quote:
Dat is de reden dat ik elk ei netjes op volgorde kies. De starters zitten in 2km eitjes dus die zijn net zo belangrijk!quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik elk ei netjes op volgorde kies. De starters zitten in 2km eitjes dus die zijn net zo belangrijk!
Mja ik doe 10 en 5km eieren vooral in incubators die maar 3 keer mee gaan.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik elk ei netjes op volgorde kies. De starters zitten in 2km eitjes dus die zijn net zo belangrijk!
Candyyyyy om te leverenquote:
Ik koop elke week een paar incubators. Heb er standaard 4-6 aan staan, dan schiet het wel een beetje op.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja ik doe 10 en 5km eieren vooral in incubators die maar 3 keer mee gaan.
2km vooral in de infinite incubator.
Dus de volgorde is er bij mij niet.
Zeker nu je geen incubators meer krijgt.
Ik zit al mn 18e 10km egg te hatcen, terwijl anderen op lv 25 nog maar twee keer een 10km egg hebben gekregen.quote:
Zo oneerlijkquote:Op maandag 8 augustus 2016 10:01 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik zit al mn 18e 10km egg te hatcen, terwijl anderen op lv 25 nog maar twee keer een 10km egg hebben gekregen.
En vind het een beetje onoverzichtelijk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:01 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik koop elke week een paar incubators. Heb er standaard 4-6 aan staan, dan schiet het wel een beetje op.
Wel klote van PokeAdvisor zeg, ik hoop dat er een goede nieuwe manier gaat komen om IV's te raten. Handmatig elke keer invoeren op SilphRoad schiet echt niet op.
PoAd trok het gewoon rechtstreeks uit de APIquote:Op maandag 8 augustus 2016 10:02 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
En vind het een beetje onoverzichtelijk.
Op Advisor zag je gewoon hoeveel stamina, attack en def je pokemon had en welk percentage.
Hier zie je 100 opties ofzo en weet je nog niks zeker
Neeeee.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Unfortunately, it appears Niantic has blocked PokeAdvisor from accessing your data. We will not be able to update your Trainer. The site is in read only mode, so you can search for your Trainer and download your Pokemon for a little while longer.
Ik ookquote:Op maandag 8 augustus 2016 10:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Neeeee.
Gelukkig had ik mijn beste IV Pokémon gemarkeerd met sterren.
Heb sowieso geen zin om me druk te maken over die IV's.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Hopelijk verbetert Niantic de app nog wel zodat je ook daar goed de stats van je Pokemon kunt zien, ik heb geen zin om al die IVs telkens handmatig op een site uit te rekenen hoor
IVs ga je niet kunnen checken in de app. Dat kan zelfs in de main games niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Hopelijk verbetert Niantic de app nog wel zodat je ook daar goed de stats van je Pokemon kunt zien, ik heb geen zin om al die IVs telkens handmatig op een site uit te rekenen hoor
Ah echt? Daar ben ik vaak te vinden! Maar meestal ergens bij de Luresquote:Op maandag 8 augustus 2016 10:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen nest, maar had er vorige week 1 in vondelpark.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |