Ga het dan maar proberen. Beste is zaterdag op zondagnacht toch?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Langste in de rij voor mij was 2 uur en dat was rond 8en als t t drukst is. Als je tussen 1 en 3 gaat sta je niet zo heel lang. 3 kwartier max
Maar wel zingen over Hermanquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit kan ik niet goedkeuren, is een doodsverwensing.
Qua sfeer of binnen komen ?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga het dan maar proberen. Beste is zaterdag op zondagnacht toch?
Vertelquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Qua sfeer of binnen komen ?
Kijk uit bij de toiletten als je alleen bent
Sfeer.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Qua sfeer of binnen komen ?
Kijk uit bij de toiletten als je alleen bent
Ik was met mn vriendin en werd echt van haar weggetrokkenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel
Jij bent een slachtoffer geworden daar?
Arme knut werd gezien als een toyboyquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik was met mn vriendin en werd echt van haar weggetrokken
En nee. Maar je ziet wel homosex
Jaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sfeer.
En ik neem aan dat ze niks doen als ik niet wil?
Wat een ludieke bedoening daar.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik was met mn vriendin en werd echt van haar weggetrokken
En nee. Maar je ziet wel homosex
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja
En inderdaad. Gewoon duidelijk zijn . Niks aan de hand. Niet darkrooms inlopen uiteraard
Wat ga je er in vredesnaam zoeken?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat een ludieke bedoening daar.
Is naar het zeggen een van de beste meest unieke (techno) clubs van de wereld. Als ik dan toch in Berlijn ben maar eens doen.quote:
Aha. Maar als ik de verhalen van knut zo lees, durf je dan wel? Ik bedoel ; is het niet veiliger je vriendin mee te nemen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is naar het zeggen een van de beste meest unieke (techno) clubs van de wereld. Als ik dan toch in Berlijn ben maar eens doen.
Hahaquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik was daar ooit de nacht na oud en nieuw. Toen bleven we tot 4 uur smiddags. Daarna hotel en slapen. Toen met vliegtuig naar huis en slapen. Toen werken keek ik om 5 uur middag op de site was zelfde feest nog bezig![]()
Zij kan niet mee qua werk. Dat is een beetje het punt. Maar waarom zou ik bang zijn voor iets waar ik zelf invloed op heb?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha. Maar als ik de verhalen van knut zo lees, durf je dan wel? Ik bedoel ; is het niet veiliger je vriendin mee te nemen?
Ze hebben 1 keer in de maand een feest met de buren dan is er zo'n dansvloer van kippengaas met daaronder nog een dansvloer en de bedoeling is dat je naar beneden pistquote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha. Maar als ik de verhalen van knut zo lees, durf je dan wel? Ik bedoel ; is het niet veiliger je vriendin mee te nemen?
Dat is meer iets voor geo4kant.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze hebben 1 keer in de maand een feest met de buren dan is er zo'n dansvloer van kippengaas met daaronder nog een dansvloer en de bedoeling is dat je naar beneden pist
Dat gaat zelfs mij te ver
Volgende incidentje.twitter:SputnikInt twitterde op dinsdag 26-07-2016 om 13:34:03BREAKING: Shots fired in a hospital in #Berlin - reports https://t.co/8G2jhksDuL https://t.co/U9R0zpLV8Y reageer retweet
.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 13:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een mooi moment om er een punt achter te zetten.
Nasi.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:14 schreef Saind het volgende:
Wil vanavond eens goed koken maar kan niet zo goed verzinnen wat dan
Ik heb niet echt een post gezien waarvan ik dacht, goh die moet weg ofzo.quote:
Ik plaatste een post in een verkeerd topic.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een post gezien waarvan ik dacht, goh die moet weg ofzo.
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik plaatste een post in een verkeerd topic.
Rancune.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom probeer je mij er nu slecht uit te laten zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rancune.De lol is er nu wel vanaf amice. Waar het voor jou na 2 posts al treurig werd, raakte ik voor mijn gevoel gisteren pas de bodem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fijn dat we er zand over hebben gegooid.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De lol is er nu wel vanaf amice. Waar het voor jou na 2 posts al treurig werd, raakte ik voor mijn gevoel gisteren pas de bodem.
Zojuist hebben we een punt achter de mot gezet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:25 schreef Jojoortje het volgende:
Doet iedereen al wat liever tegen elkaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |