veel gyms bezetten.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:13 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Level 22 ondertussen en bij de laatste 7 a 8 levels ook niets gekregen geloof ik. Je zou dus de knip moeten trekken als je ze wil.
Bij level 20 heb je er nog 2 gehad zelfsquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:13 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Level 22 ondertussen en bij de laatste 7 a 8 levels ook niets gekregen geloof ik. Je zou dus de knip moeten trekken als je ze wil.
Ja, die hebben ze er na de update idd iets meer ingestopt volgens mijquote:
In Delft kun je leuke Pokemon vindenquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Moest vandaag in het centrum van Delft zijn en heb daar een Golduck gevangen, mijn eerste cp??? Pokémoncp1124.
Ook een Dratini van 493 gevonden![]()
Weinig problemen de laatste tijd. Pokemon vangen lukt weer met 1/2 ballen over het algemeen. En ook geen vastlopers.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:39 schreef DJKoster het volgende:
Laat ze die bugs eens fixen.
Gisteren 1 op de 5-7 stops die blauw bleef (items krijg je wel) en vandaag 3 freezes achter elkaar.![]()
Verder is het nog wel leuk, nu even wat vangen vanaf de bank terwijl er een serie opstaat en vanavond weer wat rondjes stops doen.
Over een paar dagen weer wat evolven met een lucky egg aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:06 schreef Amarantha het volgende:
Zojuist uit een 2 km ei. Ben er best blij mee(en 80% IV)
Geodude is sowieso awesome.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ik heb vanaf vandaag dat mn scherm ineens uit het niets vast blijft zitten. Of eigenlijk loopt mn mannetje nog wel maar kan nergens meer op klikken. Moet hem dan dus uit en aan zitten, heel irritant steeds.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:39 schreef DJKoster het volgende:
Laat ze die bugs eens fixen.
Gisteren 1 op de 5-7 stops die blauw bleef (items krijg je wel) en vandaag 3 freezes achter elkaar.![]()
Verder is het nog wel leuk, nu even wat vangen vanaf de bank terwijl er een serie opstaat en vanavond weer wat rondjes stops doen.
Over een paar dagen weer wat evolven met een lucky egg aan.
Level 20.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:26 schreef Renesite het volgende:
Level 18... wanneer krijg ik weer een geluksei?
quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:06 schreef Amarantha het volgende:
Zojuist uit een 2 km ei. Ben er best blij mee(en 80% IV)
Nice! Ik kreeg een soortgelijk iets qua cp/hp/IV maar dan in de vorm van een GoldeenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh well snel laten evolueren dan maar
mag het weten
Ik ben wel blij als ik die eruit krijgquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:39 schreef Fopje het volgende:
Pfffff al die 10 km eieren...
3x mr mime.
2x magmar
En een Onix. Mr mime en magmar had ik al. Waardeloos dus![]()
Over 500 meter komen er weer 2 uit. Ben benieuwd
Niet als steeds dezelfde krijgt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben wel blij als ik die eruit krijg
De dikste mime boosten met al die mime candy?quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:39 schreef Fopje het volgende:
3x mr mime.
2x magmar
Dat jij uberhaupt zoveel 10km eieren krijgt, ik, level 23 heb er pas 2 gehad. Een Pinsir en Aerodactylquote:Op zondag 7 augustus 2016 17:39 schreef Fopje het volgende:
3x mr mime.
2x magmar
Ik heb nu 82 mime candy.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
De dikste mime boosten met al die mime candy?
Ik heb er een stuk of 13 gehad denk ik. Ben level 22.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:56 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Dat jij uberhaupt zoveel 10km eieren krijgt, ik, level 23 heb er pas 2 gehad. Een Pinsir en Aerodactyl
Misschien ligt het dan aan de regio.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, die hebben ze er na de update idd iets meer ingestopt volgens mijEerst met moeite 1 gevonden, en nu 3 achter elkaar op Station Eindhoven
Eerst de uitrol naar alle landen en serverstabiliteit. Daarna komt hopelijk tracking weer terug.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:16 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zat gister in het stadswandel park, tussen 3 stops.. en toen nam het plezier in het spel echt enorm af![]()
Ik was alleen maar aan het grinden op stomme pokemon, nog een lucky egg gebruikt. Ik wist dat dit moment zou komen, maar voelde best zinloos om het zelfde keer op keer op keer te doen. Niks mis met gamen, is lekker ontspannen maar er zit amper een uitdaging in.. Ben bang dat ik het vanaf nu steeds minder aan ga vinden![]()
Ook vind ik het maar storend om constant met je telefoon in je hand, actief houdend (telefoon) moet lopen voor eieren..
Hopelijk komen er snel nieuwe spannende modi..
Dan zou ik als ik jou was gaan spoofen om je Pokedex compleet te krijgen. Ben je zo weer een paar weken onder de pannen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:16 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zat gister in het stadswandel park, tussen 3 stops.. en toen nam het plezier in het spel echt enorm af![]()
Ik was alleen maar aan het grinden op stomme pokemon, nog een lucky egg gebruikt. Ik wist dat dit moment zou komen, maar voelde best zinloos om het zelfde keer op keer op keer te doen. Niks mis met gamen, is lekker ontspannen maar er zit amper een uitdaging in.. Ben bang dat ik het vanaf nu steeds minder aan ga vinden![]()
Ook vind ik het maar storend om constant met je telefoon in je hand, actief houdend (telefoon) moet lopen voor eieren..
Hopelijk komen er snel nieuwe spannende modi..
quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:27 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was gaan spoofen om je Pokedex compleet te krijgen. Ben je zo weer een paar weken onder de pannen.
Je krijgt geen ban. Ik doe het al 2 weken en niks aan de hand. Was het gewoon beu dat na hele middagen fietsen ik nog steeds geen fuck was opgeschoten en ik steeds maar dezelfde pokemons tegen kwam. Het verzamel aspect speelt voor mij nog steeds mee dus dit is een prima oplossing.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Dat is helemaal niks aan. Plus krijg ik een ban.
Ik wil niet cheaten met spoofen.
Dat kan, maar het is niet voor mijquote:Op zondag 7 augustus 2016 18:36 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Je krijgt geen ban. Ik doe het al 2 weken en niks aan de hand. Was het gewoon beu dat na hele middagen fietsen ik nog steeds geen fuck was opgeschoten en ik steeds maar dezelfde pokemons tegen kwam. Het verzamel aspect speelt voor mij nog steeds mee dus dit is een prima oplossing.
Wow! Lekkerquote:Op zondag 7 augustus 2016 19:41 schreef White__Tiger het volgende:
Mijn Lapras is na 13 dagen in de gym gestaan te hebben in Eindhoven er uit gegooid. Had ik niet verwacht dat hij zolang zou blijven staan, wel lekker voor de coins elke dag.
Weet je waar ik echt echt echt echt echt echt echt een hekel aan heb? Aan mensen die Arcanine als ArKEEnine uitspreken. Ik word daar echt helemaal gek vanquote:Op zondag 7 augustus 2016 19:45 schreef Unites het volgende:
[..]
Wow! Lekker
Dat zijn 130 coins dan toch? Voor elke dag 10?
Ik zou het niet doen. 1200 is al best aardig en wie weet waar je de sterrenstof nog voor nodig hebt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:07 schreef Akkerdjie het volgende:
Ik heb uit een 10km ei een lapras van CP 1254 (ik ben level 19).
De IV is volgens Pokeadvisor 82,2.
Zijn aanvallen zijn:
Frost Breath (ice)
Dragon Pulse (dragon).
Ik heb voor de rest helemaal niks boven de 1000 en zou de lapras 9x kunnen power uppen.
Is deze jongen de moeite waard om bijna 20000 stardust in te dumpen?
Sorry voor de noobvraag, maar ben net voor het eerst een beetje bezig in de mid-game.
* OscarMopperkont gaat er ook weer 1 in een gym gooien. Die van de overkant.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:12 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb nu 2 pokemon in gyms staan. Jeej.
Is dat dan vanwege de iv of moves, of omdat het weinig nut heeft om hoger te gaan dan 1200, of iets anders?quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. 1200 is al best aardig en wie weet waar je de sterrenstof nog voor nodig hebt.
Hoe krijg je dat voor elkaar? Er wordt nog gevraagd of je het zeker weetquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:02 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
IK HEB PERONGELUK MIJN 1500+ ARCANINE GETRANSFERD GVDDDDS![]()
![]()
Ik was 10 Growliths aan het transferen, blijkbaar is ie er tussendoor gegliptquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Er wordt nog gevraagd of je het zeker weet
RIP. Sterktequote:Op zondag 7 augustus 2016 21:02 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
IK HEB PERONGELUK MIJN 1500+ ARCANINE GETRANSFERD GVDDDDS![]()
![]()
En dan vang je zelf al een aardige dierentuin bij elkaarquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:08 schreef Amarantha het volgende:
1,5 uur dierentuin:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tentacool komt uit een 5 km ei.
Dat dus.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik heb vanaf vandaag dat mn scherm ineens uit het niets vast blijft zitten. Of eigenlijk loopt mn mannetje nog wel maar kan nergens meer op klikken. Moet hem dan dus uit en aan zitten, heel irritant steeds.
Ze hebben Onix wel een beetje verneukt in de game jaquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:06 schreef Ronaldsen het volgende:
Vandaag een Onix en Eevee uit 10km eieren, al mijn 3e nutteloze Onix![]()
Gelukkig nog 2 andere 10km eieren aan het broeden, morgen nieuwe kansen
quote:
Joh, ze zijn de laatste tijd juist (eindelijk) verbeteringen door aan het voeren. Nog even volhoudenquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik begin me goed te ergeren aan dit spel. Ze mogen de spawnpunten wat vaker vernieuwen, zodat het aanbod wat groter wordt in je lokale omgeving. Daarnaast is het zonder voetstappen of richtingaanwijzer totaal kut om (zoals zojuist) een Dragonair op je radar te hebben en vervolgens te zien verdwijnen. En dan alle zaadpokemon uit die 2km-eieren...
De zin in dit spel begint op deze manier wel langzaam op te houden
Adem in, adem uit.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Begin het nu wel strontzat te worden dat je 20 ballen moet verspillen aan slappe pokemons. En dan bij een pokestop potion en revive krijgt______!!!!!
Als dit de trend wordt stop ik er mee.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Begin het nu wel strontzat te worden dat je 20 ballen moet verspillen aan slappe pokemons. En dan bij een pokestop potion en revive krijgt______!!!!!
Als dit de trend wordt stop ik er mee.
Yep zelfde probleem hierquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:58 schreef picodealion het volgende:
PokeAdvisor kan mijn pokemannen niet meer laden.
Ik zou 'm Rainer noemen als ik jou was.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:20 schreef Rambow het volgende:
vandaag 492 eevee.... 100% ivDat wordt mn Ranier denk ik!
Niceeee!quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:13 schreef picodealion het volgende:
Jammer, ik wilde even met mijn nieuwe aanwinsten pronken.
O.a:
- een 428 Dratini met nog 25% te gaan op de level balk, dus ik vermoed een behoorlijk hoge IV.
- 406 Abra
- 1289CP Seaking (>90%)
- 990CP Machoke (>80%)
- 894CP Ivysaur (>90%)
- Mijn eerste Golduck, in het wild gevangen (898CP, lage IV)
Werkt dat voor een tweede keer? Ik meende dat daar wat discussie over was. Ik wil een tweede Vapareon makenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:24 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik zou 'm Rainer noemen als ik jou was.
Je hebt kans dat dat mislukt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Werkt dat voor een tweede keer? Ik meende dat daar wat discussie over was. Ik wil een tweede Vapareon maken
Naar mijn ervaring niet. Of ik moet het fout hebben gedaan.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Werkt dat voor een tweede keer? Ik meende dat daar wat discussie over was. Ik wil een tweede Vapareon maken
Zodra je geclaimd hebt moet je 21 of 22 uur wachten tot je opnieuw kunt claimen, onafhankelijk van welke gyms je in de tussentijd verovert of kwijtraaktquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nais. Net naar een lokale hotspot geweest. 3 stops naast elkaar met constant lures. Minstens 50 man daar, en stel je dat voor in een klein dorpje
Veeeel pidgeys, maar ga bijna met lucky egg levelen dus dat was op. 2 nieuwe gevangen. Aantal pokemon gevangen die ik nodig had om te evolven (had bijv 46 paras candy). En mn 1e gym overgenomen! Ben wel laag level dus een uurtje later was ik al weer overgenomen, maar toch.
Daarover een vraagje. Hoe zit dat nu met die punten en gyms? Ik nam de gym over, en claimde (in dat store venster met het schildje) meteen de punten. De teller begon toen te lopen. Toen ik gekickt was liep de teller nog steeds. Nu nog steeds. Que?
Bij een tweede keer is de kans groot dat ie random een ander aanmaakt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:31 schreef picodealion het volgende:
[..]
Naar mijn ervaring niet. Of ik moet het fout hebben gedaan.
Oftewel, gewoon random. Je hebt namelijk sowieso een kans van 33.3% dat het degene wordt die je wilquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Bij een tweede keer is de kans groot dat ie random een ander aanmaakt.
Maar je kan ook net het geluk hebben dat ie wel evolved in wat je wil.
Ik had mijn 3e onix vandaagquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:01 schreef Fopje het volgende:
Godver. Weer een kut magmar en en eevee uit een 10 km ei.
Ik had er zo veel en er komt alleen maar troep uit.
Ik zou die ook wel willen omdat ik die nog nooit heb gezien, verder een uitermate teleurstellende pokemon, zo'n grote levende berg stenen en dan niks kunnenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:21 schreef Igen het volgende:
Ik zou heel blij zijn met een Onix. Ik heb er nog nooit een gezien, in de stad zat een nest maar sinds de update zitten daar doduo.
Inderdaad.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:21 schreef Igen het volgende:
Ik zou heel blij zijn met een Onix. Ik heb er nog nooit een gezien.
Zo das een lekkere score zeg.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zo, maar even 10 gyms gekaapt. Midden in de nacht gaat dat wel fijn. Kostte wel 30 revives en heel veel potions, maar dan heb je ook wat.
Die horen in de groenbak!quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Net een oddish gevangen vanaf de bank. Ik kreeg mijn vriendin 1 van 345cp en ik 1 van 14c0![]()
Heb em ook gelijk in de prullenbak gedaan
Ben ook ruim een anderhalf uur bezig geweest in totaal. Niet helemaal voor herhaling vatbaar, maar wel leuk voor een keer.quote:
Ging je alleen of met meerdere mensen van je team? En stad of dorp (qua afstand enzo). Lijkt mij namelijk heul veel werkquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ben ook ruim een anderhalf uur bezig geweest in totaal. Niet helemaal voor herhaling vatbaar, maar wel leuk voor een keer.
Had dat laatst ook, een gym met 6 vaporeons een starmie en een lapras, na 20 minuten was ik het royaal beu.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ben ook ruim een anderhalf uur bezig geweest in totaal. Niet helemaal voor herhaling vatbaar, maar wel leuk voor een keer.
Nou deze was het totaal niet waard in de groenbakquote:
Alleen. En heb 3 dorpen moeten aan doen. Uiteraard met de auto gedaan. Dus geen kilometers voor de eitjes.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ging je alleen of met meerdere mensen van je team? En stad of dorp (qua afstand enzo). Lijkt mij namelijk heul veel werk
Ja, er stond ook nog een level 10 gym om te kapen, maar daar had ik even geen zin meer in. En dat terwijl er maar 1 2000+CP zat een 2 rond de 1500 en de rest onder de 1000. Dus niet lastig om neer te halen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:58 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Had dat laatst ook, een gym met 6 vaporeons een starmie en een lapras, na 20 minuten was ik het royaal beu.
Over een paar weedles/caterpies eens kijken hoe ik ervoor sta na mn evolve-run. Als ik fatsoenlijke pokemon heb (vrees nog niet lol) eens overwegen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alleen. En heb 3 dorpen moeten aan doen. Uiteraard met de auto gedaan. Dus geen kilometers voor de eitjes.
Je hoeft maar 1 echt fatsoenlijke te hebben. Een level 2200 vaporeon bijvoorbeeld, daar krijg je vrijwel alles mee af.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Over een paar weedles/caterpies eens kijken hoe ik ervoor sta na mn evolve-run. Als ik fatsoenlijke pokemon heb (vrees nog niet lol) eens overwegen.
Ik heb er net 4 gekaapt. Geen zin om anderen er uit te vechten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zo, maar even 10 gyms gekaapt. Midden in de nacht gaat dat wel fijn. Kostte wel 30 revives en heel veel potions, maar dan heb je ook wat.
Ben ik nog lang nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je hoeft maar 1 echt fatsoenlijke te hebben. Een level 2200 vaporeon bijvoorbeeld, daar krijg je vrijwel alles mee af.
Hoeveel dust moet je wel niet investeren om een vaporeon zo hoog te krijgen? als ik mijn hoogste Eevee nu evolve wordt het maximaal 1550 Vaporeon.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je hoeft maar 1 echt fatsoenlijke te hebben. Een level 2200 vaporeon bijvoorbeeld, daar krijg je vrijwel alles mee af.
4 is ook al lekker toch. Dat is waar ik meestal voor ga als ik mijn avondrondje doe. Dat zit allemaal in het dorp dan namelijk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik heb er net 4 gekaapt. Geen zin om anderen er uit te vechten.
Level bonus kan de bag limit overschrijden. Ik had vandaag ook iets van 540/500quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb 353 items in de tas waar maar ruimte is voor 350 items.
Euhhh?![]()
[ afbeelding ]
Precies.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
4 is ook al lekker toch. Dat is waar ik meestal voor ga als ik mijn avondrondje doe. Dat zit allemaal in het dorp dan namelijk.
Ik heb hem direct vanaf het begin bijgehouden. Maar op dit moment betaal ik 4500 dust en 4 candy.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:11 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hoeveel dust moet je wel niet investeren om een vaporeon zo hoog te krijgen? als ik mijn hoogste Eevee nu evolve wordt het maximaal 1550 Vaporeon.
Flinke investering. De Eevees die ik nu heb zijn allemaal maar net 84% IV met een Cp van 566 en 506, ik denk dat ik nog ff wacht met evolven.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb hem direct vanaf het begin bijgehouden. Maar op dit moment betaal ik 4500 dust en 4 candy.
Eevee zijn hier met de bosjes te vinden. En als je 200.000XP nodig hebt voor een level omhoog te gaan, dan is 9000 stardust eigenlijk maar heel weinig meer om te halen in verhouding.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Flinke investering. De Eevees die ik nu heb zijn allemaal maar net 84% IV met een Cp van 566 en 506, ik denk dat ik nog ff wacht met evolven.
Ik steek nu al mijn dust in mijn glazen kanon, een Parasect met solarbeam, leuk tegen de overvloed aan waterbased pokemon, maar oh wee als hij een charge attack moet vangen.
Ja ok, ik zou natuurlijk wel nóg liever hebben dat uit m'n 10km-ei een 2000CP Lapras komt, want die heb ik ook nog niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik zou die ook wel willen omdat ik die nog nooit heb gezien, verder een uitermate teleurstellende pokemon, zo'n grote levende berg stenen en dan niks kunnen.
Wij delen allen dit leed...quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Goed. Ik ben voorlopig ff klaar met Pokemon tot de update geweest is.
Caterpie van cp63 die 6 keer ontsnapt en dan wegrent!____________________!!!!!!!!
nee hoor?quote:
Unfortunately, it appears Niantic has blocked PokeAdvisor from accessing your data. We will not be able to update your Trainer. The site is in read only mode, so you can search for your Trainer and download your Pokemon for a little while longer.quote:
o ik heb niet ingelogd idd, maar zag de site nog gewoon op.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Unfortunately, it appears Niantic has blocked PokeAdvisor from accessing your data. We will not be able to update your Trainer. The site is in read only mode, so you can search for your Trainer and download your Pokemon for a little while longer.
Requests op de server en misschien een oneerlijk voordeel ofzo?quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:18 schreef Debsterr het volgende:
Wat deed Pokévision dat negatieve impact zou hebben op Pogo vraag ik me af.
datarequests via de api buiten de app om.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:18 schreef Debsterr het volgende:
Wat deed Pokévision dat negatieve impact zou hebben op Pogo vraag ik me af.
4 posts boven je was ik al tot die conclusie gekomenquote:
En nu zie je het nog een keer met een mooi plaatje.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
4 posts boven je was ik al tot die conclusie gekomen
quote:
Dat is de reden dat ik elk ei netjes op volgorde kies. De starters zitten in 2km eitjes dus die zijn net zo belangrijk!quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik elk ei netjes op volgorde kies. De starters zitten in 2km eitjes dus die zijn net zo belangrijk!
Mja ik doe 10 en 5km eieren vooral in incubators die maar 3 keer mee gaan.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik elk ei netjes op volgorde kies. De starters zitten in 2km eitjes dus die zijn net zo belangrijk!
Candyyyyy om te leverenquote:
Ik koop elke week een paar incubators. Heb er standaard 4-6 aan staan, dan schiet het wel een beetje op.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja ik doe 10 en 5km eieren vooral in incubators die maar 3 keer mee gaan.
2km vooral in de infinite incubator.
Dus de volgorde is er bij mij niet.
Zeker nu je geen incubators meer krijgt.
Ik zit al mn 18e 10km egg te hatcen, terwijl anderen op lv 25 nog maar twee keer een 10km egg hebben gekregen.quote:
Zo oneerlijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 10:01 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik zit al mn 18e 10km egg te hatcen, terwijl anderen op lv 25 nog maar twee keer een 10km egg hebben gekregen.
En vind het een beetje onoverzichtelijk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:01 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik koop elke week een paar incubators. Heb er standaard 4-6 aan staan, dan schiet het wel een beetje op.
Wel klote van PokeAdvisor zeg, ik hoop dat er een goede nieuwe manier gaat komen om IV's te raten. Handmatig elke keer invoeren op SilphRoad schiet echt niet op.
PoAd trok het gewoon rechtstreeks uit de APIquote:Op maandag 8 augustus 2016 10:02 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
En vind het een beetje onoverzichtelijk.
Op Advisor zag je gewoon hoeveel stamina, attack en def je pokemon had en welk percentage.
Hier zie je 100 opties ofzo en weet je nog niks zeker
Neeeee.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Unfortunately, it appears Niantic has blocked PokeAdvisor from accessing your data. We will not be able to update your Trainer. The site is in read only mode, so you can search for your Trainer and download your Pokemon for a little while longer.
Ik ookquote:Op maandag 8 augustus 2016 10:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Neeeee.
Gelukkig had ik mijn beste IV Pokémon gemarkeerd met sterren.
Heb sowieso geen zin om me druk te maken over die IV's.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Hopelijk verbetert Niantic de app nog wel zodat je ook daar goed de stats van je Pokemon kunt zien, ik heb geen zin om al die IVs telkens handmatig op een site uit te rekenen hoor
IVs ga je niet kunnen checken in de app. Dat kan zelfs in de main games niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Hopelijk verbetert Niantic de app nog wel zodat je ook daar goed de stats van je Pokemon kunt zien, ik heb geen zin om al die IVs telkens handmatig op een site uit te rekenen hoor
Ah echt? Daar ben ik vaak te vinden! Maar meestal ergens bij de Luresquote:Op maandag 8 augustus 2016 10:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen nest, maar had er vorige week 1 in vondelpark.
Heb er ook een aantal met sterren gemarkeerd, maar nog niet allesquote:Op maandag 8 augustus 2016 10:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 10:50 schreef Azpilicueta het volgende:
Doet poke advisor het niet meer? Niantic ook geblokkeerd? Ze zijn wel redelijk fanatiek in het blokkeren van apps die het spel alleen maar ten goede komt
Psyduck had je nog niet? Maar jij hebt best een hoog level toch? Hier in Amsterdam stikt het van de Psyduck. Kom bijna net zoveel Psyduck tegen als Magicarp.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren dagje Efteling gedaan. In onze groep zaten meer spelers, dus hoefde ik me niet te schamen om zo af en toe mijn mobiel er bij te pakken. Veel Poliwag en Magikarp gevangen, van allebei 4. Daarnaast nog 1 Horsea, Venonat en 1 Eevee. Maar ook nog twee Psyduck. Die had ik nog niet.
Elke week kopen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:01 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik koop elke week een paar incubators. Heb er standaard 4-6 aan staan, dan schiet het wel een beetje op.
Wel klote van PokeAdvisor zeg, ik hoop dat er een goede nieuwe manier gaat komen om IV's te raten. Handmatig elke keer invoeren op SilphRoad schiet echt niet op.
Ligt eraan hoe je het bekijkt; al die extra load op de servers zorgden er eerst o.a. voor dat die het drukker hadden dan nodig waar de app onder leed.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:50 schreef Azpilicueta het volgende:
Doet poke advisor het niet meer? Niantic ook geblokkeerd? Ze zijn wel redelijk fanatiek in het blokkeren van apps die het spel alleen maar ten goede komt
Mwa, ik koop steeds minder games voor consoles en pc. Dat geld wordt nu in micro transacties besteeds soms. Natuurlijk blijft het totaal bedrag nog steeds onder het geld wat ik normaal aan een console/pc game besteed. Ik bespaar zelfs dus! Ik snap hem dus welquote:Op maandag 8 augustus 2016 10:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Elke week kopen?
Ik probeer geen cent er aan uit te geven.
Waar het eigenlijk dus een beetje op neer komt is dat Niantic niet capabel genoeg is om een dergelijke app op de markt te brengenquote:Op maandag 8 augustus 2016 10:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt; al die extra load op de servers zorgden er eerst o.a. voor dat die het drukker hadden dan nodig waar de app onder leed.
Plus dat alle ontwikkeltijd die opgaat aan het tegenaan van hackers/spoofers niet gebruikt kan worden om de app te verbeteren.
Het is geen bedrijf van honderden medewerkers, maar dat vergeten de meesten nog wel eens
Klopt, maar Niantic vertegenwoordigd wel een paar miljard als waarde, dan mag je soms ook wel íets verwachten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt; al die extra load op de servers zorgden er eerst o.a. voor dat die het drukker hadden dan nodig waar de app onder leed.
Plus dat alle ontwikkeltijd die opgaat aan het tegenaan van hackers/spoofers niet gebruikt kan worden om de app te verbeteren.
Het is geen bedrijf van honderden medewerkers, maar dat vergeten de meesten nog wel eens
De app had best nog een maandje of wat in Beta mogen zijn om het wat te polijsten ja.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waar het eigenlijk dus een beetje op neer komt is dat Niantic niet capabel genoeg is om een dergelijke app op de markt te brengen
Inmiddels ja, met alle opbrengsten van Pokemon wel. Wil niet zeggen dat je in een week tijd dat geld goed gespendeerd hebt aan het spel te verbeteren.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:59 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Klopt, maar Niantic vertegenwoordigd wel een paar miljard als waarde, dan mag je soms ook wel íets verwachten.
Ach, wat is een paar euro voor een hobby waar ik dagelijks een paar uur insteek. Kan het wel missen, dus ik vind het niet zo erg.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Elke week kopen?
Ik probeer geen cent er aan uit te geven.
Vergeet niet dat ze al veel ervaring hebben op het gebied van dit soort games vanwege Ingress. De problemen die bij Ingress speelden, speelden hier gelijk ook op. Er begint nu echter wel een leercurve te komen, maar dat duurde wel een tijdje.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Inmiddels ja, met alle opbrengsten van Pokemon wel. Wil niet zeggen dat je in een week tijd dat geld goed gespendeerd hebt aan het spel te verbeteren.
Al hadden ze 50 nieuwe ontwikkelaars aangenomen; dat duurt een maandje of 2 voordat je daar iets aan gaat hebben.
Ben pas level 11. En Psyduck enkel aantal keren op de radar gezien.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Psyduck had je nog niet? Maar jij hebt best een hoog level toch? Hier in Amsterdam stikt het van de Psyduck. Kom bijna net zoveel Psyduck tegen als Magicarp.
Dat geloof ik best, maar dat de app een wereldwijde hit zou worden was op voorhand wel bekend. Pokemon is altijd al verschrikkelijk populair geweest. Voor een groot deel is het nostalgie - waar ik mij onder schaar -, maar er zijn er ook heel veel die spelen omdat het zo leuk is om te doen en kennen de pokemon die erin zitten niet eens.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:00 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De app had best nog een maandje of wat in Beta mogen zijn om het wat te polijsten ja.
Die serverload is nagenoeg onmogelijk om goed te voorspellen, zeker met side-loaders en mensen die de api gaan reverse-engineren.
Laten we wel wezen; die tracking feature was *veel* beperkter dan sites zoals pokevision.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom ze het nu zo beperkt hebben gehouden zodat ze stelselmatig dingen kunnen toevoegen om het ook op de langer termijn interessant te houden. Maar het verwijderen van een core feature en dan vervolgens alle apps blokkeren die erin kunnen ondersteunen is wel kwalijk vind ik. Het spel is niet zo leuk als je niet weet waar je naartoe moet voor leuke pokemon. Dat is 2 weken leuk als je wilt levelen, maar op een gegeven moment ben je wel klaar met de pidgeys en ratatas
Dat zie je ook in de nieuwe gebieden die nu worden uitgerold, binnen de korste keren zitten er level 30's in met 2500CP+ pokes. Dat ontmoedigt nieuwe spelers nogal.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:12 schreef raptorix het volgende:
Wat ik zelf enorm kut vind is dat het spel enorm makkelijk is gemaakt voor bots, dit zal er voor zorgen dat straks veel Gyms door bot accounts worden beheerst en dat dat niet makkelijk is terug te draaien, zaterdag pakte ik eindelijk een gym, en er was niemand in de buurt, kon dat vrij makkelijk checken omdat het een grote open ruimte is, binnen 3 seconde was mijn Gym al weer overgenomen voordat ik er 1 in kon stoppen.
Tjah vind dat erg lame, pokevision gebruik ik zelf ook, maar ga niet lopen spoofen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat zie je ook in de nieuwe gebieden die nu worden uitgerold, binnen de korste keren zitten er level 30's in met 2500CP+ pokes. Dat ontmoedigt nieuwe spelers nogal.
Ondertussen staat het spoofing topic hier op fok nog vrolijk open om dat nog even extra te bevorderen
Want die 10 manquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat zie je ook in de nieuwe gebieden die nu worden uitgerold, binnen de korste keren zitten er level 30's in met 2500CP+ pokes. Dat ontmoedigt nieuwe spelers nogal.
Ondertussen staat het spoofing topic hier op fok nog vrolijk open om dat nog even extra te bevorderen
Volgens mij wordt spoofing niet gebruikt om snel gyms te pakken? Weet je zeker dat er niemand verstopt zatquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:12 schreef raptorix het volgende:
Wat ik zelf enorm kut vind is dat het spel enorm makkelijk is gemaakt voor bots, dit zal er voor zorgen dat straks veel Gyms door bot accounts worden beheerst en dat dat niet makkelijk is terug te draaien, zaterdag pakte ik eindelijk een gym, en er was niemand in de buurt, kon dat vrij makkelijk checken omdat het een grote open ruimte is, binnen 3 seconde was mijn Gym al weer overgenomen voordat ik er 1 in kon stoppen.
Oh ja wel hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij wordt spoofing niet gebruikt om snel gyms te pakken? Weet je zeker dat er niemand verstopt zat
Ja, dat klopt, maar als het tracken zou werken dan zouden er ook minder mensen behoefte hebben gehad aan websites zoals pokevision. Dat gecombineerd met een iets betere verdeling van Pokemon dan had je een écht verslavende app in handen gehad.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Laten we wel wezen; die tracking feature was *veel* beperkter dan sites zoals pokevision.
Die 2 zijn echt niet te vergelijken qua functionaliteit. Dat is klagen dat je verrekijker niet hetzelfde ziet als de satelliet die boven Nederland hangt
Maar dat is precies een ding wat best nog wat beta-tests had kunnen gebruiken.
Naast de gym-mechanics die gewoon niet lekker werken.
Het zijn er echt wel meer dan 10 en dat weet jij ook wel. Het is naief om te denken dat het alleen om die actieve posters gaat.quote:
True maar ze doen het wel.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:20 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Het domste wat je kan doen met spoofen is een gym pakken.
Het mooie is, als je er iets van zegt in het topic word je post verwijderdquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:22 schreef CPS2000 het volgende:
Het is inderdaad jammer van die voetstappen radar maar pokévision vond ik ook gewoon cheaten, icm spoofing helemaal. Die mensen met bots verneuken gewoon willens en wetens het spel, vrij debiel dat fok daar nog steeds een podium voor biedt.
Ik vond het geen cheaten, maar een verrijking voor het spel. Daarmee had je nog een realistische kans op het vangen van goede pokemon. Maar goed, deze discussie is iedere reeks wel een keer gevoerd. Als het tracken goed zou werken in combinatie met een betere spawn verdeling dan zijn apps zoals pokevision helemaal niet nodig.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:22 schreef CPS2000 het volgende:
Het is inderdaad jammer van die voetstappen radar maar pokévision vond ik ook gewoon cheaten, icm spoofing helemaal. Die mensen met bots verneuken gewoon willens en wetens het spel, vrij debiel dat fok daar nog steeds een podium voor biedt.
Hoezo een groepje? Ik heb gisteren gewoon solo 10 gyms overgenomen hoor. Je moet er alleen wat tijd in investeren.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:24 schreef Sarabi het volgende:
Hier nu ook veel mensen met level 30+ en 2500+CP, beetje jammer maar met een groepje lukt het nog wel om die gyms te pakken.
Verder is het wel fijn dat de kaarten weer beginnen te werken, dan spelen we toch een stuk meer.
10 gyms met allemaal level 30+ spelers? Daar heb ik de tijd en zin niet voor.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoezo een groepje? Ik heb gisteren gewoon solo 10 gyms overgenomen hoor. Je moet er alleen wat tijd in investeren.
In mijn woonplaats is geen groot open water, en in de directe omgeving ook niet. Dan is het best handig als je via een kaart op zoek kunt gaan naar waar je dan wel Magikarp en Psyduck kunt vangen. Zoals Pokevision het had is het misschien overdreven, maar een kaart wat voor Pokémon je waar tegen kunt komen (en ongeveer hoe vaak) zou ik best prettig vindenquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:22 schreef CPS2000 het volgende:
Ik ben zelf 27, dus zo veel sterker is 30 niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
10 gyms met allemaal level 30+ spelers? Daar heb ik de tijd en zin niet voor.
Vind de gyms sowieso niet zo interessant, het verzamelen is leuker.
Nope, het was bij de pont tussen Amsterdam en Zaandam, was niemand in 100 meter, ben daar echt heel zeker van.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij wordt spoofing niet gebruikt om snel gyms te pakken? Weet je zeker dat er niemand verstopt zat
Ja kijk dat helpt welquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben zelf 27, dus zo veel sterker is 30 niet.
Niemand bot op die manier..quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nope, het was bij de pont tussen Amsterdam en Zaandam, was niemand in 100 meter, ben daar echt heel zeker van.
Nou, er zijn er genoeg die NOX zo gebruiken hoor.quote:
Dat werkt echt heel kut. Werkt dat trouwens nog wel na de update?quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nou, er zijn er genoeg die NOX zo gebruiken hoor.
Ja, daar draait gewoon de normale App op. Die bots werken op basis van beeldschermherkening voor zover ik begrepen had.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat werkt echt heel kut. Werkt dat trouwens nog wel na de update?
Snap niet waarom iemand dat zou doen. Als je dan toch wil valsspelen, doe het dan gewoon goed.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:31 schreef Syntos het volgende:
[..]
Spoofen met NOX werkt hier gewoon nog.
Magikarp en psyduck spawnen al als er maar de suggestie is van water.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In mijn woonplaats is geen groot open water, en in de directe omgeving ook niet. Dan is het best handig als je via een kaart op zoek kunt gaan naar waar je dan wel Magikarp en Psyduck kunt vangen. Zoals Pokevision het had is het misschien overdreven, maar een kaart wat voor Pokémon je waar tegen kunt komen (en ongeveer hoe vaak) zou ik best prettig vinden
Zou mij niet heel veel tijd kosten om een bot te maken die hem zo pakt hoor.quote:
Denk dat 2equote:Op maandag 8 augustus 2016 11:33 schreef Miffy1 het volgende:
Heb een Dragonair van 800CP met max. 73.3% (avg. 57.8% min. 33.3%), tijdje geleden evolved uit een Dratini toen ik me nog niet echt verdiept had in IV stats. Heb nu ook een Dratini van 541CP met max 86.7% (avg. 84.4% min. 82.2%). Op dit moment 105 candies, wat is wijsheid? Dragonair van 800CP evolven of nog 20 candies sparen om de Dratini van 541CP in een keer te evolven tot een Dragonite?
Maar waarom zou je? Er zijn zoveel betere bots.. Ik vang in 10 minuten zo'n 10 1000CP+ Pokemon. Denk je dat het me iets boeit om naar een gym te spoofen met veel risico op softban (wat wellicht later tot perm ban kan leiden)?quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zou mij niet heel veel tijd kosten om een bot te maken die hem zo pakt hoor.
Dat komt omdat de modjes ook vrolijk mee cheaten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:22 schreef CPS2000 het volgende:
Het is vakantie tijd, dat komt natuurlijk wel goed uit. Verder niets mis mee, beweging is alleen maar goed. Beter dan thuis voor de PC gamen. In dat opzicht is dit spel wel heel positief. Die gast die echt alle Pokemon heeft gevangen (ook naar Australie etc gereisd), die was ook 10 kilo afgevallen oid. En zo dik was die volgens mij niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:34 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik heb hier een jongen in de wijk, die is lv 33 en speelt het spel non stop. Loopt elke dag met zn rugzakje of fietst je voorbij, 3 powerbanks mee.
Ja maar als ik dus bij een gym sta die hij heeft met een 2500 cp dragonite, hoor ik alleen maar; Daar heb je weer zo'n cheater.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het is vakantie tijd, dat komt natuurlijk wel goed uit. Verder niets mis mee, beweging is alleen maar goed. Beter dan thuis voor de PC gamen. In dat opzicht is dit spel wel heel positief. Die gast die echt alle Pokemon heeft gevangen (ook naar Australie etc gereisd), die was ook 10 kilo afgevallen oid. En zo dik was die volgens mij niet.
10CP Weedle.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:40 schreef Shadowkid053 het volgende:
700m tot nieuw 10km ei uitkomt. PLACE YOUR BETS!
Hoopt op:
Snorlax / Chansey
Krijgt waarschijnlijk
Onix of Eeve onder de 300cp.
Dat is wel jammer ja,quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ja maar als ik dus bij een gym sta die hij heeft met een 2500 cp dragonite, hoor ik alleen maar; Daar heb je weer zo'n cheater.
Ik krijg ook altijd Onix. Moet Snorlax of Chansey nog hebben.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:40 schreef Shadowkid053 het volgende:
700m tot nieuw 10km ei uitkomt. PLACE YOUR BETS!
Hoopt op:
Snorlax / Chansey
Krijgt waarschijnlijk
Onix of Eeve onder de 300cp.
Het scheelt of het in je woonwijk is met veel scholieren die vakantie hebben of dat het stelselmatig in een land is waar het krap een dag uit is natuurlijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ja maar als ik dus bij een gym sta die hij heeft met een 2500 cp dragonite, hoor ik alleen maar; Daar heb je weer zo'n cheater.
Oh? Ik weet niet hoe je daar bij komt, maar ik zou het fijn vinden als je je loze beschuldigingen voor je houdt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:36 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat komt omdat de modjes ook vrolijk mee cheaten.
Zo gedetailleerd hoeft het niet, dat haalt inderdaad een deel van de lol eraf. Maar ergens kunnen vinden wat de habitat van die beestjes is lijkt me wel prettig, en dan vind ik het daarna geen probleem om een dag naar Limburg te moeten om daar een Aerodactyl te kunnen vinden. Ik ga dan niet meteen die kant op, maar als ik er moet zijn en met een kleine omweg kans heb zo'n beest te pakken doe ik dat wel.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Magikarp en psyduck spawnen al als er maar de suggestie is van water.
Hier naast het eendenvijvertje bijv. Of naast de kanaaltjes in de stad.
Hell zelfs middenin de stad met alleen een waterpunt spawnen er Magikarp
Maar een kaart die je verteld wat je waar en wanneer tegen gaat komen gaat het hele 'gaat de wereld in en verken' -idee tegen. Persoonlijk vind ik het leuker om te zien wat ik random tegenkom dan dat ik specifiek ergens heen race omdat ik weet dat er tussen 15:00 en 15:15 een psyduck zit (bijv.)
Maar ieder zijn ding, ik hoef ook niet binnen 4 weken level 40 te zijn met een volle pokedex.
Nou, waarom staat het nog open dan? De sites worden gesloten omdat het tegen de T&C van Niantic in gaat, maar hier op Fok! wordt er vrolijk over gesproken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh? Ik weet niet hoe je daar bij komt, maar ik zou het fijn vinden als je je loze beschuldigingen voor je houdt.
Dat is de enige conclusie die ik kan trekken, een zichzelf respecterend medium zou de mogelijkheid niet eens aanbieden.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oh? Ik weet niet hoe je daar bij komt, maar ik zou het fijn vinden als je je loze beschuldigingen voor je houdt.
Het was bedacht om te voorkomen dat iedereen er steeds in dit topic over begint. Maar het is idd wel raar om als website bewust een platform te bieden om contractbreuk te bespreken.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nou, waarom staat het nog open dan? De sites worden gesloten omdat het tegen de T&C van Niantic in gaat, maar hier op Fok! wordt er vrolijk over gesproken.
De marokkaanse scooterboys hebben hier allemaal Pokémon GO, gaan in groepjes van 5 op de Vespa alle stops afquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het scheelt of het in je woonwijk is met veel scholieren die vakantie hebben of dat het stelselmatig in een land is waar het krap een dag uit is natuurlijk
Die marokkaanse hangjongeren bij mij thuis zijn nu heel de dag aan het pokemonnen ipv shoarma te vreten in mijn portiek, die zijn ook allemaal tegen de level 30.
Dan nog zitten er soms pokes in die gewoon niet in de omgeving spawnen en daar heb ik dan nog enigszins twijfels bij. (de 2800CP dragonites dus bijv.)
Terwijl dat dat niet per se hoeft te zijn, ik heb ook twee Dragonites van 2600 en 2500, level 27 en speel het gewoon al vanaf 04-07 dagelijks.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:43 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat is de enige conclusie die ik kan trekken, een zichzelf respecterend medium zou de mogelijkheid niet eens aanbieden.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nou, waarom staat het nog open dan? De sites worden gesloten omdat het tegen de T&C van Niantic in gaat, maar hier op Fok! wordt er vrolijk over gesproken.
Omdat we geen reden zagen mensen te verhinderen erover te praten, als ze daar behoefte aan hebben. Verder in POK / [POK-Feedback] graag.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:43 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat is de enige conclusie die ik kan trekken, een zichzelf respecterend medium zou de mogelijkheid niet eens aanbieden.
Wou dat ik eerder was begonnen, dan had ik ze ookquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:45 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Terwijl dat dat niet per se hoeft te zijn, ik heb ook twee Dragonites van 2600 en 2500, level 27 en speel het gewoon al vanaf 04-07 dagelijks.
Kom naar het bot-topic dan.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wou dat ik eerder was begonnen, dan had ik ze ook. Speel nu 1 weekje en ben slechts level 20.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wou dat ik eerder was begonnen, dan had ik ze ook. Speel nu 1 weekje en ben slechts level 20.
Valt een beetje tegenquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Speel nu 1 weekje en ben slechts level 20.
Ja, je begint wel met een forse achterstand als je later bent begonnen. Maar als ik nu overnieuw zou beginnen dan zou ik het ook helemaal anders doen. Ik heb zoveel stardust verspeeld aan pokemon die ik nu allang niet meer gebruik.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, maakt zeker niet uit. Ik game eigenlijk nooit, maar als ik een game speel dan probeer ik er wel aardig wat tijd in te stoppen. Naast mn gewone baan en een dochtertje, probeer ik toch nog wat tijd mee te pakken om sterker te worden.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Speel 3 weken en ben level 21. Net of dat zoveel zegt (of uberhaupt wat uitmaakt).
Hoeveel eevee candy krijg je dan eigenlijk erbij?quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:55 schreef Shadowkid053 het volgende:
Aaaaand its an eevee. 290 CP. Ik ben level 24, kom met wat beters in die 10km eggs
Welke achterstand? Het levellen gaat in het begin zo hard dat je binnen de kortste keren al level 15 bent en je als je wat km's maakt (en stops bezoekt) heb je zo een leuke set pokes uit wat eieren.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, je begint wel met een forse achterstand als je later bent begonnen. Maar als ik nu overnieuw zou beginnen dan zou ik het ook helemaal anders doen. Ik heb zoveel stardust verspeeld aan pokemon die ik nu allang niet meer gebruik.
Ik heb tot nu toe al mn stardust nog gespaard, dus dat ik wel lekker. Heb 103k nu. Alleen nog geen flauw idee wat nou het verstandigst is om ermee te doen. Hoe had jij dat nu aangepakt?quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, je begint wel met een forse achterstand als je later bent begonnen. Maar als ik nu overnieuw zou beginnen dan zou ik het ook helemaal anders doen. Ik heb zoveel stardust verspeeld aan pokemon die ik nu allang niet meer gebruik.
Maar het leuke is wel dat iedereen mij kent want ik ben heel actief met de gym's hier. Ik ken ook best veel spelers van blauw en geel. Alleen rood niet echt, maar zij zijn ook niet zo heel actief bij ons. Als ze al eens een gym hebben dan is het hooguit 2/3 pokemon rond de 1.000 en zijn ze zelf rond level 20. Terwijl blauw en geel hier wel een aantal hoge levels hebben.
Echt zichtbare cheaters heb ik nog niet gezien. In de zin van level 30+, nooit eerder gezien, maar wel al hele goede pokemon
Niet veel, ik had 90 eevee candie, nu 113.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:56 schreef Igen het volgende:
[..]
Hoeveel eevee candy krijg je dan eigenlijk erbij?
Pffquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:55 schreef Shadowkid053 het volgende:
Aaaaand its an eevee. 290 CP. Ik ben level 24, kom met wat beters in die 10km eggs
Ja daar begin ik niet meer aan. werk al 40/50 uur in de week en ben blij als ik m'n vrouw nog eens ziequote:Op maandag 8 augustus 2016 11:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, maakt zeker niet uit. Ik game eigenlijk nooit, maar als ik een game speel dan probeer ik er wel aardig wat tijd in te stoppen. Naast mn gewone baan en een dochtertje, probeer ik toch nog wat tijd mee te pakken om sterker te worden.
Mijn dochtertje is helaas nog te jong (2 jaar) om pokemon mee te spelen. Dat zou het wel wat makkelijker hebben gemaakt. Nu moet ik continu opletten of ze de straat niet opeens op rent, dus dat speelt niet echt fijn hahahaquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja daar begin ik niet meer aan. werk al 40/50 uur in de week en ben blij als ik m'n vrouw nog eens zie
Als een spel aan gaat voelen als een tweede baan of me dwingt met anderen samen te gaan spelen kap ik er snel mee.
Ik was de eerste speler hier op de zaak en ben links en rechts al ingehaald door mensen die samen met hun kinderen spelen en er (mede) daardoor meer uren in steken. Dat ik het verschil merk als we samen gamen in de pauze kan ik niet zeggen.
Same here, in het begin nutteloze Pokemon zitten uppen met stardust omdat ik ook eens de gym in wildequote:Op maandag 8 augustus 2016 11:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maar het leuke is wel dat iedereen mij kent want ik ben heel actief met de gym's hier. Ik ken ook best veel spelers van blauw en geel. Alleen rood niet echt, maar zij zijn ook niet zo heel actief bij ons. Als ze al eens een gym hebben dan is het hooguit 2/3 pokemon rond de 1.000 en zijn ze zelf rond level 20. Terwijl blauw en geel hier wel een aantal hoge levels hebben.
Echt zichtbare cheaters heb ik nog niet gezien. In de zin van level 30+, nooit eerder gezien, maar wel al hele goede pokemon
Ik denk dat de kleurkeuze niet zoveel uitmaakt, hier (middelgrote stad) gaan de gyms zo vaak over van kleur naar kleur dat het niet bij te houden is. Als een bepaalde kleur een gym te lang bezet houdt op level 8 of zo komt er wel een actie waarbij mensen in een team de gym even naar beneden halenquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe al mn stardust nog gespaard, dus dat ik wel lekker. Heb 103k nu. Alleen nog geen flauw idee wat nou het verstandigst is om ermee te doen. Hoe had jij dat nu aangepakt?
Ben ook nog steeds niet met gyms bezig geweest, welk team is doorgaans het sterkst en de beste keus? Blauw, geel of rood? Daar heb ik echt geen idee van haha
Heeft ie wat te doen in de vakantiequote:Op maandag 8 augustus 2016 11:34 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik heb hier een jongen in de wijk, die is lv 33 en speelt het spel non stop. Loopt elke dag met zn rugzakje of fietst je voorbij, 3 powerbanks mee.
Da's een beetje jammerquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:55 schreef Shadowkid053 het volgende:
Dit is een Snorlax. 956 CP.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
500m tot nieuwe 10km uitkomt. PLACE YOUR BETS.
Onoixquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
500m tot nieuwe 10km uitkomt. PLACE YOUR BETS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |