Ja, ik laat me niet overhalen, ik ga me af laten glijden...quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik lees dat je er een eind aan gaat breien?![]()
Bedankt voor het luisteren; tot de volgende keer.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Het nu volgende gedicht is van....
Hou je haaksquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik laat me niet overhalen, ik ga me af laten glijden...
Deze moest ik spelen van mijn leraar.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
Trauma's aan mijn keyboard tijdperk waar ik dit op MOEST spelen van mijn leraar. Die kon hier zo van genieten.
Dit gaat over de vorige track, neem ik aan?quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
Trauma's aan mijn keyboard tijdperk waar ik dit op MOEST spelen van mijn leraar. Die kon hier zo van genieten.
Hohohohohoho.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Deze moest ik spelen van mijn leraar.
Zeker. Bij deze zou ik los gaan.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit gaat over de vorige track, neem ik aan?
Het is best een mooie uitvoering, maar inderdaad.. Muziekles was wel hel. Heb ik van horen zeggen, danquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
Jij bent zelf een guruquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Deze moest ik spelen van mijn leraar.
Blokfluit.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het is best een mooie uitvoering, maar inderdaad.. Muziekles was wel hel. Heb ik van horen zeggen, dan![]()
![]()
Blokfluiten in de vijfde klas lagere school. I'm THAT old
kon ik toch niet spelenquote:
slaapze DDSymphMquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |