Ja, ik laat me niet overhalen, ik ga me af laten glijden...quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik lees dat je er een eind aan gaat breien?![]()
Bedankt voor het luisteren; tot de volgende keer.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Het nu volgende gedicht is van....
Hou je haaksquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik laat me niet overhalen, ik ga me af laten glijden...
Deze moest ik spelen van mijn leraar.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
Trauma's aan mijn keyboard tijdperk waar ik dit op MOEST spelen van mijn leraar. Die kon hier zo van genieten.
Dit gaat over de vorige track, neem ik aan?quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
Trauma's aan mijn keyboard tijdperk waar ik dit op MOEST spelen van mijn leraar. Die kon hier zo van genieten.
Hohohohohoho.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Deze moest ik spelen van mijn leraar.
Zeker. Bij deze zou ik los gaan.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit gaat over de vorige track, neem ik aan?
Het is best een mooie uitvoering, maar inderdaad.. Muziekles was wel hel. Heb ik van horen zeggen, danquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
Jij bent zelf een guruquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Deze moest ik spelen van mijn leraar.
Blokfluit.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het is best een mooie uitvoering, maar inderdaad.. Muziekles was wel hel. Heb ik van horen zeggen, dan![]()
![]()
Blokfluiten in de vijfde klas lagere school. I'm THAT old
kon ik toch niet spelenquote:
slaapze DDSymphMquote:
Doet ie ook niet, overigensquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
Goud is toch ook een kleur? Dan mag Fool's Gold niet ontbreken!
Denk het nietquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:42 schreef knokkels het volgende:
ex-manager van me had als bijnaam Murk![]()
Maar is vast niet dezelfde
Wat voo rwerk doe je danquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zal ik morgen voor 10 uur wakker worden? Normaliter wel, zul je zien dat het morgen juist niet gaat gebeuren.
Jawel tochquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zal ik morgen voor 10 uur wakker worden? Normaliter wel, zul je zien dat het morgen juist niet gaat gebeuren.
Was vanochtend om 9:30 wakker(werd rond 7:30 wakker en wou nog even doorslapen). Meestal ben ik rond 9 uur wel wakker. Zal ook wel als laatste aan de beurt zijn.quote:
Beter!quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:51 schreef knokkels het volgende:
grinnik, ik heb hier een gitaar liggen waar ik blijkbaar 200 euro voor kan vragen
Wat voor een?quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:51 schreef knokkels het volgende:
grinnik, ik heb hier een gitaar liggen waar ik blijkbaar 200 euro voor kan vragen
Ik ben oud van geest.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had je - op basis van je muziekkeuze - ouder ingeschat.
We hebben hier wel vaker jonkies gehad met een "oude" muzieksmaak, zoals broertje.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had je - op basis van je muziekkeuze - ouder ingeschat.
Ik heb zelf ook een vrij jonge muzieksmaak (vind ik dan).quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:52 schreef ToT het volgende:
[..]
We hebben hier wel vaker jonkies gehad met een "oude" muzieksmaak, zoals broertje.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:54 schreef EggsTC het volgende:
Volgens mij ligt de gemiddelde leeftijd in dit topic vrij hoog.
Hoe oud ben jij? Ik ken jou voornameljik van de NWS discussies, ik postte niet vaak, maar ik las met genot je posts.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een vrij jonge muzieksmaak (vind ik dan).
En nu... zomaar even mijn favoriete Pet Shop Boys-single ooit. En tevens mijn lijflied, zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |