Eensquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen in azie vooral veel vis boh dat is lekker
Ik eet nooit zo grote portie vleesquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ga in Duitsland en Tsjechië weer hompen vlees eten
porygon.quote:
walvisquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen in azie vooral veel vis boh dat is lekker
Curry worst is wel genot ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Of een lekkere worst.
[ afbeelding ]
kielbasaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Of een lekkere worst.
[ afbeelding ]
is dat mosterd?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Of een lekkere worst.
[ afbeelding ]
Jammer, ga je wel borscht eten?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zal een geheimpje vertellen opper.
Ik eet echt zelden tot nooit oost-europese keuken
Is dat anders dan in Polen, nee zeker.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer, ga je wel borscht eten?
Oh dat wist ik niet. Curryworst is genot, heel veel genot.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit is Nurnberger rostbratwurst. Currywurst ga ik in Berlijn halen
ik at in berlijn altijd 4 van die broodjes braadworst per dagquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Curryworst is genot, heel veel genot.
Mwah, heb liever ketchup of bbq saus.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, lekker man. Die scherpe mosterd.
Ik heb laatst in Oberhausen in zo'n hele volkse snackbar nog een goddelijke currywurst gegeten. Jammer dat die in Nederland niet te vinden zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Curryworst is genot, heel veel genot.
Wel een pushbericht neem ik aan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nos nieuws : pasgeboren visarend staat op t punt uit te vliegen
Ok
Wel lekker goedkoop.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik at in berlijn altijd 4 van die broodjes braadworst per dag
en voor de rest niks
je hebt er nu eentje op de kermis. Nog niet gegetenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb laatst in Oberhausen in zo'n hele volkse snackbar nog een goddelijke currywurst gegeten. Jammer dat die in Nederland niet te vinden zijn.
JA pilletjes en dat gaan niet super he.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik probeerde ooit curry worst te eten in de rij van de berghain
Sindsdien vind ik ze minder lekker
Alsnog wel lekker
Kom ik alleen de berghain in?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik probeerde ooit curry worst te eten in de rij van de berghain
Sindsdien vind ik ze minder lekker
Alsnog wel lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |