Ze hebben Onix wel een beetje verneukt in de game jaquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:06 schreef Ronaldsen het volgende:
Vandaag een Onix en Eevee uit 10km eieren, al mijn 3e nutteloze Onix![]()
Gelukkig nog 2 andere 10km eieren aan het broeden, morgen nieuwe kansen
quote:
Joh, ze zijn de laatste tijd juist (eindelijk) verbeteringen door aan het voeren. Nog even volhoudenquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik begin me goed te ergeren aan dit spel. Ze mogen de spawnpunten wat vaker vernieuwen, zodat het aanbod wat groter wordt in je lokale omgeving. Daarnaast is het zonder voetstappen of richtingaanwijzer totaal kut om (zoals zojuist) een Dragonair op je radar te hebben en vervolgens te zien verdwijnen. En dan alle zaadpokemon uit die 2km-eieren...
De zin in dit spel begint op deze manier wel langzaam op te houden
Adem in, adem uit.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Begin het nu wel strontzat te worden dat je 20 ballen moet verspillen aan slappe pokemons. En dan bij een pokestop potion en revive krijgt______!!!!!
Als dit de trend wordt stop ik er mee.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Begin het nu wel strontzat te worden dat je 20 ballen moet verspillen aan slappe pokemons. En dan bij een pokestop potion en revive krijgt______!!!!!
Als dit de trend wordt stop ik er mee.
Yep zelfde probleem hierquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:58 schreef picodealion het volgende:
PokeAdvisor kan mijn pokemannen niet meer laden.
Ik zou 'm Rainer noemen als ik jou was.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:20 schreef Rambow het volgende:
vandaag 492 eevee.... 100% ivDat wordt mn Ranier denk ik!
Niceeee!quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:13 schreef picodealion het volgende:
Jammer, ik wilde even met mijn nieuwe aanwinsten pronken.
O.a:
- een 428 Dratini met nog 25% te gaan op de level balk, dus ik vermoed een behoorlijk hoge IV.
- 406 Abra
- 1289CP Seaking (>90%)
- 990CP Machoke (>80%)
- 894CP Ivysaur (>90%)
- Mijn eerste Golduck, in het wild gevangen (898CP, lage IV)
Werkt dat voor een tweede keer? Ik meende dat daar wat discussie over was. Ik wil een tweede Vapareon makenquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:24 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik zou 'm Rainer noemen als ik jou was.
Je hebt kans dat dat mislukt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Werkt dat voor een tweede keer? Ik meende dat daar wat discussie over was. Ik wil een tweede Vapareon maken
Naar mijn ervaring niet. Of ik moet het fout hebben gedaan.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:29 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Werkt dat voor een tweede keer? Ik meende dat daar wat discussie over was. Ik wil een tweede Vapareon maken
Zodra je geclaimd hebt moet je 21 of 22 uur wachten tot je opnieuw kunt claimen, onafhankelijk van welke gyms je in de tussentijd verovert of kwijtraaktquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nais. Net naar een lokale hotspot geweest. 3 stops naast elkaar met constant lures. Minstens 50 man daar, en stel je dat voor in een klein dorpje
Veeeel pidgeys, maar ga bijna met lucky egg levelen dus dat was op. 2 nieuwe gevangen. Aantal pokemon gevangen die ik nodig had om te evolven (had bijv 46 paras candy). En mn 1e gym overgenomen! Ben wel laag level dus een uurtje later was ik al weer overgenomen, maar toch.
Daarover een vraagje. Hoe zit dat nu met die punten en gyms? Ik nam de gym over, en claimde (in dat store venster met het schildje) meteen de punten. De teller begon toen te lopen. Toen ik gekickt was liep de teller nog steeds. Nu nog steeds. Que?
Bij een tweede keer is de kans groot dat ie random een ander aanmaakt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:31 schreef picodealion het volgende:
[..]
Naar mijn ervaring niet. Of ik moet het fout hebben gedaan.
Oftewel, gewoon random. Je hebt namelijk sowieso een kans van 33.3% dat het degene wordt die je wilquote:Op zondag 7 augustus 2016 23:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Bij een tweede keer is de kans groot dat ie random een ander aanmaakt.
Maar je kan ook net het geluk hebben dat ie wel evolved in wat je wil.
Ik had mijn 3e onix vandaagquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:01 schreef Fopje het volgende:
Godver. Weer een kut magmar en en eevee uit een 10 km ei.
Ik had er zo veel en er komt alleen maar troep uit.
Ik zou die ook wel willen omdat ik die nog nooit heb gezien, verder een uitermate teleurstellende pokemon, zo'n grote levende berg stenen en dan niks kunnenquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:21 schreef Igen het volgende:
Ik zou heel blij zijn met een Onix. Ik heb er nog nooit een gezien, in de stad zat een nest maar sinds de update zitten daar doduo.
Inderdaad.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:21 schreef Igen het volgende:
Ik zou heel blij zijn met een Onix. Ik heb er nog nooit een gezien.
Zo das een lekkere score zeg.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zo, maar even 10 gyms gekaapt. Midden in de nacht gaat dat wel fijn. Kostte wel 30 revives en heel veel potions, maar dan heb je ook wat.
Die horen in de groenbak!quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Net een oddish gevangen vanaf de bank. Ik kreeg mijn vriendin 1 van 345cp en ik 1 van 14c0![]()
Heb em ook gelijk in de prullenbak gedaan
Ben ook ruim een anderhalf uur bezig geweest in totaal. Niet helemaal voor herhaling vatbaar, maar wel leuk voor een keer.quote:
Ging je alleen of met meerdere mensen van je team? En stad of dorp (qua afstand enzo). Lijkt mij namelijk heul veel werkquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ben ook ruim een anderhalf uur bezig geweest in totaal. Niet helemaal voor herhaling vatbaar, maar wel leuk voor een keer.
Had dat laatst ook, een gym met 6 vaporeons een starmie en een lapras, na 20 minuten was ik het royaal beu.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ben ook ruim een anderhalf uur bezig geweest in totaal. Niet helemaal voor herhaling vatbaar, maar wel leuk voor een keer.
Nou deze was het totaal niet waard in de groenbakquote:
Alleen. En heb 3 dorpen moeten aan doen. Uiteraard met de auto gedaan. Dus geen kilometers voor de eitjes.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ging je alleen of met meerdere mensen van je team? En stad of dorp (qua afstand enzo). Lijkt mij namelijk heul veel werk
Ja, er stond ook nog een level 10 gym om te kapen, maar daar had ik even geen zin meer in. En dat terwijl er maar 1 2000+CP zat een 2 rond de 1500 en de rest onder de 1000. Dus niet lastig om neer te halen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:58 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Had dat laatst ook, een gym met 6 vaporeons een starmie en een lapras, na 20 minuten was ik het royaal beu.
Over een paar weedles/caterpies eens kijken hoe ik ervoor sta na mn evolve-run. Als ik fatsoenlijke pokemon heb (vrees nog niet lol) eens overwegen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Alleen. En heb 3 dorpen moeten aan doen. Uiteraard met de auto gedaan. Dus geen kilometers voor de eitjes.
Je hoeft maar 1 echt fatsoenlijke te hebben. Een level 2200 vaporeon bijvoorbeeld, daar krijg je vrijwel alles mee af.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Over een paar weedles/caterpies eens kijken hoe ik ervoor sta na mn evolve-run. Als ik fatsoenlijke pokemon heb (vrees nog niet lol) eens overwegen.
Ik heb er net 4 gekaapt. Geen zin om anderen er uit te vechten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
Zo, maar even 10 gyms gekaapt. Midden in de nacht gaat dat wel fijn. Kostte wel 30 revives en heel veel potions, maar dan heb je ook wat.
Ben ik nog lang nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 01:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je hoeft maar 1 echt fatsoenlijke te hebben. Een level 2200 vaporeon bijvoorbeeld, daar krijg je vrijwel alles mee af.
Hoeveel dust moet je wel niet investeren om een vaporeon zo hoog te krijgen? als ik mijn hoogste Eevee nu evolve wordt het maximaal 1550 Vaporeon.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je hoeft maar 1 echt fatsoenlijke te hebben. Een level 2200 vaporeon bijvoorbeeld, daar krijg je vrijwel alles mee af.
4 is ook al lekker toch. Dat is waar ik meestal voor ga als ik mijn avondrondje doe. Dat zit allemaal in het dorp dan namelijk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik heb er net 4 gekaapt. Geen zin om anderen er uit te vechten.
Level bonus kan de bag limit overschrijden. Ik had vandaag ook iets van 540/500quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb 353 items in de tas waar maar ruimte is voor 350 items.
Euhhh?![]()
[ afbeelding ]
Precies.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
4 is ook al lekker toch. Dat is waar ik meestal voor ga als ik mijn avondrondje doe. Dat zit allemaal in het dorp dan namelijk.
Ik heb hem direct vanaf het begin bijgehouden. Maar op dit moment betaal ik 4500 dust en 4 candy.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:11 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hoeveel dust moet je wel niet investeren om een vaporeon zo hoog te krijgen? als ik mijn hoogste Eevee nu evolve wordt het maximaal 1550 Vaporeon.
Flinke investering. De Eevees die ik nu heb zijn allemaal maar net 84% IV met een Cp van 566 en 506, ik denk dat ik nog ff wacht met evolven.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb hem direct vanaf het begin bijgehouden. Maar op dit moment betaal ik 4500 dust en 4 candy.
Eevee zijn hier met de bosjes te vinden. En als je 200.000XP nodig hebt voor een level omhoog te gaan, dan is 9000 stardust eigenlijk maar heel weinig meer om te halen in verhouding.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Flinke investering. De Eevees die ik nu heb zijn allemaal maar net 84% IV met een Cp van 566 en 506, ik denk dat ik nog ff wacht met evolven.
Ik steek nu al mijn dust in mijn glazen kanon, een Parasect met solarbeam, leuk tegen de overvloed aan waterbased pokemon, maar oh wee als hij een charge attack moet vangen.
Ja ok, ik zou natuurlijk wel nóg liever hebben dat uit m'n 10km-ei een 2000CP Lapras komt, want die heb ik ook nog niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik zou die ook wel willen omdat ik die nog nooit heb gezien, verder een uitermate teleurstellende pokemon, zo'n grote levende berg stenen en dan niks kunnen.
Wij delen allen dit leed...quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Goed. Ik ben voorlopig ff klaar met Pokemon tot de update geweest is.
Caterpie van cp63 die 6 keer ontsnapt en dan wegrent!____________________!!!!!!!!
nee hoor?quote:
Unfortunately, it appears Niantic has blocked PokeAdvisor from accessing your data. We will not be able to update your Trainer. The site is in read only mode, so you can search for your Trainer and download your Pokemon for a little while longer.quote:
o ik heb niet ingelogd idd, maar zag de site nog gewoon op.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Unfortunately, it appears Niantic has blocked PokeAdvisor from accessing your data. We will not be able to update your Trainer. The site is in read only mode, so you can search for your Trainer and download your Pokemon for a little while longer.
Requests op de server en misschien een oneerlijk voordeel ofzo?quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:18 schreef Debsterr het volgende:
Wat deed Pokévision dat negatieve impact zou hebben op Pogo vraag ik me af.
datarequests via de api buiten de app om.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:18 schreef Debsterr het volgende:
Wat deed Pokévision dat negatieve impact zou hebben op Pogo vraag ik me af.
4 posts boven je was ik al tot die conclusie gekomenquote:
En nu zie je het nog een keer met een mooi plaatje.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
4 posts boven je was ik al tot die conclusie gekomen
quote:
Dat is de reden dat ik elk ei netjes op volgorde kies. De starters zitten in 2km eitjes dus die zijn net zo belangrijk!quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik elk ei netjes op volgorde kies. De starters zitten in 2km eitjes dus die zijn net zo belangrijk!
Mja ik doe 10 en 5km eieren vooral in incubators die maar 3 keer mee gaan.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik elk ei netjes op volgorde kies. De starters zitten in 2km eitjes dus die zijn net zo belangrijk!
Candyyyyy om te leverenquote:
Ik koop elke week een paar incubators. Heb er standaard 4-6 aan staan, dan schiet het wel een beetje op.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja ik doe 10 en 5km eieren vooral in incubators die maar 3 keer mee gaan.
2km vooral in de infinite incubator.
Dus de volgorde is er bij mij niet.
Zeker nu je geen incubators meer krijgt.
Ik zit al mn 18e 10km egg te hatcen, terwijl anderen op lv 25 nog maar twee keer een 10km egg hebben gekregen.quote:
Zo oneerlijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 10:01 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik zit al mn 18e 10km egg te hatcen, terwijl anderen op lv 25 nog maar twee keer een 10km egg hebben gekregen.
En vind het een beetje onoverzichtelijk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:01 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik koop elke week een paar incubators. Heb er standaard 4-6 aan staan, dan schiet het wel een beetje op.
Wel klote van PokeAdvisor zeg, ik hoop dat er een goede nieuwe manier gaat komen om IV's te raten. Handmatig elke keer invoeren op SilphRoad schiet echt niet op.
PoAd trok het gewoon rechtstreeks uit de APIquote:Op maandag 8 augustus 2016 10:02 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
En vind het een beetje onoverzichtelijk.
Op Advisor zag je gewoon hoeveel stamina, attack en def je pokemon had en welk percentage.
Hier zie je 100 opties ofzo en weet je nog niks zeker
Neeeee.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Unfortunately, it appears Niantic has blocked PokeAdvisor from accessing your data. We will not be able to update your Trainer. The site is in read only mode, so you can search for your Trainer and download your Pokemon for a little while longer.
Ik ookquote:Op maandag 8 augustus 2016 10:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Neeeee.
Gelukkig had ik mijn beste IV Pokémon gemarkeerd met sterren.
Heb sowieso geen zin om me druk te maken over die IV's.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Hopelijk verbetert Niantic de app nog wel zodat je ook daar goed de stats van je Pokemon kunt zien, ik heb geen zin om al die IVs telkens handmatig op een site uit te rekenen hoor
IVs ga je niet kunnen checken in de app. Dat kan zelfs in de main games niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Hopelijk verbetert Niantic de app nog wel zodat je ook daar goed de stats van je Pokemon kunt zien, ik heb geen zin om al die IVs telkens handmatig op een site uit te rekenen hoor
Ah echt? Daar ben ik vaak te vinden! Maar meestal ergens bij de Luresquote:Op maandag 8 augustus 2016 10:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen nest, maar had er vorige week 1 in vondelpark.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |