SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbau's, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
Donald vs Hillary
Leuk filmpske
Volgens strava fietste ik gister eventjes 382 watt.quote:
Plezier is niet het ultieme goed.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Plezier van kinderen misgunnen, laat ze lekker vrij in hun keuzes man
Voor sommige kinderen is dat t beste ja. Niet voor allequote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Plezier is niet het ultieme goed.
Anders hoef je kinderen helemaal nergens in bij te sturen
Lekker hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Volgens strava fietste ik gister eventjes 382 watt.
piekje naar 820 watt, maar ik geloof strava daar niet inquote:
Over een afstand van nog geen 100 meter. Niettemin wel knap.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 11:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Volgens strava fietste ik gister eventjes 382 watt.
Kinderen dienen met strenge doch rechtvaardige hand te worden opgevoedquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor sommige kinderen is dat t beste ja. Niet voor alle
Met slipper en riemquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kinderen dienen met strenge doch rechtvaardige hand te worden opgevoed
Zou ik wel doen. In Moskou kun je beter vlees eten of riviervis.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Zal ik zometeen richting het vliegveld nog een visje eten
Ik eet bijna geen vlees hequote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zou ik wel doen. In Moskou kun je beter vlees eten of riviervis.
Domme kinderenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kinderen dienen met strenge doch rechtvaardige hand te worden opgevoed
Jup, het is dat die watt meters zo belachelijk duur zijn he.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Over een afstand van nog geen 100 meter. Niettemin wel knap.
misschien in moskouo welquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer. Een goede shaslick in een park is niet te versmaden.
Ik ga in Duitsland en Tsjechië weer hompen vlees etenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen in azie vooral veel vis boh dat is lekker
Eensquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik eet nooit zo grote portie vleesquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ga in Duitsland en Tsjechië weer hompen vlees eten
porygon.quote:
walvisquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Curry worst is wel genot ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Of een lekkere worst.
[ afbeelding ]
kielbasaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Of een lekkere worst.
[ afbeelding ]
is dat mosterd?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Of een lekkere worst.
[ afbeelding ]
Jammer, ga je wel borscht eten?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zal een geheimpje vertellen opper.
Ik eet echt zelden tot nooit oost-europese keuken
Is dat anders dan in Polen, nee zeker.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer, ga je wel borscht eten?
Oh dat wist ik niet. Curryworst is genot, heel veel genot.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit is Nurnberger rostbratwurst. Currywurst ga ik in Berlijn halen
ik at in berlijn altijd 4 van die broodjes braadworst per dagquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Curryworst is genot, heel veel genot.
Mwah, heb liever ketchup of bbq saus.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, lekker man. Die scherpe mosterd.
Ik heb laatst in Oberhausen in zo'n hele volkse snackbar nog een goddelijke currywurst gegeten. Jammer dat die in Nederland niet te vinden zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Curryworst is genot, heel veel genot.
Wel een pushbericht neem ik aan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nos nieuws : pasgeboren visarend staat op t punt uit te vliegen
Ok
Wel lekker goedkoop.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik at in berlijn altijd 4 van die broodjes braadworst per dag
en voor de rest niks
je hebt er nu eentje op de kermis. Nog niet gegetenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb laatst in Oberhausen in zo'n hele volkse snackbar nog een goddelijke currywurst gegeten. Jammer dat die in Nederland niet te vinden zijn.
JA pilletjes en dat gaan niet super he.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik probeerde ooit curry worst te eten in de rij van de berghain
Sindsdien vind ik ze minder lekker
Alsnog wel lekker
Kom ik alleen de berghain in?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alsnog wel lekker
alleen wel, mits je duits praat en apart gekleed gaat.quote:
En niet engels praatquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alleen wel, mits je duits praat en apart gekleed gaat.
http://www.vice.com/nl/re(...)niet-binnenkomen-917
Dat is toch die grote technoclub? Of draaien ze daar andere soort muziekquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alsnog wel lekker
Voornamelijk duitse polka en heino.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is toch die grote technoclub? Of draaien ze daar andere soort muziek
Volgens mij gaat het wel weer goed met De Molen. Het is nog een beetje stijf maar hij kan iig weer fietsen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Voornamelijk duitse polka en heino.
Lastig om te zeggen weet niet hoe je eruit ziet.quote:
Yesquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is toch die grote technoclub? Of draaien ze daar andere soort muziek
Als ze horen Engels met Duits Nederlands accent weer wel ok. Vooral amerikanen komen er echt niet inquote:
Ik ga in mijn eentje naar Berlijn. Maar ik zie er verre van alternatief uit. Normaal haar, geen tattoos enz, verzorgd maar niet overdreven. Zie er wel wat jonger uit dan ik ben.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lastig om te zeggen weet niet hoe je eruit ziet.
Je kans alleen is wel groter dan met een vriend tenzij jullie over duidelijk homo zijn
Ik denk het niet man.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ga in mijn eentje naar Berlijn. Maar ik zie er verre van alternatief uit. Normaal haar, geen tattoos enz, verzorgd maar niet overdreven. Zie er wel wat jonger uit dan ik ben.
Ga iig niet in je smart casual met bootschoentjes enzoquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ga in mijn eentje naar Berlijn. Maar ik zie er verre van alternatief uit. Normaal haar, geen tattoos enz, verzorgd maar niet overdreven. Zie er wel wat jonger uit dan ik ben.
deze tijden fucken met m'n hoofdquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh ja opper probeer sowieso om een uur of 1 ofzo al te gaan. Dan is kans t grootst . Duurt t wel nog lang voordat het echt aangaat maar als je pas in de ochtend probeert lukt t niet
Ik ookquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik denk het niet man.
Je ziet er echt extreem burger uit
Gewoon sneakertjes, jeans met een gaatje hier en daar en een tshirtje.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga iig niet in je smart casual met bootschoentjes enzo
Je hebt best wel kans hoor. Als t niet te druk is (dus niet om 08:00 gaan) en doorbitch in goede bui . Ik zou zeggen meer dan 50% . En zitten nog aantal andere toffe clubs in de buurt waar je anders naartoe kan.
Geen drugs voor mij.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ook
Gewoon sos klappen en die ogen alsof je het nog 3 dagen volhoudt dat is ook een plus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |