Ah vervelend!quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zat te kijken waarom mijn oog zo irritant aanvoelt. Niets te zien, maar toch pijnlijk.
Morgen hopelijk beter.
Nog 3 nummers, inclusief dit nummer en dan komt er eentje.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
Easy Listening met Knokkels. Het enige dat nog mist zijn liefdesgedichten van luisteraars die worden voorgelezen bij het kaarslicht.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
Easy Listening met Knokkels. Het enige dat nog mist zijn liefdesgedichten van luisteraars die worden voorgelezen bij het kaarslicht.
noem jij me nouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ongevoelig jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
noem jij me nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ongevoelig jijHehehe nee maar hij heeft toch al wat Candlelight-achtige shows gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe nee maar hij heeft toch al wat Candlelight-achtige shows gehad?
Oei....quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nog 3 nummers, inclusief dit nummer en dan komt er eentje.
Owjah, verrek!quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:01 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb het ook 1x gedaan![]()
Gedichten van eigen hand, zellufs
quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
Vout, wil je even uit de pc van Knokkels kruipen?
Ik had precies dezelfde gedachte....quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:01 schreef knokkels het volgende:
speaking of which, over 2 nummers komt er eentje van mijn hand knokkels
nee, dan zou hij Een bussie Polen draaienquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
dat waren die van mij ookquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:01 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
En het volgende gedicht is van Linda uit Nibbixwoud...quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Start maar alvast Greensleeves in dan...
Rozen zijn rood,quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:01 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
5 euro op je muil gauwquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Rozen zijn rood,
Violen zijn blauw,
Je stinkt uit je bek,
Ga eens naar de tandarts en gauw!
Rozen zijn rood,quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Rozen zijn rood,
Violen zijn blauw,
Je stinkt uit je bek,
Ga eens naar de tandarts en gauw!
quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Rozen zijn rood,
Violen zijn blauw,
Toen jij voor de spiegel ging staan,
Zei die direct AUW!
Forum Opties | |