SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbau's, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
Donald vs Hillary
Leuk filmpske
Volgens strava fietste ik gister eventjes 382 watt.quote:
Plezier is niet het ultieme goed.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Plezier van kinderen misgunnen, laat ze lekker vrij in hun keuzes man
Voor sommige kinderen is dat t beste ja. Niet voor allequote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Plezier is niet het ultieme goed.
Anders hoef je kinderen helemaal nergens in bij te sturen
Lekker hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Volgens strava fietste ik gister eventjes 382 watt.
piekje naar 820 watt, maar ik geloof strava daar niet inquote:
Over een afstand van nog geen 100 meter. Niettemin wel knap.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Volgens strava fietste ik gister eventjes 382 watt.
Kinderen dienen met strenge doch rechtvaardige hand te worden opgevoedquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor sommige kinderen is dat t beste ja. Niet voor alle
Met slipper en riemquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kinderen dienen met strenge doch rechtvaardige hand te worden opgevoed
Zou ik wel doen. In Moskou kun je beter vlees eten of riviervis.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Zal ik zometeen richting het vliegveld nog een visje eten
Ik eet bijna geen vlees hequote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zou ik wel doen. In Moskou kun je beter vlees eten of riviervis.
Domme kinderenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kinderen dienen met strenge doch rechtvaardige hand te worden opgevoed
Jup, het is dat die watt meters zo belachelijk duur zijn he.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Over een afstand van nog geen 100 meter. Niettemin wel knap.
misschien in moskouo welquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer. Een goede shaslick in een park is niet te versmaden.
Ik ga in Duitsland en Tsjechië weer hompen vlees etenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen in azie vooral veel vis boh dat is lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |