Sow...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je dat gaat modden ben je ook wel heel diep gezakt
Pussyboy.quote:
Witte boontjes in tomatensaus, met kip.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Een aparte combi, pussyboy met boontjes en kip.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pussyboy.
[..]
Witte boontjes in tomatensaus, met kip.
Heb volgens mij sinds O&N geen nieuwe meer gekregen. Gaat een stuk langzamer dan vroegahquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
52. Allemaal in 1 jaar tijd volgens mij. Ben ik nu stoer?
Zeleegmaakte paella met mossels en scheermessenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Tegenwoordig krijg je gelijk permbanquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb volgens mij sinds O&N geen nieuwe meer gekregen. Gaat een stuk langzamer dan vroegah
Mosselen*quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeleegmaakte paella met mossels en scheermessen
Dus je mocht mij een langzame eenzame dood als een hond wensen ?quote:
Was geweldig, schitterende toespraak van een schitterende vrouwquote:
Je moet het natuurlijk berekenen aan de hand van het aantal posts Rene.quote:
320 minder dan ik.quote:
Ik moet helemaal niets.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:19 schreef Caland het volgende:
Je moet het natuurlijk berekenen aan de hand van het aantal posts Rene.
Nou niet allemaal hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb enkel notes en bans van GGMM ontvangen en allen geheel onterecht
oh sorry hoor, wist niet dat het niet kon.quote:
n00bquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh sorry hoor, wist niet dat het niet kon.
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh sorry hoor, wist niet dat het niet kon.
Heb NWS-permbanquote:
Dankjequote:
quote:
Jullie ook bedankt. Fijn dat m'n beste vrienden er het eerste staanquote:
Oh dat zal best.quote:
Gecondoleerd.quote:
Je vraagt het niet, maar met mij gaat het niet zo goed. Hoor net dat de oma van een goede vriend van mij is overleden.quote:
RIPquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je vraagt het niet, maar met mij gaat het niet zo goed. Hoor net dat de oma van een goede vriend van mij is overleden.
Als jij eens kapt met verdrinken in je eigen arrogantie dan had je de wedervraag gesteld.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vroeg helemaal niet hoe het met je ging? :S
jij kijkt rtl boulevard?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zet de tv aan en het eerste dat ik zie is Peter R de Vries. Leuker kan je de avond niet beginnen.
Oke manquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was de eerste zender waarop de tv automatisch aanging.
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vind je Tony en Henky de terechte winnaars?
Smoesjes.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was de eerste zender waarop de tv automatisch aanging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |