Ik neem voortaan alleen nog maar haiku's of sonnetten in behandeling.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:17 schreef SCH het volgende:
En nou niet meer schelden op die modjes, of alleen maar in elfletterige scheldwoorden!
Martijn is fan van Elsevierquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:19 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik neem voortaan alleen nog maar haiku's of sonnetten in behandeling.
Een zorgelijke ontwikkeling dus ga jij eens ergens anders azijnzeikenquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Martijn is fan van Elsevier
Maakt van zijn topic
Nieuwsdump
'Tientallen tbs'ers vrij tegen advies in'
Je kunt ook een keer inhoudelijk reageren op Elfletterig of mijn opmerkingen. Maar schijnbaar hanteer je dezelfde willekeur in je reacties op de postsquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:19 schreef gronk het volgende:
Ik neem voortaan alleen nog maar haiku's of sonnetten in behandeling.
TBS op voorpagina NRCquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Martijn is fan van Elsevier
Maakt van zijn topic
Nieuwsdump
'Tientallen tbs'ers vrij tegen advies in'
ehh nee das te moeilijkquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:44 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Je kunt ook een keer inhoudelijk reageren op Elfletterig of mijn opmerkingen. Maar schijnbaar hanteer je dezelfde willekeur in je reacties op de posts
Haal je dan ook die zinloze azijn zeik quote weg. Want volgens mij is dat ook tegen de policy en daar ben je toch zo van.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:47 schreef gronk het volgende:
[..]
TBS op voorpagina NRC
zolang telegraaf
niveau afwezig blijft OK
na twee, drie feedbacktopics;quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:44 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Je kunt ook een keer inhoudelijk reageren op Elfletterig of mijn opmerkingen. Maar schijnbaar hanteer je dezelfde willekeur in je reacties op de posts
Ik mis een lettergreep.quote:
Sorry dit was de eerste keer dat ik iets over de policy zeg dus dan is het wel zo fatsoenlijk om in ieder geval iets van reactie te geven.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:50 schreef gronk het volgende:
[..]
na twee, drie feedbacktopics;
nog geen vooruitgang
eindeloos gezemel zat
Gronk is moderator op een forum,quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:19 schreef gronk het volgende:
Ik neem voortaan alleen nog maar haiku's of sonnetten in behandeling.![]()
ja is goed. gronk functioneert voor geen meter in nieuws. kort genoeg?quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:02 schreef paddy het volgende:
Ik zoek een melding van een user, maar kan hem niet vinden tussen deze bagger. Zullen we het dit keer proberen kort te houden?
quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gronk is moderator op een forum,
maar klachten neemt hij niet serieus.
Luisteren doet -ie, maar niet heus.
Zijn 'beleid' is echt geen porem
Als SCH piept, handelt hij gelijk;
want hij meet graag met twee maten.
Protest bij Forum Admins mag niet baten.
Je krijgt alleen een ban en veel gezeik.
Nieuws dat nieuwswaardig is, wordt weggehaald.
Interessante topics gaan meteen op slot.
Dit forum is rap in aanzien gedaald.
Zinvolle discussie wordt dood-gemod.
Door Gronk's beleid raken we afgedwaald,
want het maakt dit forum kapot.
Geweldig!!!quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
kijk en dit is dus wat er mis is. mooi omschreven ouwe.quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:02 schreef SCH het volgende:
Nieuws op Fok is een waar feest
met modje Gronk nog het allermeest
korte mettten makend met rechtse klagers
want hij hoort tot de linkse dragers
Dat de rechtse users zoveel klagen, goeie analyse iddquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kijk en dit is dus wat er mis is. mooi omschreven ouwe.
nee, dat 'links' mag zeggen wat het wil en 'rechts' zijn bek moet houden en kritiek als geklaag te horen krijgt van linkse hypocrieten, die het liefst democratie zien als het monddood maken van tegenstanders.quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat de rechtse users zoveel klagen, goeie analyse idd
Gaat dit over jezelf?quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:02 schreef SCH het volgende:
...houden zij hun pootjes stijf
even afgezien van het feit dat je het fijn vindt om persoonlijk te worden, weet ik dat dit niet waar is. jij mag mij namelijk wel. sterker nog, je mag mij zelfs heel erg graag, ondanks onze verschillen. en ondanks het feit dat je zelf weet dat je soms een misselijkmakend, onuitstaanbaar, ongevoelig en hypocriet mannetje bent.quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:02 schreef SCH het volgende:
dan doen we het even zonder zoalshetis
al is dat een beperkt gemis
Ben je bekend met dit begrip SCH "Keep your friends close, and your enemies closer"quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:02 schreef SCH het volgende:
want gebrek aan tegenspraak ervaart hij als een ongerief
onze Martijn die heeft zijn vijanden lief
quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
even afgezien van het feit dat je het fijn vindt om persoonlijk te worden, weet ik dat dit niet waar is. jij mag mij namelijk wel. sterker nog, je mag mij zelfs heel erg graag, ondanks onze verschillen. en ondanks het feit dat je zelf weet dat je soms een misselijkmakend, onuitstaanbaar, ongevoelig en hypocriet mannetje bent.
Als het een echt bashtopic is, moet je het sluiten ja. Maar nu is er geen enkele disussie mogelijk met dit laffe censuurbeleid. En een topic over een nieuwsbericht met een waardeloze oorzaak-gevolg trekking betreffende christenen blijft vrolijk open. Echt vreselijk hypocriet. Je bent met afstand de meest waardeloze mod.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:15 schreef gronk het volgende:
Ja, als je postgedrag in NWS tot op heden bestond uit het posten en meedoen in islambastopics dan kan ik me prima voorstellen dat je nu niet meer je ei kwijtkunt in NWS!.
ach, dat geloof ik ook niet. iets wat ooit was zal altijd een litteken van herinnering achterlaten, die soms zoveel jeukt dat je negatieve, ergerlijke, tijdelijke dingen in een tijd en plaats kan zetten.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:18 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar het spijt me. Ik mocht je. Het gevoel is in rap tempo aan het verdwijnen.
Net als jouw spellingquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Dergelijke kritiek moet gewoon kunnen. Ik vind het beleid zoals dat nu gehandhaaft wordt absoluut waardeloos.
hou nou toch eens op met je flauwe repliek. durf de echte discussie eens aan. je kan het, want ik denk dat diep in jou een klein mannetje zit dat de laatste tijd heel hard schreeuwt: "wanneer word je nou weer eens normaal! want je doet zo vreemd de laatste tijd!!!".quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:15 schreef gronk het volgende:
Ja, als je postgedrag in NWS tot op heden bestond uit het posten en meedoen in islambastopics dan kan ik me prima voorstellen dat je nu niet meer je ei kwijtkunt in NWS!.
vertel en quote eens dan. je kan vaak zo lekker zuigen en om bans vragen, maar kom eens met vergelijkingsmateriaal waardoor jij toen gebanned bent en waarom ik gebanned zou moeten worden.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:22 schreef SCH het volgende:
Voor de dingen die Saviour en zoalshetis nu in FB posten, was ik vroeger al 6 x geband geweest
Ik vraag niet om een ban hoor, ik constateer gewoon dat het allemaal erg meevalt en er jaren geleden echt veel en veel strenger werd gemodereerd, dan lag je er vrij snel af na dergelijke posts richting crew:quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vertel en quote eens dan. je kan vaak zo lekker zuigen en om bans vragen, maar kom eens met vergelijkingsmateriaal waardoor jij toen gebanned bent en waarom ik gebanned zou moeten worden.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat ben jij toch eigenlijk een ontstellende, hypocriete zakkenwasser.
mensch. ik mag toch mijn mening geven. daarnaast is gronk zelf nou ook niet een van de meest subtiele mensen die ik ken, die moet en kan dat wel hebben gezien zijn eigen uitlatingen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vraag niet om een ban hoor, ik constateer gewoon dat het allemaal erg meevalt en er jaren geleden echt veel en veel strenger werd gemodereerd, dan lag je er vrij snel af na dergelijke posts richting crew:
[..]
Wat jij wilt joh.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mensch. ik mag toch mijn mening geven. daarnaast is gronk zelf nou ook niet een van de meest subtiele mensen die ik ken, die moet en kan dat wel hebben gezien zijn eigen uitlatingen.
je lijkt vogelaar wel.quote:
ik vind dit een grove belediging jegens vogelaar. SCH is met niemand te vergelijken dat zou de mensenrechten aantasten. ik bedoel wie wil er nou vergeleken worden met een figuur als SCHquote:
Iddquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:45 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik vind dit een grove belediging jegens vogelaar. SCH is met niemand te vergelijken dat zou de mensenrechten aantasten. ik bedoel wie wil er nou vergeleken worden met een figuur als SCH
quote:
Ah, dus ik moet andere users gewoon lekker gaan afzeiken en uitschelden ?quote:
ben je links? zo ja, dan mag het! volgens sch & zijn gronkmaat.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ah, dus ik moet andere users gewoon lekker gaan afzeiken en uitschelden ?
Da'squote:Op zaterdag 19 april 2008 21:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ah, dus ik moet andere users gewoon lekker gaan afzeiken en uitschelden ?
diepe, diepe zucht.quote:
* Loedertje kijkt naar d'r avatar en d'r text en weet het allemaal ff nietquote:
in dat geval moet je volgens de onlogische poging tot hymne van sch je bek houden en je mening inslikken bij 'linkse posts' op fok! links regeert en dult geen tegenspraak!quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
* Loedertje kijkt naar d'r avatar en d'r text en weet het allemaal ff niet
waar?quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:46 schreef Loedertje het volgende:
Postings over Gods Wil mogen ook niet
Waarom is die verwijderd?
Zo kort genoeg.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:02 schreef paddy het volgende:
Ik zoek een melding van een user, maar kan hem niet vinden tussen deze bagger. Zullen we het dit keer proberen kort te houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |