Ik zou het niet doen. 1200 is al best aardig en wie weet waar je de sterrenstof nog voor nodig hebt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:07 schreef Akkerdjie het volgende:
Ik heb uit een 10km ei een lapras van CP 1254 (ik ben level 19).
De IV is volgens Pokeadvisor 82,2.
Zijn aanvallen zijn:
Frost Breath (ice)
Dragon Pulse (dragon).
Ik heb voor de rest helemaal niks boven de 1000 en zou de lapras 9x kunnen power uppen.
Is deze jongen de moeite waard om bijna 20000 stardust in te dumpen?
Sorry voor de noobvraag, maar ben net voor het eerst een beetje bezig in de mid-game.
* OscarMopperkont gaat er ook weer 1 in een gym gooien. Die van de overkant.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:12 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb nu 2 pokemon in gyms staan. Jeej.
Is dat dan vanwege de iv of moves, of omdat het weinig nut heeft om hoger te gaan dan 1200, of iets anders?quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. 1200 is al best aardig en wie weet waar je de sterrenstof nog voor nodig hebt.
Hoe krijg je dat voor elkaar? Er wordt nog gevraagd of je het zeker weetquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:02 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
IK HEB PERONGELUK MIJN 1500+ ARCANINE GETRANSFERD GVDDDDS![]()
![]()
Ik was 10 Growliths aan het transferen, blijkbaar is ie er tussendoor gegliptquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Er wordt nog gevraagd of je het zeker weet
RIP. Sterktequote:Op zondag 7 augustus 2016 21:02 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
IK HEB PERONGELUK MIJN 1500+ ARCANINE GETRANSFERD GVDDDDS![]()
![]()
En dan vang je zelf al een aardige dierentuin bij elkaarquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:08 schreef Amarantha het volgende:
1,5 uur dierentuin:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tentacool komt uit een 5 km ei.
Dat dus.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik heb vanaf vandaag dat mn scherm ineens uit het niets vast blijft zitten. Of eigenlijk loopt mn mannetje nog wel maar kan nergens meer op klikken. Moet hem dan dus uit en aan zitten, heel irritant steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |