SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQProtčge moi de mes désirs.
Ze zijn wel sterk alleen niet zo sterk als sommige anderen van die soort van hetzelfde "level".quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:02 schreef Renesite het volgende:
Dus ehm... al mijn sterke pokékom CP zijn eigenlijk niet zo sterk. Ik zit hier te janken!
Oooowquote:Op zondag 7 augustus 2016 11:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ze zijn wel sterk alleen niet zo sterk als sommige anderen van die soort van hetzelfde "level".
IV zegt helemaal niks joh. Ga je geen last van krijgenquote:Op zondag 7 augustus 2016 11:02 schreef Renesite het volgende:
Dus ehm... al mijn sterke pokékom CP zijn eigenlijk niet zo sterk. Ik zit hier te janken!
Dat is wel echt sick, hoeveel km heb je al gelopen en welk lol ben je.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Heb nu 4 10km eieren in mijn voorraad, volgens mij nooit eerder gehad. En sinds donderdag al 8 10km eieren geloof ik.
Ik heb het idee dat het helpt om veel verschillende pokestops langs te gaan met weinig herhaling. Maar misschien is het wel toeval allemaal.
202km, level 23quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:29 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Dat is wel echt sick, hoeveel km heb je al gelopen en welk lol ben je.
Nog nooit een 10km ei op level 20 is wel sick. Maar ik heb sinds level 12 oid ook al geen 10km ei meer gehad, en dat vind ik al opmerkelijk. (ben nu level 19). Krijg alleen nog 5 en 2quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:43 schreef Mrmime het volgende:
Ik heb een hele schattige metapod van 100% 😂 Ik ben nu bijna level 20 en heb nog nooit een tien kilometer ei gehad! Heb gisteren drie 5 km eieren uitgebroed, in de eerste Psyduck, in de tweede ook een psyduck. Drie keer raden wat in de derde zat.. Had nog liever een pidgey gehad 😬
ik weet t ook nietquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:56 schreef Molurus het volgende:
Weet iemand een growlithe nest in de randstad? Ik zou best zo'n arcanine willen.
Ik ben nu Level 21 en net begonnen het eerste 10 km ei uit te broeden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nog nooit een 10km ei op level 20 is wel sick. Maar ik heb sinds level 12 oid ook al geen 10km ei meer gehad, en dat vind ik al opmerkelijk. (ben nu level 19). Krijg alleen nog 5 en 2
Als iemand t weet ga ik met je meequote:Op zondag 7 augustus 2016 12:56 schreef Molurus het volgende:
Weet iemand een growlithe nest in de randstad? Ik zou best zo'n arcanine willen.
Levelenquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:51 schreef Fe2O3 het volgende:
Hrm dilemma
Heb ruim 80 pokemon om te evolven, met lucky eggs natuurlijk, maar ik ben nu lvl 17.5 ; evolven = levelen = meer gekut met wegrennende pokemons
Aan de andere kant, wel weer wat hogere CP pokemons vangen (alhoewel, vind nu max. 7xx)
Wat te doen, wat te doen
Nou maar hopen dat er wat nuttigs uitkomt hahaquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:24 schreef Debsterr het volgende:
Ik deed vandaag een happy dance: mijn eerste (!) 10 km ei gekregen(level 22...)
Heb je van die extra incubators gekocht?quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:51 schreef Schuimpjes het volgende:
Vandaag al 7,3 km gelopen, ongeveer 10 eieren uitgekomen. Straks nog even een rondje van 2,5 kilometer lopen en dan komen er weer 4 uit.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je van die extra incubators gekocht?
Er stond vrijdag opeens een Arcanine in het dorp toen ik wat gyms aan het pakken was. Dus die maar even snel gevangen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:56 schreef Molurus het volgende:
Level 22 ondertussen en bij de laatste 7 a 8 levels ook niets gekregen geloof ik. Je zou dus de knip moeten trekken als je ze wil.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
Jammer dat je geen incubators bij pokestops krijgt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |