welk een narigheid valt jou ten deel zegquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die moet ik over een paar maanden ook aanhoren...
Ja, moet wachten op de toegift voordat het interessant wordt...quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
welk een narigheid valt jou ten deel zeg
Eigen boot?quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Amsterdamse grachten zijn prima te doen...
Ben er nog, maar weet niet hoe lang.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:52 schreef knokkels het volgende:
oeh, luisteraars vallen snel weg![]()
niet de favoriete kleuren?
Whehehe het is leuker als de dj ook een beetje in het topic zit, en/of af en toe een beetje lult!quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:52 schreef knokkels het volgende:
wij zijn er nog hoor, lekker avondje radioquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:52 schreef knokkels het volgende:
Zit je weer stiekem te verzoeken?quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:53 schreef Elfletterig het volgende:
Oplettende luisteraars zouden iets kunnen herkennen.....
quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit je weer stiekem te verzoeken?
Easy listening...quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Ja
Maar het goede antwoord is makkelijk te raden.
jij komt ook nog eens aan bodquote:
Ah yepquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
De track "So Easy" van Röyksopp samplet voluit het nummer dat je net hoorde; Blue On Blue in de uitvoering van Guys & Pals.
Ik zat te kijken waarom mijn oog zo irritant aanvoelt. Niets te zien, maar toch pijnlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe het is leuker als de dj ook een beetje in het topic zit, en/of af en toe een beetje lult!
Dat is meer Symph z'n terrein!quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
Easy Listening met Knokkels. Het enige dat nog mist zijn liefdesgedichten van luisteraars die worden voorgelezen bij het kaarslicht.
Ah vervelend!quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zat te kijken waarom mijn oog zo irritant aanvoelt. Niets te zien, maar toch pijnlijk.
Morgen hopelijk beter.
Nog 3 nummers, inclusief dit nummer en dan komt er eentje.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
Easy Listening met Knokkels. Het enige dat nog mist zijn liefdesgedichten van luisteraars die worden voorgelezen bij het kaarslicht.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
noem jij me nouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ongevoelig jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
noem jij me nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ongevoelig jijHehehe nee maar hij heeft toch al wat Candlelight-achtige shows gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe nee maar hij heeft toch al wat Candlelight-achtige shows gehad?
Oei....quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nog 3 nummers, inclusief dit nummer en dan komt er eentje.
Owjah, verrek!quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:01 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb het ook 1x gedaan![]()
Gedichten van eigen hand, zellufs
quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
Vout, wil je even uit de pc van Knokkels kruipen?
Ik had precies dezelfde gedachte....quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:01 schreef knokkels het volgende:
speaking of which, over 2 nummers komt er eentje van mijn hand knokkels
nee, dan zou hij Een bussie Polen draaienquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
dat waren die van mij ookquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:01 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
En het volgende gedicht is van Linda uit Nibbixwoud...quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Start maar alvast Greensleeves in dan...
Rozen zijn rood,quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:01 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
5 euro op je muil gauwquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Rozen zijn rood,
Violen zijn blauw,
Je stinkt uit je bek,
Ga eens naar de tandarts en gauw!
Rozen zijn rood,quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Rozen zijn rood,
Violen zijn blauw,
Je stinkt uit je bek,
quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Rozen zijn rood,
Violen zijn blauw,
Toen jij voor de spiegel ging staan,
Zei die direct AUW!
Rozen zijn roodquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Rozen zijn rood,
Violen zijn blauw,
Je stinkt uit je bek,
quote:
Iie, knokkerusu desu.quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft ooit eens een sonnet voor een falende NWS-mod geschreven.
De betreffende, arrogante mod wilde alleen nog sonnets in behandeling nemen. Oké, dan regelen we dat toch?
Rozen zijn rood,quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Rozen zijn rood
Viooltjes zijn blauw
Dit gedicht is vrije vorm
Aardappeltaart
Hij riep hartgrondig Kutquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Rozen zijn rood
Viooltjes zijn blauw
Dit gedicht is vrije vorm
Aardappeltaart
Dat wel, maar het past wel in het themaquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Dit is by far hun slechtste album, helaas...
Staat idd niet echt veel soeps op, als ik de nummers zo zie die ik er van ken.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Dit is by far hun slechtste album, helaas...
Dat was toch ergens een relletje?quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft ooit eens een sonnet voor een falende NWS-mod geschreven.
De betreffende, arrogante mod wilde alleen nog sonnets in behandeling nemen. Oké, dan regelen we dat toch?
even voor de vormquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij riep hartgrondig
Kut, Het perenseizoen
nog niet begonnen
god nee, dan zitten we hier morgen nogquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zal ik maar niet met haiku beginnen?
quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
god nee, dan zitten
we hier morgen nog en wat
komt er dan van slaap
Brei ik ondertussen even een trui...quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
god nee, dan zitten we hier morgen nog
Onderstaand de samenvatting in dichtvorm.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat was toch ergens een relletje?![]()
Staat me vaag nog iets van bij
quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:19 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik neem voortaan alleen nog maar haiku's of sonnetten in behandeling.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gronk is moderator op een forum,
maar klachten neemt hij niet serieus.
Luisteren doet -ie, maar niet heus.
Zijn 'beleid' is echt geen porem
Als SCH piept, handelt hij gelijk;
want hij meet graag met twee maten.
Protest bij Forum Admins mag niet baten.
Je krijgt alleen een ban en veel gezeik.
Nieuws dat nieuwswaardig is, wordt weggehaald.
Interessante topics gaan meteen op slot.
Dit forum is rap in aanzien gedaald.
Zinvolle discussie wordt dood-gemod.
Door Gronk's beleid raken we afgedwaald,
want het maakt dit forum kapot.
dat af laten glijden lukt me nog welquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Brei ik ondertussen even een trui...
quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onderstaand de samenvatting in dichtvorm.
[..]
[..]
quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onderstaand de samenvatting in dichtvorm.
[..]
[..]
Ik zou in staat zijn om met mijn geklungel zo'n (kunst)werkje compleet om zeep te helpen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb vanmiddag nog een halve pen gebreid in het museum, was leuk interactief, je werd uitgenodigd een stukje mee te breien aan een breiwerkje wat ergens in een 'woonkamer' lag
quote:De tennisser die
slaat doelloos de bal over
't net. En krijgt hem terug
breipen per ongeluk in je been steken, dat soort dingenquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou in staat zijn om met mijn geklungel zo'n (kunst)werkje compleet om zeep te helpen.
de volgende had ook wel een uitdaging, ik brei kennelijk nog steeds erg strak, na het meer dan 30 jaar niet meer doen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou in staat zijn om met mijn geklungel zo'n (kunst)werkje compleet om zeep te helpen.
trustenquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijd om af te haken.
Dank Knokkels, ik ga breien...
Breize, Madquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijd om af te haken.
insteken, overhalen en af laten glijdenquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijd om af te haken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Omdattut kanquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:24 schreef EggsTC het volgende:
Waarom al die gedichtjeswtf.
Lekkere tunes knokkels.
We geven gewoon Knokkels de schuld van die gedichten.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:24 schreef EggsTC het volgende:
Waarom al die gedichtjeswtf.
Lekkere tunes knokkels.
Ik lees dat je er een eind aan gaat breien?quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijd om af te haken.
Yummy, welquote:
Ja, ik laat me niet overhalen, ik ga me af laten glijden...quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik lees dat je er een eind aan gaat breien?![]()
Bedankt voor het luisteren; tot de volgende keer.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Het nu volgende gedicht is van....
Hou je haaksquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik laat me niet overhalen, ik ga me af laten glijden...
Deze moest ik spelen van mijn leraar.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
Trauma's aan mijn keyboard tijdperk waar ik dit op MOEST spelen van mijn leraar. Die kon hier zo van genieten.
Dit gaat over de vorige track, neem ik aan?quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
Trauma's aan mijn keyboard tijdperk waar ik dit op MOEST spelen van mijn leraar. Die kon hier zo van genieten.
Hohohohohoho.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Deze moest ik spelen van mijn leraar.
Zeker. Bij deze zou ik los gaan.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit gaat over de vorige track, neem ik aan?
Het is best een mooie uitvoering, maar inderdaad.. Muziekles was wel hel. Heb ik van horen zeggen, danquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
Jij bent zelf een guruquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Deze moest ik spelen van mijn leraar.
Blokfluit.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het is best een mooie uitvoering, maar inderdaad.. Muziekles was wel hel. Heb ik van horen zeggen, dan![]()
![]()
Blokfluiten in de vijfde klas lagere school. I'm THAT old
kon ik toch niet spelenquote:
slaapze DDSymphMquote:
Doet ie ook niet, overigensquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
Goud is toch ook een kleur? Dan mag Fool's Gold niet ontbreken!
Denk het nietquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:42 schreef knokkels het volgende:
ex-manager van me had als bijnaam Murk![]()
Maar is vast niet dezelfde
Wat voo rwerk doe je danquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zal ik morgen voor 10 uur wakker worden? Normaliter wel, zul je zien dat het morgen juist niet gaat gebeuren.
Jawel tochquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zal ik morgen voor 10 uur wakker worden? Normaliter wel, zul je zien dat het morgen juist niet gaat gebeuren.
Was vanochtend om 9:30 wakker(werd rond 7:30 wakker en wou nog even doorslapen). Meestal ben ik rond 9 uur wel wakker. Zal ook wel als laatste aan de beurt zijn.quote:
Beter!quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:51 schreef knokkels het volgende:
grinnik, ik heb hier een gitaar liggen waar ik blijkbaar 200 euro voor kan vragen
Wat voor een?quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:51 schreef knokkels het volgende:
grinnik, ik heb hier een gitaar liggen waar ik blijkbaar 200 euro voor kan vragen
Ik ben oud van geest.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had je - op basis van je muziekkeuze - ouder ingeschat.
We hebben hier wel vaker jonkies gehad met een "oude" muzieksmaak, zoals broertje.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had je - op basis van je muziekkeuze - ouder ingeschat.
Ik heb zelf ook een vrij jonge muzieksmaak (vind ik dan).quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:52 schreef ToT het volgende:
[..]
We hebben hier wel vaker jonkies gehad met een "oude" muzieksmaak, zoals broertje.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:54 schreef EggsTC het volgende:
Volgens mij ligt de gemiddelde leeftijd in dit topic vrij hoog.
Hoe oud ben jij? Ik ken jou voornameljik van de NWS discussies, ik postte niet vaak, maar ik las met genot je posts.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een vrij jonge muzieksmaak (vind ik dan).
En nu... zomaar even mijn favoriete Pet Shop Boys-single ooit. En tevens mijn lijflied, zeg maar.
Leuk om te horen. Ik ben 39.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Ik ken jou voornameljik van de NWS discussies, ik postte niet vaak, maar ik las met genot je posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |