Ik ookquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Ferry Corsten...
quote:Programma van vandaag
22:00 - 00:00 DJ Knokkels - Staat Er Gekleurd Op
Die kleur komt ook nog aan de beurt.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
Overigens, iets van de rode hete chili pepers zou ernstig gewaardeerd worden.
joh, die komt pas om 14-16 uurquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
Heb vandaag een nieuwe laptop accu gekocht, staat er dit:
Verwacht bezorgmoment
Morgen 2 augustus
10:00 - 12:00 uur
Ik hoop dat ik op tijd wakker ga worden.
Ik post gewoon dingetjes die ik anders als DJ zou zeggen. Maar ik wil jullie mijn stem niet aandoenquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:23 schreef ToT het volgende:
Met de shows van 11 is het trouwens wel sterk dat bij elk nummer er info gepost wordt; dat trekt de aandacht naar de show toe en maakt de boel interactiever, waardoor er ook meer vaart in het topic zit!
Misschien zelf toch maar weer een keer de draad oppakken met themashows.Echt al verdomd lang niet meer gedaan.
Ik was er mee gestopt in een periode dat je al blij moest zijn 1 of 2 luisteraars te hebben.
Nou, ik stond vorige week in mijn onderbroek toen mijn zus een pakket kreeg(alleen is ze op vakantie). Dat was voor 10 uur.quote:
Ik kon jouw verzoekje niet lokaliserenquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Doet me denken aan mijn examentijd
Blauw en rood is paars hoor.quote:
staat altijd in mijn lijst voor de Top 2000, The Chills met Pink Frost. Ultiem eightiesgeluid.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:35 schreef knokkels het volgende:
I
[..]
Ik kon jouw verzoekje niet lokaliseren![]()
Ook ik heb soms dingen niet
Nee, ken de film niet, zoals kennelijk al bleek...quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ook![]()
System F, aka Ferry Corsten.![]()
Ken je de film? Aanrader!
quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ken de film niet, zoals kennelijk al bleek...
ook in de trance/techno/rave kan datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |