Mooi, kan ik dat beeld weer wissen...quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik las het, maar het was een vrij zacht nummer, had er aan deze kant al alles wat ik kon doen aan gedaan
Good luck with that!quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, kan ik dat beeld weer wissen...
quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is wel bij de pinken, die Knokkels
quote:
en dat isquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
Gaat deze show over kleuren? Dan mag er één iconisch nummer niet vergeten worden!
Paint it black? ("Ja maar zwart is geen kleur!")quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
Gaat deze show over kleuren? Dan mag er één iconisch nummer niet vergeten worden!
Out of the Blue staat ie zomaar in de queuequote:
Draai Out Of The Blue dan ook maar...quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Out of the Blue staat ie zomaar in de queue
Dan is het ook minder leuk om shows te draaien die je hebt voorbereidquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:23 schreef ToT het volgende:
Met de shows van 11 is het trouwens wel sterk dat bij elk nummer er info gepost wordt; dat trekt de aandacht naar de show toe en maakt de boel interactiever, waardoor er ook meer vaart in het topic zit!
Misschien zelf toch maar weer een keer de draad oppakken met themashows.Echt al verdomd lang niet meer gedaan.
Ik was er mee gestopt in een periode dat je al blij moest zijn 1 of 2 luisteraars te hebben.
Whehehe!quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ben van de oh-deze-lijkt-mij-wel-leuk-dus-die-gaan-we-doen-oh-shit-ik-ben-even-weg-en-start-hem-te-laat-in show.
Behind Blue Eyes dan?quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Out of the Blue staat ie zomaar in de queue
Ach spontane shows kunnen ook erg tof zijn!quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan is het ook minder leuk om shows te draaien die je hebt voorbereid![]()
Ik zou er zelf ook wel wat meer aan mogen doen
van de Human Traffic OSTquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Draai Out Of The Blue dan ook maar...
Ik ookquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Ferry Corsten...
quote:Programma van vandaag
22:00 - 00:00 DJ Knokkels - Staat Er Gekleurd Op
Die kleur komt ook nog aan de beurt.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
Overigens, iets van de rode hete chili pepers zou ernstig gewaardeerd worden.
joh, die komt pas om 14-16 uurquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
Heb vandaag een nieuwe laptop accu gekocht, staat er dit:
Verwacht bezorgmoment
Morgen 2 augustus
10:00 - 12:00 uur
Ik hoop dat ik op tijd wakker ga worden.
Ik post gewoon dingetjes die ik anders als DJ zou zeggen. Maar ik wil jullie mijn stem niet aandoenquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:23 schreef ToT het volgende:
Met de shows van 11 is het trouwens wel sterk dat bij elk nummer er info gepost wordt; dat trekt de aandacht naar de show toe en maakt de boel interactiever, waardoor er ook meer vaart in het topic zit!
Misschien zelf toch maar weer een keer de draad oppakken met themashows.Echt al verdomd lang niet meer gedaan.
Ik was er mee gestopt in een periode dat je al blij moest zijn 1 of 2 luisteraars te hebben.
Nou, ik stond vorige week in mijn onderbroek toen mijn zus een pakket kreeg(alleen is ze op vakantie). Dat was voor 10 uur.quote:
Ik kon jouw verzoekje niet lokaliserenquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Doet me denken aan mijn examentijd
Blauw en rood is paars hoor.quote:
staat altijd in mijn lijst voor de Top 2000, The Chills met Pink Frost. Ultiem eightiesgeluid.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:35 schreef knokkels het volgende:
I
[..]
Ik kon jouw verzoekje niet lokaliseren![]()
Ook ik heb soms dingen niet
Nee, ken de film niet, zoals kennelijk al bleek...quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ook![]()
System F, aka Ferry Corsten.![]()
Ken je de film? Aanrader!
quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ken de film niet, zoals kennelijk al bleek...
ook in de trance/techno/rave kan datquote:
welk een narigheid valt jou ten deel zegquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die moet ik over een paar maanden ook aanhoren...
Ja, moet wachten op de toegift voordat het interessant wordt...quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
welk een narigheid valt jou ten deel zeg
Eigen boot?quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Amsterdamse grachten zijn prima te doen...
Ben er nog, maar weet niet hoe lang.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:52 schreef knokkels het volgende:
oeh, luisteraars vallen snel weg![]()
niet de favoriete kleuren?
Whehehe het is leuker als de dj ook een beetje in het topic zit, en/of af en toe een beetje lult!quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:52 schreef knokkels het volgende:
wij zijn er nog hoor, lekker avondje radioquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:52 schreef knokkels het volgende:
Zit je weer stiekem te verzoeken?quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:53 schreef Elfletterig het volgende:
Oplettende luisteraars zouden iets kunnen herkennen.....
quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit je weer stiekem te verzoeken?
Easy listening...quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Ja
Maar het goede antwoord is makkelijk te raden.
jij komt ook nog eens aan bodquote:
Ah yepquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
De track "So Easy" van Röyksopp samplet voluit het nummer dat je net hoorde; Blue On Blue in de uitvoering van Guys & Pals.
Ik zat te kijken waarom mijn oog zo irritant aanvoelt. Niets te zien, maar toch pijnlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe het is leuker als de dj ook een beetje in het topic zit, en/of af en toe een beetje lult!
Dat is meer Symph z'n terrein!quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
Easy Listening met Knokkels. Het enige dat nog mist zijn liefdesgedichten van luisteraars die worden voorgelezen bij het kaarslicht.
Ah vervelend!quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zat te kijken waarom mijn oog zo irritant aanvoelt. Niets te zien, maar toch pijnlijk.
Morgen hopelijk beter.
Nog 3 nummers, inclusief dit nummer en dan komt er eentje.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
Easy Listening met Knokkels. Het enige dat nog mist zijn liefdesgedichten van luisteraars die worden voorgelezen bij het kaarslicht.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
noem jij me nouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ongevoelig jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
noem jij me nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ongevoelig jijHehehe nee maar hij heeft toch al wat Candlelight-achtige shows gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe nee maar hij heeft toch al wat Candlelight-achtige shows gehad?
Oei....quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nog 3 nummers, inclusief dit nummer en dan komt er eentje.
Owjah, verrek!quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:01 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb het ook 1x gedaan![]()
Gedichten van eigen hand, zellufs
quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
Vout, wil je even uit de pc van Knokkels kruipen?
Ik had precies dezelfde gedachte....quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:01 schreef knokkels het volgende:
speaking of which, over 2 nummers komt er eentje van mijn hand knokkels
nee, dan zou hij Een bussie Polen draaienquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
dat waren die van mij ookquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:01 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
En het volgende gedicht is van Linda uit Nibbixwoud...quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Start maar alvast Greensleeves in dan...
Rozen zijn rood,quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:01 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
5 euro op je muil gauwquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Rozen zijn rood,
Violen zijn blauw,
Je stinkt uit je bek,
Ga eens naar de tandarts en gauw!
Rozen zijn rood,quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Rozen zijn rood,
Violen zijn blauw,
Je stinkt uit je bek,
Ga eens naar de tandarts en gauw!
quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Rozen zijn rood,
Violen zijn blauw,
Toen jij voor de spiegel ging staan,
Zei die direct AUW!
Forum Opties | |