Mooi, kan ik dat beeld weer wissen...quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik las het, maar het was een vrij zacht nummer, had er aan deze kant al alles wat ik kon doen aan gedaan
Good luck with that!quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, kan ik dat beeld weer wissen...
quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is wel bij de pinken, die Knokkels
quote:
en dat isquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
Gaat deze show over kleuren? Dan mag er één iconisch nummer niet vergeten worden!
Paint it black? ("Ja maar zwart is geen kleur!")quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
Gaat deze show over kleuren? Dan mag er één iconisch nummer niet vergeten worden!
Out of the Blue staat ie zomaar in de queuequote:
Draai Out Of The Blue dan ook maar...quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Out of the Blue staat ie zomaar in de queue
Dan is het ook minder leuk om shows te draaien die je hebt voorbereidquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:23 schreef ToT het volgende:
Met de shows van 11 is het trouwens wel sterk dat bij elk nummer er info gepost wordt; dat trekt de aandacht naar de show toe en maakt de boel interactiever, waardoor er ook meer vaart in het topic zit!
Misschien zelf toch maar weer een keer de draad oppakken met themashows.Echt al verdomd lang niet meer gedaan.
Ik was er mee gestopt in een periode dat je al blij moest zijn 1 of 2 luisteraars te hebben.
Whehehe!quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ben van de oh-deze-lijkt-mij-wel-leuk-dus-die-gaan-we-doen-oh-shit-ik-ben-even-weg-en-start-hem-te-laat-in show.
Behind Blue Eyes dan?quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Out of the Blue staat ie zomaar in de queue
Ach spontane shows kunnen ook erg tof zijn!quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan is het ook minder leuk om shows te draaien die je hebt voorbereid![]()
Ik zou er zelf ook wel wat meer aan mogen doen
van de Human Traffic OSTquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Draai Out Of The Blue dan ook maar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |