SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbau's, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
Donald vs Hillary
Leuk filmpske
Volgens strava fietste ik gister eventjes 382 watt.quote:
Plezier is niet het ultieme goed.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Plezier van kinderen misgunnen, laat ze lekker vrij in hun keuzes man
Voor sommige kinderen is dat t beste ja. Niet voor allequote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Plezier is niet het ultieme goed.
Anders hoef je kinderen helemaal nergens in bij te sturen
Lekker hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Volgens strava fietste ik gister eventjes 382 watt.
piekje naar 820 watt, maar ik geloof strava daar niet inquote:
Over een afstand van nog geen 100 meter. Niettemin wel knap.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Volgens strava fietste ik gister eventjes 382 watt.
Kinderen dienen met strenge doch rechtvaardige hand te worden opgevoedquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor sommige kinderen is dat t beste ja. Niet voor alle
Met slipper en riemquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kinderen dienen met strenge doch rechtvaardige hand te worden opgevoed
Zou ik wel doen. In Moskou kun je beter vlees eten of riviervis.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Zal ik zometeen richting het vliegveld nog een visje eten
Ik eet bijna geen vlees hequote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zou ik wel doen. In Moskou kun je beter vlees eten of riviervis.
Domme kinderenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kinderen dienen met strenge doch rechtvaardige hand te worden opgevoed
Jup, het is dat die watt meters zo belachelijk duur zijn he.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Over een afstand van nog geen 100 meter. Niettemin wel knap.
misschien in moskouo welquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer. Een goede shaslick in een park is niet te versmaden.
Ik ga in Duitsland en Tsjechië weer hompen vlees etenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen in azie vooral veel vis boh dat is lekker
Eensquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik eet nooit zo grote portie vleesquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ga in Duitsland en Tsjechië weer hompen vlees eten
porygon.quote:
walvisquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Curry worst is wel genot ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Of een lekkere worst.
[ afbeelding ]
kielbasaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Of een lekkere worst.
[ afbeelding ]
is dat mosterd?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Of een lekkere worst.
[ afbeelding ]
Jammer, ga je wel borscht eten?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zal een geheimpje vertellen opper.
Ik eet echt zelden tot nooit oost-europese keuken
Is dat anders dan in Polen, nee zeker.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer, ga je wel borscht eten?
Oh dat wist ik niet. Curryworst is genot, heel veel genot.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit is Nurnberger rostbratwurst. Currywurst ga ik in Berlijn halen
ik at in berlijn altijd 4 van die broodjes braadworst per dagquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Curryworst is genot, heel veel genot.
Mwah, heb liever ketchup of bbq saus.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, lekker man. Die scherpe mosterd.
Ik heb laatst in Oberhausen in zo'n hele volkse snackbar nog een goddelijke currywurst gegeten. Jammer dat die in Nederland niet te vinden zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Curryworst is genot, heel veel genot.
Wel een pushbericht neem ik aan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nos nieuws : pasgeboren visarend staat op t punt uit te vliegen
Ok
Wel lekker goedkoop.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik at in berlijn altijd 4 van die broodjes braadworst per dag
en voor de rest niks
je hebt er nu eentje op de kermis. Nog niet gegetenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb laatst in Oberhausen in zo'n hele volkse snackbar nog een goddelijke currywurst gegeten. Jammer dat die in Nederland niet te vinden zijn.
JA pilletjes en dat gaan niet super he.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik probeerde ooit curry worst te eten in de rij van de berghain
Sindsdien vind ik ze minder lekker
Alsnog wel lekker
Kom ik alleen de berghain in?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alsnog wel lekker
alleen wel, mits je duits praat en apart gekleed gaat.quote:
En niet engels praatquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alleen wel, mits je duits praat en apart gekleed gaat.
http://www.vice.com/nl/re(...)niet-binnenkomen-917
Dat is toch die grote technoclub? Of draaien ze daar andere soort muziekquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alsnog wel lekker
Voornamelijk duitse polka en heino.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is toch die grote technoclub? Of draaien ze daar andere soort muziek
Volgens mij gaat het wel weer goed met De Molen. Het is nog een beetje stijf maar hij kan iig weer fietsen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Voornamelijk duitse polka en heino.
Lastig om te zeggen weet niet hoe je eruit ziet.quote:
Yesquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is toch die grote technoclub? Of draaien ze daar andere soort muziek
Als ze horen Engels met Duits Nederlands accent weer wel ok. Vooral amerikanen komen er echt niet inquote:
Ik ga in mijn eentje naar Berlijn. Maar ik zie er verre van alternatief uit. Normaal haar, geen tattoos enz, verzorgd maar niet overdreven. Zie er wel wat jonger uit dan ik ben.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lastig om te zeggen weet niet hoe je eruit ziet.
Je kans alleen is wel groter dan met een vriend tenzij jullie over duidelijk homo zijn
Ik denk het niet man.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ga in mijn eentje naar Berlijn. Maar ik zie er verre van alternatief uit. Normaal haar, geen tattoos enz, verzorgd maar niet overdreven. Zie er wel wat jonger uit dan ik ben.
Ga iig niet in je smart casual met bootschoentjes enzoquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ga in mijn eentje naar Berlijn. Maar ik zie er verre van alternatief uit. Normaal haar, geen tattoos enz, verzorgd maar niet overdreven. Zie er wel wat jonger uit dan ik ben.
deze tijden fucken met m'n hoofdquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh ja opper probeer sowieso om een uur of 1 ofzo al te gaan. Dan is kans t grootst . Duurt t wel nog lang voordat het echt aangaat maar als je pas in de ochtend probeert lukt t niet
Ik ookquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik denk het niet man.
Je ziet er echt extreem burger uit
Gewoon sneakertjes, jeans met een gaatje hier en daar en een tshirtje.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga iig niet in je smart casual met bootschoentjes enzo
Je hebt best wel kans hoor. Als t niet te druk is (dus niet om 08:00 gaan) en doorbitch in goede bui . Ik zou zeggen meer dan 50% . En zitten nog aantal andere toffe clubs in de buurt waar je anders naartoe kan.
Geen drugs voor mij.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ook
Gewoon sos klappen en die ogen alsof je het nog 3 dagen volhoudt dat is ook een plus
Herman Brood kan er ook over meepratenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
verstandig.
Je ziet wat er met HMF is gebeurd.
Zag je mijn DM?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
verstandig.
Je ziet wat er met HMF is gebeurd.
konquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Herman Brood kan er ook over meepraten
Oh.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Dus dat ik niet reageerde was bewust.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
daar boven op het Hilton,
daar boven op het Hitlon,
stond Herman Brood,
stond Herman Brood,
daar zong ie in zijn eentje,
wie niet springt die is een jooooodddd
en van je helaaaaa helaaaa helaaaa hoooooo lalalalala
Is dit grappig?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
stond Herman Brood,
stond Herman Brood,
Heb alleen niet zo'n zin 3 uur in een rij te staan en dan niet binnen te komen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Opper gewoon proberen en als t nirt lukt naar kater blau. Zit vlak bij en ook heel vet
uh.. ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
stond Herman Brood,
stond Herman Brood,
Waarom post je het dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je ziet me toch niet lachen, of wat?
Langste in de rij voor mij was 2 uur en dat was rond 8en als t t drukst is. Als je tussen 1 en 3 gaat sta je niet zo heel lang. 3 kwartier maxquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb alleen niet zo'n zin 3 uur in een rij te staan en dan niet binnen te komen.
Nou, daar zal ik wakker van liggen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:01 schreef onlogisch het volgende:
Wat een vervuiling van de FOK! servers weer Haags. Pffff. Danny zal figuren als jou uitkotsen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ging over Herman Dood, toen schoot dat liedje door mijn hoofd.
Ga het dan maar proberen. Beste is zaterdag op zondagnacht toch?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Langste in de rij voor mij was 2 uur en dat was rond 8en als t t drukst is. Als je tussen 1 en 3 gaat sta je niet zo heel lang. 3 kwartier max
Maar wel zingen over Hermanquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit kan ik niet goedkeuren, is een doodsverwensing.
Qua sfeer of binnen komen ?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga het dan maar proberen. Beste is zaterdag op zondagnacht toch?
Vertelquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Qua sfeer of binnen komen ?
Kijk uit bij de toiletten als je alleen bent
Sfeer.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Qua sfeer of binnen komen ?
Kijk uit bij de toiletten als je alleen bent
Ik was met mn vriendin en werd echt van haar weggetrokkenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel
Jij bent een slachtoffer geworden daar?
Arme knut werd gezien als een toyboyquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik was met mn vriendin en werd echt van haar weggetrokken
En nee. Maar je ziet wel homosex
Jaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sfeer.
En ik neem aan dat ze niks doen als ik niet wil?
Wat een ludieke bedoening daar.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik was met mn vriendin en werd echt van haar weggetrokken
En nee. Maar je ziet wel homosex
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja
En inderdaad. Gewoon duidelijk zijn . Niks aan de hand. Niet darkrooms inlopen uiteraard
Wat ga je er in vredesnaam zoeken?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat een ludieke bedoening daar.
Is naar het zeggen een van de beste meest unieke (techno) clubs van de wereld. Als ik dan toch in Berlijn ben maar eens doen.quote:
Aha. Maar als ik de verhalen van knut zo lees, durf je dan wel? Ik bedoel ; is het niet veiliger je vriendin mee te nemen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is naar het zeggen een van de beste meest unieke (techno) clubs van de wereld. Als ik dan toch in Berlijn ben maar eens doen.
Hahaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik was daar ooit de nacht na oud en nieuw. Toen bleven we tot 4 uur smiddags. Daarna hotel en slapen. Toen met vliegtuig naar huis en slapen. Toen werken keek ik om 5 uur middag op de site was zelfde feest nog bezig![]()
Zij kan niet mee qua werk. Dat is een beetje het punt. Maar waarom zou ik bang zijn voor iets waar ik zelf invloed op heb?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha. Maar als ik de verhalen van knut zo lees, durf je dan wel? Ik bedoel ; is het niet veiliger je vriendin mee te nemen?
Ze hebben 1 keer in de maand een feest met de buren dan is er zo'n dansvloer van kippengaas met daaronder nog een dansvloer en de bedoeling is dat je naar beneden pistquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha. Maar als ik de verhalen van knut zo lees, durf je dan wel? Ik bedoel ; is het niet veiliger je vriendin mee te nemen?
Dat is meer iets voor geo4kant.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze hebben 1 keer in de maand een feest met de buren dan is er zo'n dansvloer van kippengaas met daaronder nog een dansvloer en de bedoeling is dat je naar beneden pist
Dat gaat zelfs mij te ver
Volgende incidentje.twitter:SputnikInt twitterde op dinsdag 26-07-2016 om 13:34:03BREAKING: Shots fired in a hospital in #Berlin - reports https://t.co/8G2jhksDuL https://t.co/U9R0zpLV8Y reageer retweet
.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een mooi moment om er een punt achter te zetten.
Nasi.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:14 schreef Saind het volgende:
Wil vanavond eens goed koken maar kan niet zo goed verzinnen wat dan
Ik heb niet echt een post gezien waarvan ik dacht, goh die moet weg ofzo.quote:
Ik plaatste een post in een verkeerd topic.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een post gezien waarvan ik dacht, goh die moet weg ofzo.
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik plaatste een post in een verkeerd topic.
Rancune.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom probeer je mij er nu slecht uit te laten zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rancune.De lol is er nu wel vanaf amice. Waar het voor jou na 2 posts al treurig werd, raakte ik voor mijn gevoel gisteren pas de bodem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fijn dat we er zand over hebben gegooid.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De lol is er nu wel vanaf amice. Waar het voor jou na 2 posts al treurig werd, raakte ik voor mijn gevoel gisteren pas de bodem.
Zojuist hebben we een punt achter de mot gezet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:25 schreef Jojoortje het volgende:
Doet iedereen al wat liever tegen elkaar?
Fijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zojuist hebben we een punt achter de mot gezet.
Ha vetklep.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:25 schreef Jojoortje het volgende:
Doet iedereen al wat liever tegen elkaar?
Kijk zo kan het ook.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:32 schreef napoleonfour het volgende:
Hallo Jojoortje, hoe is het met jullie?
lol alles is nu een aanslag blijkbaarquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgende incidentje.twitter:SputnikInt twitterde op dinsdag 26-07-2016 om 13:34:03BREAKING: Shots fired in a hospital in #Berlin - reports https://t.co/8G2jhksDuL https://t.co/U9R0zpLV8Y reageer retweet
Vanmorgen bij die kerk was ook gewoon een aanslag.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
lol alles is nu een aanslag blijkbaar
Je bent zelf gewoonquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanmorgen bij die kerk was ook gewoon een aanslag.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:54 schreef Bolasie het volgende:
https://vine.co/v/eiZVHpunUTD
ik moest lachen
Die gif postte ik een paar dagen geledenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:54 schreef Bolasie het volgende:
https://vine.co/v/eiZVHpunUTD
ik moest lachen
En wat wil je hier precies mee zeggen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die gif postte ik een paar dagen geleden
Sorry dan, Dp.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat jouw post niet goed worden gelezen. Je mag hier zelf een conclusie uit trekken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pijnlijk deze.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat jouw post niet goed worden gelezen. Je mag hier zelf een conclusie uit trekken.
Ik eet vanavond Basmatirijst met amchoi, mangochutney, spiegelei en pinda’squote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:14 schreef Saind het volgende:
Wil vanavond eens goed koken maar kan niet zo goed verzinnen wat dan
Niemand vroeg wat jij gaat eten.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik eet vanavond Basmatirijst met amchoi, mangochutney, spiegelei en pinda’s
Nee.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat Cristiano Ronaldo de onbetwiste beste voetballer ooit is
Nee, dat is Wout Brama.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat Cristiano Ronaldo de onbetwiste beste voetballer ooit is
die had wel de beste ballen volgens je moeder.quote:
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die post over plassende mensen door kippengaas laten ze wel staan gelukkig.
Nap. Mag ik je er op wijzen dat jij de eerste bent die vandaag een moedergrap maakt?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die had wel de beste ballen volgens je moeder.
Nu het hek van de dam is kan ik je melden dat ik vannacht ook de eerste was bij je moeder.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nap. Mag ik je er op wijzen dat jij de eerste bent die vandaag een moedergrap maakt?
Als je dat gaat modden ben je ook wel heel diep gezaktquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die post over plassende mensen door kippengaas laten ze wel staan gelukkig.
sowquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je dat gaat modden ben je ook wel heel diep gezakt
De Fransen zelf noemen het Daesh ipv IS.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wel een leuk verschil in cultuur. In frankrijk heeft iedere aanval te maken met IS of iig moslimterrorisme en in Duitsland zijn het nog allemaal incidentjes of lone wolfs
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nap. Mag ik je er op wijzen dat jij de eerste bent die vandaag een moedergrap maakt?
IS claimt ook maar van alles johquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wel een leuk verschil in cultuur. In frankrijk heeft iedere aanval te maken met IS of iig moslimterrorisme en in Duitsland zijn het nog allemaal incidentjes of lone wolfs
Tuurlijk, maar ik heb t nu over reactie vanuit landen zelfquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
IS claimt ook maar van alles joh
Wel lang geleden hoor zo'n echte martelaar voor Christusquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik heb t nu over reactie vanuit landen zelf
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel lang geleden hoor zo'n echte martelaar voor Christus
De priester die is afgeslacht omwille van zijn geloof en roeping?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wie is de chef kankerho3r die sushi maakt met bruine rijst en tofu
Dood moet ze
Hmja denk dat we terug moeten naar de dagen van de iraquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De priester die is afgeslacht omwille van zijn geloof en roeping?
Niet die hollander in Syrie die zijn kerk open hield?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmja denk dat we terug moeten naar de dagen van de ira
Buiten Europa gok ik op de Filipijnen als laatste brandhaard
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze zullen in het Vaticaan inmiddels al druk bezig zijn 2 wonderen aan hem toe te schrijven voor een heiligverklaring.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met een beetje geluk hebben de bloedspetters gezorgd voor een huilende Mariaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ze zullen in het Vaticaan inmiddels al druk bezig zijn 2 wonderen aan hem toe te schrijven voor een heiligverklaring.
RAF als de Duitse politieke terreurgroep? Ik weet dat er ontvoeringen in Nederland zijn geweest door hun toedoen maar daar doel je denk ik niet op.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat vond jij van RAF weer in Nederland lr? JUICHEN toch?
Radek is niet zo best in nederlands.quote:Bedankt voor uw e-mail en uw interesse in adidas.
Wij willen u excuseren voor de vertraging. Tijdens drukte perioden het is niet altijd mogelijk onze klanten op tijd beantwoorden.
De status van uw bestelling kunt u altijd zien op de volgende website: https://www.dpd.com/nl. De tracking nummer va uw pakketje is:
Schrijft u alstublieft de trecking nummer op de website van DPD in om te zien wat de status van uw pakketje is.
Uw pakket was geleverd op 22/07/16 om 08:43. U kunt meneer meer gedetailleerde geschiedenis op de website even zien.
Menner, ik heb contact met DPD persoonlijk opgenomen om te weten wat er aan de hand met uw pakketje is. Het spijt me dat u zulke moeiten hebt gehad.
Ik hoop dat ze snel reageren. Ik heb management va Adidas over uw klacht geïnformeerd. Ik heb definitief te veel klagen van klanten over DPD in de laatste tijd gekregen. Iets moet definitief gedaan worden.
Mocht u verder nog vragen hebben, neemt u dan gerust telefonisch contact met ons op.
Vriendelijke groeten,
Radek
Er is een auto gevonden met vingerafdrukken rond havana aan de rijnquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
RAF als de Duitse politieke terreurgroep? Ik weet dat er ontvoeringen in Nederland zijn geweest door hun toedoen maar daar doel je denk ik niet op.
Nu maar even douchen. Ik heb weer gezweet als een otter.
Hallo ouwe terriër.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
RAF als de Duitse politieke terreurgroep? Ik weet dat er ontvoeringen in Nederland zijn geweest door hun toedoen maar daar doel je denk ik niet op.
Nu maar even douchen. Ik heb weer gezweet als een otter.
Vandaag of in het verleden?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stijn heb je me al note gegeven
ik heb ook opeens nieuwe notes. waaromquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stijn heb je me al note gegeven
Volgens mij niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb ook opeens nieuwe notes. waarom
Dit heb ik altijd al gewetenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb jou nog geen notes gegeven.
Sow...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je dat gaat modden ben je ook wel heel diep gezakt
Pussyboy.quote:
Witte boontjes in tomatensaus, met kip.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Een aparte combi, pussyboy met boontjes en kip.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pussyboy.
[..]
Witte boontjes in tomatensaus, met kip.
Heb volgens mij sinds O&N geen nieuwe meer gekregen. Gaat een stuk langzamer dan vroegahquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
52. Allemaal in 1 jaar tijd volgens mij. Ben ik nu stoer?
Zeleegmaakte paella met mossels en scheermessenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Tegenwoordig krijg je gelijk permbanquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb volgens mij sinds O&N geen nieuwe meer gekregen. Gaat een stuk langzamer dan vroegah
Mosselen*quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeleegmaakte paella met mossels en scheermessen
Dus je mocht mij een langzame eenzame dood als een hond wensen ?quote:
Was geweldig, schitterende toespraak van een schitterende vrouwquote:
Je moet het natuurlijk berekenen aan de hand van het aantal posts Rene.quote:
320 minder dan ik.quote:
Ik moet helemaal niets.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:19 schreef Caland het volgende:
Je moet het natuurlijk berekenen aan de hand van het aantal posts Rene.
Nou niet allemaal hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb enkel notes en bans van GGMM ontvangen en allen geheel onterecht
oh sorry hoor, wist niet dat het niet kon.quote:
n00bquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh sorry hoor, wist niet dat het niet kon.
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh sorry hoor, wist niet dat het niet kon.
Heb NWS-permbanquote:
Dankjequote:
quote:
Jullie ook bedankt. Fijn dat m'n beste vrienden er het eerste staanquote:
Oh dat zal best.quote:
Gecondoleerd.quote:
Je vraagt het niet, maar met mij gaat het niet zo goed. Hoor net dat de oma van een goede vriend van mij is overleden.quote:
RIPquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je vraagt het niet, maar met mij gaat het niet zo goed. Hoor net dat de oma van een goede vriend van mij is overleden.
Als jij eens kapt met verdrinken in je eigen arrogantie dan had je de wedervraag gesteld.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vroeg helemaal niet hoe het met je ging? :S
jij kijkt rtl boulevard?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zet de tv aan en het eerste dat ik zie is Peter R de Vries. Leuker kan je de avond niet beginnen.
Oke manquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was de eerste zender waarop de tv automatisch aanging.
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vind je Tony en Henky de terechte winnaars?
Smoesjes.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was de eerste zender waarop de tv automatisch aanging.
Tony zijn tanden zijn er al een keer uitgeslagen zo te zien. Ach, dan kan ie vast wennen voor later.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:20 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
De toekomst van Midden Noord. Tony en Henky.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |