Ga het dan maar proberen. Beste is zaterdag op zondagnacht toch?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Langste in de rij voor mij was 2 uur en dat was rond 8en als t t drukst is. Als je tussen 1 en 3 gaat sta je niet zo heel lang. 3 kwartier max
Maar wel zingen over Hermanquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit kan ik niet goedkeuren, is een doodsverwensing.
Qua sfeer of binnen komen ?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga het dan maar proberen. Beste is zaterdag op zondagnacht toch?
Vertelquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Qua sfeer of binnen komen ?
Kijk uit bij de toiletten als je alleen bent
Sfeer.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Qua sfeer of binnen komen ?
Kijk uit bij de toiletten als je alleen bent
Ik was met mn vriendin en werd echt van haar weggetrokkenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel
Jij bent een slachtoffer geworden daar?
Arme knut werd gezien als een toyboyquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik was met mn vriendin en werd echt van haar weggetrokken
En nee. Maar je ziet wel homosex
Jaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sfeer.
En ik neem aan dat ze niks doen als ik niet wil?
Wat een ludieke bedoening daar.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik was met mn vriendin en werd echt van haar weggetrokken
En nee. Maar je ziet wel homosex
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja
En inderdaad. Gewoon duidelijk zijn . Niks aan de hand. Niet darkrooms inlopen uiteraard
Wat ga je er in vredesnaam zoeken?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat een ludieke bedoening daar.
Is naar het zeggen een van de beste meest unieke (techno) clubs van de wereld. Als ik dan toch in Berlijn ben maar eens doen.quote:
Aha. Maar als ik de verhalen van knut zo lees, durf je dan wel? Ik bedoel ; is het niet veiliger je vriendin mee te nemen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is naar het zeggen een van de beste meest unieke (techno) clubs van de wereld. Als ik dan toch in Berlijn ben maar eens doen.
Hahaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik was daar ooit de nacht na oud en nieuw. Toen bleven we tot 4 uur smiddags. Daarna hotel en slapen. Toen met vliegtuig naar huis en slapen. Toen werken keek ik om 5 uur middag op de site was zelfde feest nog bezig![]()
Zij kan niet mee qua werk. Dat is een beetje het punt. Maar waarom zou ik bang zijn voor iets waar ik zelf invloed op heb?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha. Maar als ik de verhalen van knut zo lees, durf je dan wel? Ik bedoel ; is het niet veiliger je vriendin mee te nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |