welk een narigheid valt jou ten deel zegquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die moet ik over een paar maanden ook aanhoren...
Ja, moet wachten op de toegift voordat het interessant wordt...quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
welk een narigheid valt jou ten deel zeg
Eigen boot?quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Amsterdamse grachten zijn prima te doen...
Ben er nog, maar weet niet hoe lang.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:52 schreef knokkels het volgende:
oeh, luisteraars vallen snel weg![]()
niet de favoriete kleuren?
Whehehe het is leuker als de dj ook een beetje in het topic zit, en/of af en toe een beetje lult!quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:52 schreef knokkels het volgende:
wij zijn er nog hoor, lekker avondje radioquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:52 schreef knokkels het volgende:
Zit je weer stiekem te verzoeken?quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:53 schreef Elfletterig het volgende:
Oplettende luisteraars zouden iets kunnen herkennen.....
quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit je weer stiekem te verzoeken?
Easy listening...quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Ja
Maar het goede antwoord is makkelijk te raden.
jij komt ook nog eens aan bodquote:
Ah yepquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
De track "So Easy" van Röyksopp samplet voluit het nummer dat je net hoorde; Blue On Blue in de uitvoering van Guys & Pals.
Ik zat te kijken waarom mijn oog zo irritant aanvoelt. Niets te zien, maar toch pijnlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe het is leuker als de dj ook een beetje in het topic zit, en/of af en toe een beetje lult!
Dat is meer Symph z'n terrein!quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
Easy Listening met Knokkels. Het enige dat nog mist zijn liefdesgedichten van luisteraars die worden voorgelezen bij het kaarslicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |