Heb er ook een aantal met sterren gemarkeerd, maar nog niet allesquote:Op maandag 8 augustus 2016 10:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Hopelijk verbetert Niantic de app nog wel zodat je ook daar goed de stats van je Pokemon kunt zien, ik heb geen zin om al die IVs telkens handmatig op een site uit te rekenen hoor
Jaquote:Op maandag 8 augustus 2016 10:50 schreef Azpilicueta het volgende:
Doet poke advisor het niet meer? Niantic ook geblokkeerd? Ze zijn wel redelijk fanatiek in het blokkeren van apps die het spel alleen maar ten goede komt
Psyduck had je nog niet? Maar jij hebt best een hoog level toch? Hier in Amsterdam stikt het van de Psyduck. Kom bijna net zoveel Psyduck tegen als Magicarp.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gisteren dagje Efteling gedaan. In onze groep zaten meer spelers, dus hoefde ik me niet te schamen om zo af en toe mijn mobiel er bij te pakken. Veel Poliwag en Magikarp gevangen, van allebei 4. Daarnaast nog 1 Horsea, Venonat en 1 Eevee. Maar ook nog twee Psyduck. Die had ik nog niet.
Elke week kopen?quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:01 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik koop elke week een paar incubators. Heb er standaard 4-6 aan staan, dan schiet het wel een beetje op.
Wel klote van PokeAdvisor zeg, ik hoop dat er een goede nieuwe manier gaat komen om IV's te raten. Handmatig elke keer invoeren op SilphRoad schiet echt niet op.
Ligt eraan hoe je het bekijkt; al die extra load op de servers zorgden er eerst o.a. voor dat die het drukker hadden dan nodig waar de app onder leed.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:50 schreef Azpilicueta het volgende:
Doet poke advisor het niet meer? Niantic ook geblokkeerd? Ze zijn wel redelijk fanatiek in het blokkeren van apps die het spel alleen maar ten goede komt
Mwa, ik koop steeds minder games voor consoles en pc. Dat geld wordt nu in micro transacties besteeds soms. Natuurlijk blijft het totaal bedrag nog steeds onder het geld wat ik normaal aan een console/pc game besteed. Ik bespaar zelfs dus! Ik snap hem dus welquote:Op maandag 8 augustus 2016 10:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Elke week kopen?
Ik probeer geen cent er aan uit te geven.
Waar het eigenlijk dus een beetje op neer komt is dat Niantic niet capabel genoeg is om een dergelijke app op de markt te brengenquote:Op maandag 8 augustus 2016 10:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt; al die extra load op de servers zorgden er eerst o.a. voor dat die het drukker hadden dan nodig waar de app onder leed.
Plus dat alle ontwikkeltijd die opgaat aan het tegenaan van hackers/spoofers niet gebruikt kan worden om de app te verbeteren.
Het is geen bedrijf van honderden medewerkers, maar dat vergeten de meesten nog wel eens
Klopt, maar Niantic vertegenwoordigd wel een paar miljard als waarde, dan mag je soms ook wel íets verwachten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt; al die extra load op de servers zorgden er eerst o.a. voor dat die het drukker hadden dan nodig waar de app onder leed.
Plus dat alle ontwikkeltijd die opgaat aan het tegenaan van hackers/spoofers niet gebruikt kan worden om de app te verbeteren.
Het is geen bedrijf van honderden medewerkers, maar dat vergeten de meesten nog wel eens
De app had best nog een maandje of wat in Beta mogen zijn om het wat te polijsten ja.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waar het eigenlijk dus een beetje op neer komt is dat Niantic niet capabel genoeg is om een dergelijke app op de markt te brengen
Inmiddels ja, met alle opbrengsten van Pokemon wel. Wil niet zeggen dat je in een week tijd dat geld goed gespendeerd hebt aan het spel te verbeteren.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:59 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Klopt, maar Niantic vertegenwoordigd wel een paar miljard als waarde, dan mag je soms ook wel íets verwachten.
Ach, wat is een paar euro voor een hobby waar ik dagelijks een paar uur insteek. Kan het wel missen, dus ik vind het niet zo erg.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Elke week kopen?
Ik probeer geen cent er aan uit te geven.
Vergeet niet dat ze al veel ervaring hebben op het gebied van dit soort games vanwege Ingress. De problemen die bij Ingress speelden, speelden hier gelijk ook op. Er begint nu echter wel een leercurve te komen, maar dat duurde wel een tijdje.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Inmiddels ja, met alle opbrengsten van Pokemon wel. Wil niet zeggen dat je in een week tijd dat geld goed gespendeerd hebt aan het spel te verbeteren.
Al hadden ze 50 nieuwe ontwikkelaars aangenomen; dat duurt een maandje of 2 voordat je daar iets aan gaat hebben.
Ben pas level 11. En Psyduck enkel aantal keren op de radar gezien.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Psyduck had je nog niet? Maar jij hebt best een hoog level toch? Hier in Amsterdam stikt het van de Psyduck. Kom bijna net zoveel Psyduck tegen als Magicarp.
Dat geloof ik best, maar dat de app een wereldwijde hit zou worden was op voorhand wel bekend. Pokemon is altijd al verschrikkelijk populair geweest. Voor een groot deel is het nostalgie - waar ik mij onder schaar -, maar er zijn er ook heel veel die spelen omdat het zo leuk is om te doen en kennen de pokemon die erin zitten niet eens.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:00 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De app had best nog een maandje of wat in Beta mogen zijn om het wat te polijsten ja.
Die serverload is nagenoeg onmogelijk om goed te voorspellen, zeker met side-loaders en mensen die de api gaan reverse-engineren.
Laten we wel wezen; die tracking feature was *veel* beperkter dan sites zoals pokevision.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom ze het nu zo beperkt hebben gehouden zodat ze stelselmatig dingen kunnen toevoegen om het ook op de langer termijn interessant te houden. Maar het verwijderen van een core feature en dan vervolgens alle apps blokkeren die erin kunnen ondersteunen is wel kwalijk vind ik. Het spel is niet zo leuk als je niet weet waar je naartoe moet voor leuke pokemon. Dat is 2 weken leuk als je wilt levelen, maar op een gegeven moment ben je wel klaar met de pidgeys en ratatas
Dat zie je ook in de nieuwe gebieden die nu worden uitgerold, binnen de korste keren zitten er level 30's in met 2500CP+ pokes. Dat ontmoedigt nieuwe spelers nogal.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:12 schreef raptorix het volgende:
Wat ik zelf enorm kut vind is dat het spel enorm makkelijk is gemaakt voor bots, dit zal er voor zorgen dat straks veel Gyms door bot accounts worden beheerst en dat dat niet makkelijk is terug te draaien, zaterdag pakte ik eindelijk een gym, en er was niemand in de buurt, kon dat vrij makkelijk checken omdat het een grote open ruimte is, binnen 3 seconde was mijn Gym al weer overgenomen voordat ik er 1 in kon stoppen.
Tjah vind dat erg lame, pokevision gebruik ik zelf ook, maar ga niet lopen spoofen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat zie je ook in de nieuwe gebieden die nu worden uitgerold, binnen de korste keren zitten er level 30's in met 2500CP+ pokes. Dat ontmoedigt nieuwe spelers nogal.
Ondertussen staat het spoofing topic hier op fok nog vrolijk open om dat nog even extra te bevorderen
Want die 10 manquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat zie je ook in de nieuwe gebieden die nu worden uitgerold, binnen de korste keren zitten er level 30's in met 2500CP+ pokes. Dat ontmoedigt nieuwe spelers nogal.
Ondertussen staat het spoofing topic hier op fok nog vrolijk open om dat nog even extra te bevorderen
Volgens mij wordt spoofing niet gebruikt om snel gyms te pakken? Weet je zeker dat er niemand verstopt zatquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:12 schreef raptorix het volgende:
Wat ik zelf enorm kut vind is dat het spel enorm makkelijk is gemaakt voor bots, dit zal er voor zorgen dat straks veel Gyms door bot accounts worden beheerst en dat dat niet makkelijk is terug te draaien, zaterdag pakte ik eindelijk een gym, en er was niemand in de buurt, kon dat vrij makkelijk checken omdat het een grote open ruimte is, binnen 3 seconde was mijn Gym al weer overgenomen voordat ik er 1 in kon stoppen.
Oh ja wel hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij wordt spoofing niet gebruikt om snel gyms te pakken? Weet je zeker dat er niemand verstopt zat
Ja, dat klopt, maar als het tracken zou werken dan zouden er ook minder mensen behoefte hebben gehad aan websites zoals pokevision. Dat gecombineerd met een iets betere verdeling van Pokemon dan had je een écht verslavende app in handen gehad.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Laten we wel wezen; die tracking feature was *veel* beperkter dan sites zoals pokevision.
Die 2 zijn echt niet te vergelijken qua functionaliteit. Dat is klagen dat je verrekijker niet hetzelfde ziet als de satelliet die boven Nederland hangt
Maar dat is precies een ding wat best nog wat beta-tests had kunnen gebruiken.
Naast de gym-mechanics die gewoon niet lekker werken.
Het zijn er echt wel meer dan 10 en dat weet jij ook wel. Het is naief om te denken dat het alleen om die actieve posters gaat.quote:
True maar ze doen het wel.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:20 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Het domste wat je kan doen met spoofen is een gym pakken.
Het mooie is, als je er iets van zegt in het topic word je post verwijderdquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:22 schreef CPS2000 het volgende:
Het is inderdaad jammer van die voetstappen radar maar pokévision vond ik ook gewoon cheaten, icm spoofing helemaal. Die mensen met bots verneuken gewoon willens en wetens het spel, vrij debiel dat fok daar nog steeds een podium voor biedt.
Ik vond het geen cheaten, maar een verrijking voor het spel. Daarmee had je nog een realistische kans op het vangen van goede pokemon. Maar goed, deze discussie is iedere reeks wel een keer gevoerd. Als het tracken goed zou werken in combinatie met een betere spawn verdeling dan zijn apps zoals pokevision helemaal niet nodig.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:22 schreef CPS2000 het volgende:
Het is inderdaad jammer van die voetstappen radar maar pokévision vond ik ook gewoon cheaten, icm spoofing helemaal. Die mensen met bots verneuken gewoon willens en wetens het spel, vrij debiel dat fok daar nog steeds een podium voor biedt.
Hoezo een groepje? Ik heb gisteren gewoon solo 10 gyms overgenomen hoor. Je moet er alleen wat tijd in investeren.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:24 schreef Sarabi het volgende:
Hier nu ook veel mensen met level 30+ en 2500+CP, beetje jammer maar met een groepje lukt het nog wel om die gyms te pakken.
Verder is het wel fijn dat de kaarten weer beginnen te werken, dan spelen we toch een stuk meer.
10 gyms met allemaal level 30+ spelers? Daar heb ik de tijd en zin niet voor.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoezo een groepje? Ik heb gisteren gewoon solo 10 gyms overgenomen hoor. Je moet er alleen wat tijd in investeren.
In mijn woonplaats is geen groot open water, en in de directe omgeving ook niet. Dan is het best handig als je via een kaart op zoek kunt gaan naar waar je dan wel Magikarp en Psyduck kunt vangen. Zoals Pokevision het had is het misschien overdreven, maar een kaart wat voor Pokémon je waar tegen kunt komen (en ongeveer hoe vaak) zou ik best prettig vindenquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:22 schreef CPS2000 het volgende:
Ik ben zelf 27, dus zo veel sterker is 30 niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
10 gyms met allemaal level 30+ spelers? Daar heb ik de tijd en zin niet voor.
Vind de gyms sowieso niet zo interessant, het verzamelen is leuker.
Nope, het was bij de pont tussen Amsterdam en Zaandam, was niemand in 100 meter, ben daar echt heel zeker van.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij wordt spoofing niet gebruikt om snel gyms te pakken? Weet je zeker dat er niemand verstopt zat
Ja kijk dat helpt welquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben zelf 27, dus zo veel sterker is 30 niet.
Niemand bot op die manier..quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nope, het was bij de pont tussen Amsterdam en Zaandam, was niemand in 100 meter, ben daar echt heel zeker van.
Nou, er zijn er genoeg die NOX zo gebruiken hoor.quote:
Dat werkt echt heel kut. Werkt dat trouwens nog wel na de update?quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nou, er zijn er genoeg die NOX zo gebruiken hoor.
Ja, daar draait gewoon de normale App op. Die bots werken op basis van beeldschermherkening voor zover ik begrepen had.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat werkt echt heel kut. Werkt dat trouwens nog wel na de update?
Snap niet waarom iemand dat zou doen. Als je dan toch wil valsspelen, doe het dan gewoon goed.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:31 schreef Syntos het volgende:
[..]
Spoofen met NOX werkt hier gewoon nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |