IS claimt ook maar van alles johquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wel een leuk verschil in cultuur. In frankrijk heeft iedere aanval te maken met IS of iig moslimterrorisme en in Duitsland zijn het nog allemaal incidentjes of lone wolfs
Tuurlijk, maar ik heb t nu over reactie vanuit landen zelfquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
IS claimt ook maar van alles joh
Wel lang geleden hoor zo'n echte martelaar voor Christusquote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik heb t nu over reactie vanuit landen zelf
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel lang geleden hoor zo'n echte martelaar voor Christus
De priester die is afgeslacht omwille van zijn geloof en roeping?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wie is de chef kankerho3r die sushi maakt met bruine rijst en tofu
Dood moet ze
Hmja denk dat we terug moeten naar de dagen van de iraquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De priester die is afgeslacht omwille van zijn geloof en roeping?
Niet die hollander in Syrie die zijn kerk open hield?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmja denk dat we terug moeten naar de dagen van de ira
Buiten Europa gok ik op de Filipijnen als laatste brandhaard
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze zullen in het Vaticaan inmiddels al druk bezig zijn 2 wonderen aan hem toe te schrijven voor een heiligverklaring.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Met een beetje geluk hebben de bloedspetters gezorgd voor een huilende Mariaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ze zullen in het Vaticaan inmiddels al druk bezig zijn 2 wonderen aan hem toe te schrijven voor een heiligverklaring.
RAF als de Duitse politieke terreurgroep? Ik weet dat er ontvoeringen in Nederland zijn geweest door hun toedoen maar daar doel je denk ik niet op.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat vond jij van RAF weer in Nederland lr? JUICHEN toch?
Radek is niet zo best in nederlands.quote:Bedankt voor uw e-mail en uw interesse in adidas.
Wij willen u excuseren voor de vertraging. Tijdens drukte perioden het is niet altijd mogelijk onze klanten op tijd beantwoorden.
De status van uw bestelling kunt u altijd zien op de volgende website: https://www.dpd.com/nl. De tracking nummer va uw pakketje is:
Schrijft u alstublieft de trecking nummer op de website van DPD in om te zien wat de status van uw pakketje is.
Uw pakket was geleverd op 22/07/16 om 08:43. U kunt meneer meer gedetailleerde geschiedenis op de website even zien.
Menner, ik heb contact met DPD persoonlijk opgenomen om te weten wat er aan de hand met uw pakketje is. Het spijt me dat u zulke moeiten hebt gehad.
Ik hoop dat ze snel reageren. Ik heb management va Adidas over uw klacht geïnformeerd. Ik heb definitief te veel klagen van klanten over DPD in de laatste tijd gekregen. Iets moet definitief gedaan worden.
Mocht u verder nog vragen hebben, neemt u dan gerust telefonisch contact met ons op.
Vriendelijke groeten,
Radek
Er is een auto gevonden met vingerafdrukken rond havana aan de rijnquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
RAF als de Duitse politieke terreurgroep? Ik weet dat er ontvoeringen in Nederland zijn geweest door hun toedoen maar daar doel je denk ik niet op.
Nu maar even douchen. Ik heb weer gezweet als een otter.
Hallo ouwe terriër.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
RAF als de Duitse politieke terreurgroep? Ik weet dat er ontvoeringen in Nederland zijn geweest door hun toedoen maar daar doel je denk ik niet op.
Nu maar even douchen. Ik heb weer gezweet als een otter.
Vandaag of in het verleden?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stijn heb je me al note gegeven
ik heb ook opeens nieuwe notes. waaromquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stijn heb je me al note gegeven
Volgens mij niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb ook opeens nieuwe notes. waarom
Dit heb ik altijd al gewetenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb jou nog geen notes gegeven.
Sow...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je dat gaat modden ben je ook wel heel diep gezakt
Pussyboy.quote:
Witte boontjes in tomatensaus, met kip.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Een aparte combi, pussyboy met boontjes en kip.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pussyboy.
[..]
Witte boontjes in tomatensaus, met kip.
Heb volgens mij sinds O&N geen nieuwe meer gekregen. Gaat een stuk langzamer dan vroegahquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
52. Allemaal in 1 jaar tijd volgens mij. Ben ik nu stoer?
Zeleegmaakte paella met mossels en scheermessenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Tegenwoordig krijg je gelijk permbanquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb volgens mij sinds O&N geen nieuwe meer gekregen. Gaat een stuk langzamer dan vroegah
Mosselen*quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeleegmaakte paella met mossels en scheermessen
Dus je mocht mij een langzame eenzame dood als een hond wensen ?quote:
Was geweldig, schitterende toespraak van een schitterende vrouwquote:
Je moet het natuurlijk berekenen aan de hand van het aantal posts Rene.quote:
320 minder dan ik.quote:
Ik moet helemaal niets.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:19 schreef Caland het volgende:
Je moet het natuurlijk berekenen aan de hand van het aantal posts Rene.
Nou niet allemaal hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb enkel notes en bans van GGMM ontvangen en allen geheel onterecht
oh sorry hoor, wist niet dat het niet kon.quote:
n00bquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh sorry hoor, wist niet dat het niet kon.
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh sorry hoor, wist niet dat het niet kon.
Heb NWS-permbanquote:
Dankjequote:
quote:
Jullie ook bedankt. Fijn dat m'n beste vrienden er het eerste staanquote:
Oh dat zal best.quote:
Gecondoleerd.quote:
Je vraagt het niet, maar met mij gaat het niet zo goed. Hoor net dat de oma van een goede vriend van mij is overleden.quote:
RIPquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je vraagt het niet, maar met mij gaat het niet zo goed. Hoor net dat de oma van een goede vriend van mij is overleden.
Als jij eens kapt met verdrinken in je eigen arrogantie dan had je de wedervraag gesteld.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vroeg helemaal niet hoe het met je ging? :S
jij kijkt rtl boulevard?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zet de tv aan en het eerste dat ik zie is Peter R de Vries. Leuker kan je de avond niet beginnen.
Oke manquote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was de eerste zender waarop de tv automatisch aanging.
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vind je Tony en Henky de terechte winnaars?
Smoesjes.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het was de eerste zender waarop de tv automatisch aanging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |