dat af laten glijden lukt me nog welquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Brei ik ondertussen even een trui...
quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onderstaand de samenvatting in dichtvorm.
[..]
[..]
quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onderstaand de samenvatting in dichtvorm.
[..]
[..]
Ik zou in staat zijn om met mijn geklungel zo'n (kunst)werkje compleet om zeep te helpen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb vanmiddag nog een halve pen gebreid in het museum, was leuk interactief, je werd uitgenodigd een stukje mee te breien aan een breiwerkje wat ergens in een 'woonkamer' lag
quote:De tennisser die
slaat doelloos de bal over
't net. En krijgt hem terug
breipen per ongeluk in je been steken, dat soort dingenquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou in staat zijn om met mijn geklungel zo'n (kunst)werkje compleet om zeep te helpen.
de volgende had ook wel een uitdaging, ik brei kennelijk nog steeds erg strak, na het meer dan 30 jaar niet meer doen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou in staat zijn om met mijn geklungel zo'n (kunst)werkje compleet om zeep te helpen.
trustenquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijd om af te haken.
Dank Knokkels, ik ga breien...
Breize, Madquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijd om af te haken.
insteken, overhalen en af laten glijdenquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijd om af te haken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Omdattut kanquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:24 schreef EggsTC het volgende:
Waarom al die gedichtjeswtf.
Lekkere tunes knokkels.
We geven gewoon Knokkels de schuld van die gedichten.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:24 schreef EggsTC het volgende:
Waarom al die gedichtjeswtf.
Lekkere tunes knokkels.
Ik lees dat je er een eind aan gaat breien?quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijd om af te haken.
Yummy, welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |