Precies.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
4 is ook al lekker toch. Dat is waar ik meestal voor ga als ik mijn avondrondje doe. Dat zit allemaal in het dorp dan namelijk.
Ik heb hem direct vanaf het begin bijgehouden. Maar op dit moment betaal ik 4500 dust en 4 candy.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:11 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hoeveel dust moet je wel niet investeren om een vaporeon zo hoog te krijgen? als ik mijn hoogste Eevee nu evolve wordt het maximaal 1550 Vaporeon.
Flinke investering. De Eevees die ik nu heb zijn allemaal maar net 84% IV met een Cp van 566 en 506, ik denk dat ik nog ff wacht met evolven.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb hem direct vanaf het begin bijgehouden. Maar op dit moment betaal ik 4500 dust en 4 candy.
Eevee zijn hier met de bosjes te vinden. En als je 200.000XP nodig hebt voor een level omhoog te gaan, dan is 9000 stardust eigenlijk maar heel weinig meer om te halen in verhouding.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Flinke investering. De Eevees die ik nu heb zijn allemaal maar net 84% IV met een Cp van 566 en 506, ik denk dat ik nog ff wacht met evolven.
Ik steek nu al mijn dust in mijn glazen kanon, een Parasect met solarbeam, leuk tegen de overvloed aan waterbased pokemon, maar oh wee als hij een charge attack moet vangen.
Ja ok, ik zou natuurlijk wel nóg liever hebben dat uit m'n 10km-ei een 2000CP Lapras komt, want die heb ik ook nog niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik zou die ook wel willen omdat ik die nog nooit heb gezien, verder een uitermate teleurstellende pokemon, zo'n grote levende berg stenen en dan niks kunnen.
Wij delen allen dit leed...quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Goed. Ik ben voorlopig ff klaar met Pokemon tot de update geweest is.
Caterpie van cp63 die 6 keer ontsnapt en dan wegrent!____________________!!!!!!!!
nee hoor?quote:
Unfortunately, it appears Niantic has blocked PokeAdvisor from accessing your data. We will not be able to update your Trainer. The site is in read only mode, so you can search for your Trainer and download your Pokemon for a little while longer.quote:
o ik heb niet ingelogd idd, maar zag de site nog gewoon op.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Unfortunately, it appears Niantic has blocked PokeAdvisor from accessing your data. We will not be able to update your Trainer. The site is in read only mode, so you can search for your Trainer and download your Pokemon for a little while longer.
Requests op de server en misschien een oneerlijk voordeel ofzo?quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:18 schreef Debsterr het volgende:
Wat deed Pokévision dat negatieve impact zou hebben op Pogo vraag ik me af.
datarequests via de api buiten de app om.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:18 schreef Debsterr het volgende:
Wat deed Pokévision dat negatieve impact zou hebben op Pogo vraag ik me af.
4 posts boven je was ik al tot die conclusie gekomenquote:
En nu zie je het nog een keer met een mooi plaatje.quote:Op maandag 8 augustus 2016 09:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
4 posts boven je was ik al tot die conclusie gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |