ik at in berlijn altijd 4 van die broodjes braadworst per dagquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Curryworst is genot, heel veel genot.
Mwah, heb liever ketchup of bbq saus.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, lekker man. Die scherpe mosterd.
Ik heb laatst in Oberhausen in zo'n hele volkse snackbar nog een goddelijke currywurst gegeten. Jammer dat die in Nederland niet te vinden zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Curryworst is genot, heel veel genot.
Wel een pushbericht neem ik aan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nos nieuws : pasgeboren visarend staat op t punt uit te vliegen
Ok
Wel lekker goedkoop.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik at in berlijn altijd 4 van die broodjes braadworst per dag
en voor de rest niks
je hebt er nu eentje op de kermis. Nog niet gegetenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb laatst in Oberhausen in zo'n hele volkse snackbar nog een goddelijke currywurst gegeten. Jammer dat die in Nederland niet te vinden zijn.
JA pilletjes en dat gaan niet super he.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik probeerde ooit curry worst te eten in de rij van de berghain
Sindsdien vind ik ze minder lekker
Alsnog wel lekker
Kom ik alleen de berghain in?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alsnog wel lekker
alleen wel, mits je duits praat en apart gekleed gaat.quote:
En niet engels praatquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alleen wel, mits je duits praat en apart gekleed gaat.
http://www.vice.com/nl/re(...)niet-binnenkomen-917
Dat is toch die grote technoclub? Of draaien ze daar andere soort muziekquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alsnog wel lekker
Voornamelijk duitse polka en heino.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is toch die grote technoclub? Of draaien ze daar andere soort muziek
Volgens mij gaat het wel weer goed met De Molen. Het is nog een beetje stijf maar hij kan iig weer fietsen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Voornamelijk duitse polka en heino.
Lastig om te zeggen weet niet hoe je eruit ziet.quote:
Yesquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is toch die grote technoclub? Of draaien ze daar andere soort muziek
Als ze horen Engels met Duits Nederlands accent weer wel ok. Vooral amerikanen komen er echt niet inquote:
Ik ga in mijn eentje naar Berlijn. Maar ik zie er verre van alternatief uit. Normaal haar, geen tattoos enz, verzorgd maar niet overdreven. Zie er wel wat jonger uit dan ik ben.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lastig om te zeggen weet niet hoe je eruit ziet.
Je kans alleen is wel groter dan met een vriend tenzij jullie over duidelijk homo zijn
Ik denk het niet man.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ga in mijn eentje naar Berlijn. Maar ik zie er verre van alternatief uit. Normaal haar, geen tattoos enz, verzorgd maar niet overdreven. Zie er wel wat jonger uit dan ik ben.
Ga iig niet in je smart casual met bootschoentjes enzoquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ga in mijn eentje naar Berlijn. Maar ik zie er verre van alternatief uit. Normaal haar, geen tattoos enz, verzorgd maar niet overdreven. Zie er wel wat jonger uit dan ik ben.
deze tijden fucken met m'n hoofdquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh ja opper probeer sowieso om een uur of 1 ofzo al te gaan. Dan is kans t grootst . Duurt t wel nog lang voordat het echt aangaat maar als je pas in de ochtend probeert lukt t niet
Ik ookquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik denk het niet man.
Je ziet er echt extreem burger uit
Gewoon sneakertjes, jeans met een gaatje hier en daar en een tshirtje.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga iig niet in je smart casual met bootschoentjes enzo
Je hebt best wel kans hoor. Als t niet te druk is (dus niet om 08:00 gaan) en doorbitch in goede bui . Ik zou zeggen meer dan 50% . En zitten nog aantal andere toffe clubs in de buurt waar je anders naartoe kan.
Geen drugs voor mij.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ook
Gewoon sos klappen en die ogen alsof je het nog 3 dagen volhoudt dat is ook een plus
Herman Brood kan er ook over meepratenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
verstandig.
Je ziet wat er met HMF is gebeurd.
Zag je mijn DM?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
verstandig.
Je ziet wat er met HMF is gebeurd.
konquote:Op dinsdag 26 juli 2016 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Herman Brood kan er ook over meepraten
| Forum Opties | |
|---|---|