bronquote:Bij een schietpartij in een winkelcentrum in het noorden van de Duitse stad München, zouden volgens eerste berichten mogelijk meerdere dodelijke slachtoffers zijn gevallen. Momenteel is de Duitse politie met veel mensen aanwezig om de situatie te controleren. Onduidelijk is of de eventuele dader(s) al is gepakt.
De schietpartij vond plaats in het Olympia Einkaufszentrum.
Voor zolang het beschikbaar is, is hier een periscope-stream te volgen.
Stream en updates te vinden via bron
Here we go again.quote:Shots fired in Munich shopping centre, major police operation under way - German media
This breaking news story is being updated and more details will be published shortly. Please refresh the page for the fullest version.
Zullen we Christenen dan ook even definiëren?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Genoeg over jou, we hadden het over moslims.
Ik reageer vooral te vaak (gevat) op domme posts. Dat weet ik van mezelf, maar toch trap ik er steeds weer in. Beroepskwaaltje.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Maak jij je daar ook soms ook niet schuldig aan ?
Ik geef toe, het mag een onsje minder soms.
Ga los.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Zullen we Christenen dan ook even definiëren?
Fox Newsquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:03 schreef Braindead2000 het volgende:
De verslaggeving op CNN is waardeloos. Iemand een suggestie?
Ja ik heb het ook. Het is dweilen met de kraan open hierquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik reageer vooral te vaak (gevat) op domme posts. Dat weet ik van mezelf, maar toch trap ik er steeds weer in. Beroepskwaaltje.
Ging het eerst over Dumoulin?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:03 schreef superniger het volgende:
Nu pas een item hierover bij de NPO.
Triest.
geloof je het zelfquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij wilde je nog bekeren man shut up pls
ARD ?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:03 schreef Braindead2000 het volgende:
Ook mafklappers, maar is alweer een paar eeuwen geleden dat ze hun bloeddorst hebben beteugeld.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Zullen we Christenen dan ook even definiëren?
Ook Sky Newsquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:03 schreef Braindead2000 het volgende:
Duitse RTL is live, WDR/NDRquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:03 schreef Braindead2000 het volgende:
Lijkt me erg knap als ze zo ver komen. Alhoewel, Abdeslam...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:03 schreef Atak het volgende:
Ik realiseer mij net dat de grenzen met Duitsland open zijn en dat de daders zo bij mij in de stad kan komen. En ik ga straks de stad in.
En dat kun jij hier zien?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:03 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me toch geen Breivik aanhanger..
twitter:AFP twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:02:44#BREAKING 'Likely at least six dead' in German mall shooting: police source reageer retweet
Misschien een Zweed die te lang onder de zonnebank heeft gezeten?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:03 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet toch vrij duidelijk een behoorlijk donkere haardos met een donkere huiskleur? Dat zie jij toch ook wel?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dat kun jij hier zien?
Overigens "kkhomo"Hoe kinderachtig is dat dan weer.
Niet zo legendarisch doen man. Probeer je sober voort te bewegen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:03 schreef Atak het volgende:
Ik realiseer mij net dat de grenzen met Duitsland open zijn en dat de daders zo bij mij in de stad kan komen. En ik ga straks de stad in.
Weet je wel hoe ver München van de Nederlandse grens is?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:03 schreef Atak het volgende:
twitter:PolizeiMuenchen twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:02:22There has been gunfire - the Situation is unclear. we will keep you informed #munich #west #moosach reageer retweet
De Duitse autoriteiten zakken echt enorm door de mand.twitter:wierdduk twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:59:25Ongelooflijk gebrek aan convrete informatie bij politie München. Dit is verontrustend gezien dreiging van IS. #muenchen reageer retweet
Okee, nu ook sprake van tweede schietpartij dus, waar gewonden zijn gevallen. In het stadscentrum.twitter:dld_nieuws twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:28:13Gewonden op tweede locatie München zegt @N24. Gaat om stadscentrum. reageer retweet
Bier drinken.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:05 schreef NoNickOne het volgende:
Ik ben erg bang en weet niet meer wat ik moet doen
Ja dat laatste verwijt ik jou ook nietquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je ziet toch vrij duidelijk een behoorlijk donkere haardos met een donkere huiskleur? Dat zie jij toch ook wel?
En die naam van het plaatje kan ik ook maar weinig aan doen natuurlijk, idd vrij kinderachtig.
Dat plaatje is zo onscherp dat ik het nog zou geloven als je zegt dat het Joachim Löw is.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:03 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou ook wegrennen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:05 schreef Pedroso het volgende:
Je hoopt altijd maar dat als je zo iemand z'n geweer ziet pakken dan je 'm dan overmeesterd maar het komt er op neer dat iedereen direct wegduikt / rent.
Deze hele tweet zorgt voor meer onduidelijkheid dan duidelijkheidquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:05 schreef Infection het volgende:
Politie München meldt zojuist geweerschoten in München west:twitter:PolizeiMuenchen twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:02:22There has been gunfire - the Situation is unclear. we will keep you informed #munich #west #moosach reageer retweet
Deze man sport veel blijkbaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:03 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
IS of AKP militant. Ik zie niet zoveel verschil eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:06 schreef Zahreddine het volgende:
Misschien is het wel een ordinaire AKP militant.
Denk eerder een Sunni Arab.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:06 schreef Zahreddine het volgende:
Haha, dat bedoel ik, dit is geen Breivik look a like, maar goed, we zullen het verder afwachten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat laatste verwijt ik jou ook niet
Maar goed, ik zie hier eerder een Mexicaan in dan een IS-sympathisant. Maar wel eerder een IS-sympathisant dan een type Ola Toivonen ja.
En de landgrens? Ik bedoel snelweg.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:06 schreef opperkleurder het volgende:
Treinverkeer van en naar Munchen stilgelegd. Station ontruimd.
Vraag me af hoe dat in NL zou gaan....quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De Duitse autoriteiten zakken echt enorm door de mand.twitter:wierdduk twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:59:25Ongelooflijk gebrek aan convrete informatie bij politie München. Dit is verontrustend gezien dreiging van IS. #muenchen reageer retweet
Heb je je Breivik-avatar verwijderd, vijf jaar geleden inmiddels. Hoe kun je dan kritiek hebben op shootings in Munchen als je Breivik een toffe peer vindt.quote:
Het probleem is altijd dat de dader weet wat hij gaat doen, maar wij niet. En op een gemiddelde dag ben je nou niet echt alert. Je zal dus altijd te laat zijn. Zeker ook omdat de dader wss ook wel snapt dat je niet je schietpartij begint als je naast een gespierde ex-marinier staat.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:05 schreef Pedroso het volgende:
Je hoopt altijd maar dat als je zo iemand z'n geweer ziet pakken dan je 'm dan overmeesterd maar het komt er op neer dat iedereen direct wegduikt / rent.
Het zou met wat fantasie zelfs Michael Ballack kunnen zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, dat bedoel ik, dit is geen Breivik look a like, maar goed, we zullen het verder afwachten.
Ze pakken het niet erg goed aan inderdaad. Nogal paniekzaaien wat ze nu doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze hele tweet zorgt voor meer onduidelijkheid dan duidelijkheid
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:07 schreef Infection het volgende:
[..]
IS of AKP militant. Ik zie niet zoveel verschil eigenlijk.
Geef link.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:07 schreef Onnoman het volgende:
Er is zojuist een video op twitter geupload die direct is verwijderd..
dat was shocking.. ongelooflijk
hij staat nog in mn browser
Ik vrees met grote vrezen voor morgen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vraag me af hoe dat in NL zou gaan....
Wij komen wrs ook nog wel aan de beurt.
mirroren.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:07 schreef Onnoman het volgende:
hij staat nog in mn browser..
en geloof mij.. daar zijn echt wel meer dan 3 doden
Z'n handen zijn zichtbaar en die zitten niet in z'n neus, kruis of kont dus Low lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat plaatje is zo onscherp dat ik het nog zou geloven als je zegt dat het Joachim Löw is.
Hij is verwijderd, Klaas.quote:
Je bent snel.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heeft de politie ook al gemeld.
werkt niet meer...quote:
Hij heeft wel een rood sjaaltje om z'n nek.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:06 schreef Zahreddine het volgende:
twitter:AFP twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:05:57#BREAKING Three suspected gunmen in German shooting: police reageer retweet
Ik denk wel dat de Franse autoriteiten hier beter op voorbereid zijn, ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:08 schreef Stimorol- het volgende:
Ehm is het in FR beter geregeld ofzo? Waarom is alles zo vaag..
Nederland is een soort van safe haven voor terroristen. "Don't shit where you eat."quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vrees met grote vrezen voor morgen.
Iets minder drama en iets meer specifiek zijn graag.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:07 schreef Onnoman het volgende:
PVDA?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hij heeft wel een rood sjaaltje om z'n nek.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Iets minder drama en iets meer specifiek zijn graag.
En jij gaat dat opzoeken en kijken?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:07 schreef Onnoman het volgende:
We krijgen wel genoeg voorbeelden van hoe het niet moet voorgeschoteld. Ik hoop dat ze er lering uit trekken.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Trump gaat ons redden van deze barbaren.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:09 schreef Pedroso het volgende:
Kijk je ook nog naar de toespraak van Trump in het JournaalDe wereld is langzaam naar de klote aan het gaan.
Wouter Zwart met bril én baard, wtf.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:09 schreef Pedroso het volgende:
Kijk je ook nog naar de toespraak van Trump in het JournaalDe wereld is langzaam naar de klote aan het gaan.
Ik ben er niet op getraind, ik hou van m'n leven, indien er geen naasten in de buurt zijn zet ik het dan op een lopen hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het probleem is altijd dat de dader weet wat hij gaat doen, maar wij niet. En op een gemiddelde dag ben je nou niet echt alert. Je zal dus altijd te laat zijn. Zeker ook omdat de dader wss ook wel snapt dat je niet je schietpartij begint als je naast een gespierde ex-marinier staat.
Ik kan ook wel prima Duits maar ik let niet overal op, dibbes.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Scheelt als je goed Duits kunt lezen.
dank jequote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:07 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Heb je je Breivik-avatar verwijderd, vijf jaar geleden inmiddels. Hoe kun je dan kritiek hebben op shootings in Munchen als je Breivik een toffe peer vindt.
Nee heel Duitsland is op slot.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:09 schreef Atak het volgende:
Ik wou straks naar Duitsland. Is dat nog mogelijk met de auto?
Gayparade?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vrees met grote vrezen voor morgen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:09 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
En jij gaat dat opzoeken en kijken?
Lekker veel van dat soort filmpjes blijven opzoeken. Ziek hoor
Trump geeft geen flikker om Europa, maar geloof lekker wat je zelf wil geloven.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:09 schreef Infection het volgende:
[..]
Trump gaat ons redden van deze barbaren.
Heb je een sticker voor de Umweltzone?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:09 schreef Atak het volgende:
Ik wou straks naar Duitsland. Is dat nog mogelijk met de auto?
Donder anders lekker op joh.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:09 schreef Poison-Ivy het volgende:
ij gaat dat opzoeken en kijken?
Lekker veel van dat soort filmpjes blijven opzo
Trump gaat dat schorem met wortel en tak uitroeien.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:09 schreef Pedroso het volgende:
Canal Parade is volgens mij pas volgende week.1 miljoen bezoekersquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gayparade?
Tja, ik denk dat veel mensen in hun piepzak zitten.
JIJ bedankt voor je post. Blijf dat vooral ook doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:57 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Thanks. Ik ben blij dat jij het begrijpt.
CNN opzetten maar.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:10 schreef Odaiba het volgende:
Echt triest toch, hoe onze journalisten hier weer mee omgaan. Niemand heeft zeker zin om voor de zoveelste keer de programmering om te gooien en live te moeten werken...
Nouja hij vindt dat NATO juist nu moet bestaan om tegen Terrorisme te beschermen. Laten we echter niet off topic gaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Trump geeft geen flikker om Europa, maar geloof lekker wat je zelf wil geloven.
17quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:10 schreef Manke het volgende:
Vorig jaar was er nog een nieuwsbericht dat er wapens onderschept waren die van Turkije naar Duitsland gingen, hoeveel zijn er dan wel aangekomen...
Sinds de aanslagen in Frankrijk heeft Nederland geïnvesteerd in speciale anti-terreur eenheden die letterlijk constant door Nederland rijden om zo in vrij korte tijd op te kunnen treden. Dat is geloof ik gebaseerd op de Franse aanpak.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
JE moet het misschien niet via het geloof zoeken, maar het zijn allemaal gasten die zich identificeren met het leed wat moslims wordt aangedaan in de wereld. Ze willen de westerling terugpakken met dit soort doelloze aanslagen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:09 schreef Slaro het volgende:
Het probleem is niet de Islam maar een grote groep andersdenkenden die zich gewoon onder de voor hun sterkste vlag verzamelt, het zijn vaak niet eens de jongens die elke dag naar de Moskee gaan die dit doen, maar wel de meest gefrustreerde en dat zijn toch vaak jonge mannen van matig presterende groepen die niet overeenkomen met de meerderheid van de samenleving.
Niet gayparade dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Canal Parade is volgens mij pas volgende week.1 miljoen bezoekers
Wapens kun je overal krijgen als je het echt wilt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:10 schreef Manke het volgende:
Vorig jaar was er nog een nieuwsbericht dat er wapens onderschept waren die van Turkije naar Duitsland gingen, hoeveel zijn er dan wel aangekomen...
Met de auto?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee heel Duitsland is op slot.
tuurlijk kan het.
Mijn god wat moet jij een simpel zieltje zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:11 schreef Superpush het volgende:
Maar toch zijn de moslims oook het slachtoffer van deze aanslager.... Ze zijn de grootste zielepoten...
Al die aanslagen..... Al die arme moslims.....
Veel filmpjes en foto's zijn hoax, paar van Nigeria, paar van trainingsessies, je weetwel, met van die nepslachtoffers.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:09 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja, maar vooral om het hachje van Amerika te redden. Europa zal vooral zn eigen zooi moeten ruimenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja hij vindt dat NATO juist nu moet bestaan om tegen Terrorisme te beschermen. Laten we echter niet off topic gaan.
Het zijn geloof ik 3 units. Heb je niet zoveel aan. Het is toch heel vaak de politie die als eerste ter plekke is.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Sinds de aanslagen in Frankrijk heeft Nederland geïnvesteerd in speciale anti-terreur eenheden die letterlijk constant door Nederland rijden om zo in vrij korte tijd op te kunnen treden. Dat is geloof ik gebaseerd op de Franse aanpak.
Gut nou, dat wordt echt een zielige vertoning..quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dit in Nederland gebeurt gaan de autoritieten er hier ook een teringzooi van maken, die geef ik je op een briefje.
stond op twitterquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:09 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Dat is nog niet ingevoerd.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:10 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Heb je een sticker voor de Umweltzone?
Die hebben laatste tijd genoeg ervaring opgedaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de Franse autoriteiten hier beter op voorbereid zijn, ja.
O, okee. Ik heb hier bij de marechaussee kazerne jaartje geleden wel veel vreemde verduisterde auto's zien binnenkomen. Ik dacht ergens dat het wrs Geertje was.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Sinds de aanslagen in Frankrijk heeft Nederland geïnvesteerd in speciale anti-terreur eenheden die letterlijk constant door Nederland rijden om zo in vrij korte tijd op te kunnen treden. Dat is geloof ik gebaseerd op de Franse aanpak.
Mag ie eerst zijn eigen aanhang wel eens onder handen nemen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:09 schreef Infection het volgende:
[..]
Trump gaat ons redden van deze barbaren.
Of de dader(s) hebben het erg goed voorbereidt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
München-Politie blijft maar melden dat die filmpjes en foto's moeten stoppen. Zelfs in Engels.
Iets zegt me dat ze het niet helemaal onder de controle hebben.
3 units in Nederland, dan zit je dus gemiddeld zo ongeveer op een uurtje rijden van elke grote stad. Indien het verkeer meewerkt. Of ze coveren alleen de Randstad.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het zijn geloof ik 3 units. Heb je niet zoveel aan. Het is toch heel vaak de politie die als eerste ter plekke is.
Ik zou wel willen maar het is onbegonnen zaak hier.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:10 schreef grazz het volgende:
[..]
JIJ bedankt voor je post. Blijf dat vooral ook doen.
wat zie je dan in dat filmpje?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:12 schreef Onnoman het volgende:
ik heb het filmpje gemirrored.... maar ik twijfel of ik het deel
moet ik even goedkeuring krijgen van Yvonne
RTL Z heeft live uitzendingquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:11 schreef Maver24 het volgende:
Jeroen overbeek heeft geen zin meer in nog een keer een lange live uitzending. Daarom nu ook niet live
Een bipolair loopje? Is dat een sleepvoet ofzo?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Die gozer is toch niet 100 man. Zelfs zijn loopje is bipolair.²
Dit. Ergens best verontrustend.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
München-Politie blijft maar melden dat die filmpjes en foto's moeten stoppen. Zelfs in Engels.
Iets zegt me dat ze het niet helemaal onder de controle hebben.
Is toch al overal te vinden, dus waarom niet? Zo'n oproep gaat echt niets veranderen hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:12 schreef Onnoman het volgende:
Lekker dan. Zou niet rustig op mijn stoel zitten als bevoegde autoriteit toch.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
https://www.amsterdamgaypride.nl/canal_parade/ check hier. Festiviteiten duren wel een week.
Ze scharen zich onder die groep en onder die vlag en gaan zich vervolgens als zodanig gedragen, gefrusteerde lieden die zich nu eenmaal ondergerepresenteerd voelen gaan het elders zoeken binnen groepen waar ze nog enige affiniteit mee hebben en het sterkste wat het meest dichtbij is dat betreft dan toch de Islam, maar het probleem is dan niet zo zeer de Islam zelf alles wat ze roepen zijn dingen die ze er vervolgens zelf bij halen maar niet van te voren al bedachten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:11 schreef Odaiba het volgende:
[..]
JE moet het misschien niet via het geloof zoeken, maar het zijn allemaal gasten die zich identificeren met het leed wat moslims wordt aangedaan in de wereld. Ze willen de westerling terugpakken met dit soort doelloze aanslagen.
Drugs innemen, populair alvorens het plegen van aanslagen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik neem aan dat ze wel strategische routes volgen. Lijkt me weinig nut om op het Drentse platte land rond te gaan rijden.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het zijn geloof ik 3 units. Heb je niet zoveel aan. Het is toch heel vaak de politie die als eerste ter plekke is.
Die gast loopt echt vreemd.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:11 schreef BansheeBoy het volgende:
https://www.facebook.com/(...)s/10154571665429893/²
twitter:PolizeiMuenchen twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:12:58Unconfirmed reports of more violence and possible #gunfire in the City Center. Situation is unclear. Please avoid public Areas. #munich #oez reageer retweet
RTL-Z is al zeker 20 minuten live...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:10 schreef Odaiba het volgende:
Echt triest toch, hoe onze journalisten hier weer mee omgaan. Niemand heeft zeker zin om voor de zoveelste keer de programmering om te gooien en live te moeten werken...
zoek eerst maar uit of het echt is.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:12 schreef Onnoman het volgende:
Mag niet, want haram.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Drugs innemen, populair alvorens het plegen van aanslagen.
Is niet uit te sluiten, nee. Gemakkelijk doelwit.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:14 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga naar een festival. Vraag mij af of dat ook een doelwit zou zijn.
En ze blijven maar paniekzaaien en onduidelijkheid geven.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:13 schreef opperkleurder het volgende:
twitter:PolizeiMuenchen twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:12:58Unconfirmed reports of more violence and possible #gunfire in the City Center. Situation is unclear. Please avoid public Areas. #munich #oez reageer retweet
Toch niet naar Zwarte Cross?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:14 schreef Stimorol- het volgende:
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Specularium op 22-07-2016 20:15:03 ]I´m back.
Er is ook gewoon nog steeds vrij weinig bekend.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:10 schreef Odaiba het volgende:
Ah daar is BB meteen weer om het topic richting verwarde mannen te sturen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben diep geschokt door de aanslagen gisteravond in Parijs Munchen. Nederland voelt zich nauw met Frankrijk Duitsland verbonden. Met het Franse Duitse volk rouwen wij om de slachtoffers. Met het Franse Duitse volk blijven wij standvastig de vrijheid verdedigen tegen hen die haar met terreur proberen te ondermijnen. De waarden van vrijheid en solidariteit geven wij nooit prijs. Onze gedachten zijn bij allen die nu intens verdriet hebben om het verlies van hun dierbaren en bij alle slachtoffers van deze laffe aanslagen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:13 schreef superniger het volgende:
Heeft onze koning al een reactie gegeven?
LOOOOLLLLquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:14 schreef Ryan3 het volgende:
Is dat één van de terroristen? Zo ja, lekker voor hem. Zo niet, kutzooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit serieus een account van de politie?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:13 schreef opperkleurder het volgende:
Dit wekt lekker veel vertrouwen zeg, al uren bezig en geen enkel nieuws.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:13 schreef opperkleurder het volgende:
-opname vanaf balustrade winkelcentrumquote:
Hoe moeilijk het soms ook is, niet teveel over nadenken. Ik had 2 dagen na Bataclan een concert in HMH. Was ook niet makkelijk, maar wel beste om meteen weer door te gaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:14 schreef Stimorol- het volgende:
Jij weet er alles van blijkbaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
LOOOOLLLL
Volgens deze malloten is het gerechtvaardigd om "jullie" te bestrijden zelfs als zij haram moeten plegen.
Half IS staat stijf van de meth he. Is zelfs een prins uit Saudi Arabie met een enorme lading gesnapt toen ie dat het vliegtuig aan het inladen was.quote:
Jaquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:15 schreef Starm het volgende:
[..]
Is dit serieus een account van de politie?
Appelsap. Misschien ontwijken ze dat ivm het grote aantal allochtonen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is niet uit te sluiten, nee. Gemakkelijk doelwit.
Rood shirt. Kerel uit het Macdonalds filmpje?SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, verified.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:15 schreef Starm het volgende:
[..]
Is dit serieus een account van de politie?
Met alle respect. Iemand die zijn hersenen waterpas heeft liggen doet dit toch niet?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:14 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ah daar is BB meteen weer om het topic richting verwarde mannen te sturen.
Die is nog bezig met de afwas.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:13 schreef superniger het volgende:
Heeft onze koning al een reactie gegeven?
Ja sneu he.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:15 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik ben diep geschokt door de aanslagen gisteravond in Parijs Munchen. Nederland voelt zich nauw met Frankrijk Duitsland verbonden. Met het Franse Duitse volk rouwen wij om de slachtoffers. Met het Franse Duitse volk blijven wij standvastig de vrijheid verdedigen tegen hen die haar met terreur proberen te ondermijnen. De waarden van vrijheid en solidariteit geven wij nooit prijs. Onze gedachten zijn bij allen die nu intens verdriet hebben om het verlies van hun dierbaren en bij alle slachtoffers van deze laffe aanslagen.
http://www.koninklijkhuis(...)-aanslagen-in-parijs
Ofzoiets.
Pleur nou eens op om in elk aanslagtopic (bizar dat ik al elk zeg) te zeggen dat de dader bipolair is.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Kopjes thee drinken wil ook nog wel eens helpen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Niemand kan Amsterdam haten, zelfs ISers vinden prostitutie en drugs wel prima
Las ergens 2 weken, vanwege jubileumjaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
https://www.amsterdamgaypride.nl/canal_parade/ check hier. Festiviteiten duren wel een week.
Stoeptegels filmenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:11 schreef BansheeBoy het volgende:
https://www.facebook.com/(...)s/10154571665429893/²
Slachtoffer.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:15 schreef Infection het volgende:
[..]
Is dat één van de terroristen? Zo ja, lekker voor hem. Zo niet, kutzooi.
Godverdomme, daar lig je dan voor het oog van de hele wereld. Omdat een stel idioten hun ideeën over fantasiefiguren aan anderen denken te moeten opleggen.SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dan ook het enige punt wat ik wel snap, Europa laat Amerika altijd de kastanjes uit het vuur halen en hebben daarna altijd wat te zeiken..quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar vooral om het hachje van Amerika te redden. Europa zal vooral zn eigen zooi moeten ruimen
Weet je wat zo erg is, zijn nabestaanden komen hier misschien achter via een tweetje ofzo.SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan me dat wel voorstellen. Hij rende waarschijnlijk voor zijn leven.quote:
twitter:JuurdEijsvoogel twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:16:49Premier en minister v Binnenlandse Zaken Beieren bijeen voor crisisberaad schietpartij München reageer retweet
Ik geloof daar niks van. Ze verbranden sigaretten, vernietigen alcohol etc. en dan gaan ze zelf meth gebruiken, moet wel een hoax zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Half IS staat stijf van de meth he. Is zelfs een prins uit Saudi Arabie met een enorme lading gesnapt toen ie dat het vliegtuig aan het inladen was.
Je bent traagquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JuurdEijsvoogel twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:16:49Premier en minister v Binnenlandse Zaken Beieren bijeen voor crisisberaad schietpartij München reageer retweet
Ja, en dan dat we vooral moeten inzetten op de islamofobie.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:15 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik ben diep geschokt door de aanslagen gisteravond in Parijs Munchen. Nederland voelt zich nauw met Frankrijk Duitsland verbonden. Met het Franse Duitse volk rouwen wij om de slachtoffers. Met het Franse Duitse volk blijven wij standvastig de vrijheid verdedigen tegen hen die haar met terreur proberen te ondermijnen. De waarden van vrijheid en solidariteit geven wij nooit prijs. Onze gedachten zijn bij allen die nu intens verdriet hebben om het verlies van hun dierbaren en bij alle slachtoffers van deze laffe aanslagen.
http://www.koninklijkhuis(...)-aanslagen-in-parijs
Ofzoiets.
En omdat iedereen met een mobieltje wel een spannende foto wil.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:16 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Godverdomme, daar lig je dan voor het oog van de hele wereld. Omdat een stel idioten hun ideeën over fantasiefiguren aan anderen denken te moeten opleggen.
Mo B. is ook gewoon volledig toerekeningsvatbaar verklaard.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met alle respect. Iemand die zijn hersenen waterpas heeft liggen doet dit toch niet?²
Tja, je kunt slechts een oncomfortabele lange broek aandoen met dit weer en je de pleuris zweten. Zo'n korte broek is een stuk motiverender denk ik zo.quote:
Nee, google maar eens op 'Captagon'.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:17 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Ik geloof daar niks van. Ze verbranden sigaretten, vernietigen alcohol etc. en dan gaan ze zelf meth gebruiken, moet wel een hoax zijn.
Canal Parade ja, morgen roze zaterdag oid in Amsterdam. Maar ik weet verder niets van dat gedoe af dus wat het precies inhoud of welke drukte er is.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Canal Parade is volgens mij pas volgende week.1 miljoen bezoekers
Bron: NOSquote:Taxichauffeurs zouden het advies hebben gekregen om passagiers te laten staan. Op deze foto is een scherm in een taxi te zien. "Keine Einsteiger mitnehmen", staat er: neem niemand mee.
Uiteraard geloof jij daar niks van.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:17 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Ik geloof daar niks van. Ze verbranden sigaretten, vernietigen alcohol etc. en dan gaan ze zelf meth gebruiken, moet wel een hoax zijn.
Ja, dit is echt een beschamend optreden van de veiligheidsdiensten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:15 schreef opperkleurder het volgende:
De politie van Munchen straalt wel vertrouwen uit. Wij weten het ook niet, maar blijf vooral binnen.
Er zijn uitzonderingen, natuurlijk. Maar over het algemeen is er echt wel wat met je mis als je dit doet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:17 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Mo B. is ook gewoon volledig toerekeningsvatbaar verklaard.
Ik geef een hardstylefestival meer kans ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Appelsap. Misschien ontwijken ze dat ivm het grote aantal allochtonen.
Zeker, en zo niet die dan wel goede vrienden/kennissen/collega's. Want niet al deze mensen worden direct ingelicht. Familie kent ook vaak niet al je vrienden/relaties.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet je wat zo erg is, zijn nabestaanden komen hier misschien achter via een tweetje ofzo.
Dit is dan ook een gotspe.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en dan dat we vooral moeten inzetten op de islamofobie.
Je vergist je echt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:17 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Vallen de knallen ook minder opquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geef een hardstylefestival meer kans ja.
Stel je voor dat iemand nietsvermoedend informatie zoekt en zijn/haar partner/zoon/broer zo op internet voorbij ziet komen. Dat lijkt me echt een schok.SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was vandaag in Amsterdam vanavond/morgen begint Europride met een groot podium op de Dam.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Canal Parade ja, morgen roze zaterdag oid in Amsterdam. Maar ik weet verder niets van dat gedoe af dus wat het precies inhoud of welke drukte er is.
Ze zoeken met urgentie naar de daders.twitter:PolizeiMuenchen twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:18:04Starke Polizeikräfte in der gesamten City. Wir fahnden mit Hochdruck nach den Tätern.Meidet die Öffentlichkeit!#München #Schießerei #OEZ reageer retweet
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:19 schreef Odaiba het volgende:
Als burgers wapens mochten dragen, was dit allang gestopt.
Moslims zo stigmatiserenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen, natuurlijk. Maar over het algemeen is er echt wel wat met je mis als je dit doet.²
Dan was dat misschien gestopt, maar krijg je er Amerikaanse toestanden voor terug, die niet veel beter dan terrorisme zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:19 schreef Odaiba het volgende:
Als burgers wapens mochten dragen, was dit allang gestopt.
Ze lijken in paniek te zijn/quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:19 schreef Strani het volgende:
Het lijkt wel of het Twitter-account van de politie is overgenomen door een willekeurige twitteraar elders in de wereld..
Vreselijkquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet je wat zo erg is, zijn nabestaanden komen hier misschien achter via een tweetje ofzo.
Ik vind dat we hier in West-Europa verbazingwekkend rustig blijven. Ik verwacht na iedere aanslag berichten van afgefikte moskeeën. Maar ze blijven uit...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en dan dat we vooral moeten inzetten op de islamofobie.
Oh ja, net als al die gevallen waar een terrorist is neergeschoten door een burger met wapen..quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:19 schreef Odaiba het volgende:
Als burgers wapens mochten dragen, was dit allang gestopt. Die arme doden hadden geen schijn van kans zonder wapens.
Uiteindelijk is Orlando gewoon door de veiligheidsdiensten gestopt idd.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:19 schreef Infection het volgende:
[..]
Dan was dat misschien gestopt, maar krijg je er Amerikaanse toestanden voor terug, die niet veel beter dan terrorisme zijn.
©Angela Merkelquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:20 schreef Confetti het volgende:
Het grootse, machtige Duitse volk is niet meer. Wat een slappe bende is het toch geworden. Ze laten met zich sollen.
Die man is een stuk gevaarlijker dan heel IS bij elkaar inderdaad. Die man komt ook over alsof het een enorm simpele ziel is.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:09 schreef Pedroso het volgende:
Met deze frequentie blijft dat niet zo.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:20 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik vind dat we hier in West-Europa verbazingwekkend rustig blijven. Ik verwacht na iedere aanslag berichten van afgefikte moskeeën. Maar ze blijven uit...
Dan was Nice ook een erg slechte keus.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Appelsap. Misschien ontwijken ze dat ivm het grote aantal allochtonen.
Sowieso, hoeveel mensen lopen er daadwerkelijk met een wapen op zak in staten waar dit legaal is. Dat meisje wat wegrent in dat filmpje had zeker ook een semi-automatisch wapen aan haar riem moeten hebben hangen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:19 schreef Infection het volgende:
[..]
Dan was dat misschien gestopt, maar krijg je er Amerikaanse toestanden voor terug, die niet veel beter dan terrorisme zijn.
Zou schreeuwen helpen?twitter:PolizeiMuenchen twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:20:19NOCHEIMAL: KEINE Videos oder Bilder von Polizeikräften im Einsatz online stellen, helft nicht den Tätern!!! #münchen #oez #schießerei reageer retweet
Ja, want met Charlie Hebdo waren ze ook zo snel natuurlijk, niet iedereen is een Volkert van der G.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:20 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Frankrijk had de daders allang doodgeschoten, niet alleen qua mode zien Duitsers er boerser uit, van terrorisme aanpakken hebben ze ook nog nooit van gehoord
Je merkt wel dat het geduld enigszins op begint te raken bij veel mensen, inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:20 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Met deze frequentie blijft dat niet zo.
Volgens mij zit de polizei nu in elk stadgedeelte en hebben ze nog niets gevonden.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:21 schreef opperkleurder het volgende:
Zou schreeuwen helpen?twitter:PolizeiMuenchen twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:20:19NOCHEIMAL: KEINE Videos oder Bilder von Polizeikräften im Einsatz online stellen, helft nicht den Tätern!!! #münchen #oez #schießerei reageer retweet
Heeft Duitsland in het oosten niet behoorlijk wat 'terroristen' leven?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:20 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Frankrijk had de daders allang doodgeschoten, niet alleen qua mode zien Duitsers er boerser uit, van terrorisme aanpakken hebben ze ook nog nooit van gehoord
De Fransen zijn erg sterk in anti-terreur operaties maar waardeloos in de preventie ervan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:20 schreef Zalmplaat010 het volgende:
oh shit. Maar ik ga alleen op bezoek.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:14 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Tuurlijk wel: http://www.anwb.nl/auto/n(...)stadcentra-duitsland
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:21 schreef opperkleurder het volgende:
Ik houd wel van de Duitse aanpak. Die houden groepen bij elkaar. Het heeft ze geen windeieren gelegd. Of heb je nooit in een Maybach gereden?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:20 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Zoiets ja. Moet je niet willen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Sowieso, hoeveel mensen lopen er daadwerkelijk met een wapen op zak in staten waar dit legaal is. Dat meisje wat wegrent in dat filmpje had zeker ook een semi-automatisch wapen aan haar riem moeten hebben hangen.
Ja, ik weet niet hoe zich dit verder gaat ontwikkelen, want we hebben nu verschillende van dit soort dingen in West-Europa per week wrs. Ik begin langzaam te vrezen met grote vreze.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:20 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik vind dat we hier in West-Europa verbazingwekkend rustig blijven. Ik verwacht na iedere aanslag berichten van afgefikte moskeeën. Maar ze blijven uit...
Waar is dat officieel bevestigd?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:21 schreef KrappeAuto het volgende:
3 daders, verschillende locaties, alle doktoren in een stad van 1 miljoen+ inwoners die opgeroepen worden. Lijkt me een grote aanslag.
Ik was een beetje aan het dollenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:21 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dan was Nice ook een erg slechte keus.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:20 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Is niet schreeuwen zo werkt de Duitse taal.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:21 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom moet je daarom lachen dan? Dat is gewoon 1 van een terreur eenheid die met spoed is opgeroepen. Denk je dat ie zich dan eerst gaat omkleden in full SWAT gear?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:21 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik moet wel een beetje lachen om die 2 agenten op het dak. Ene met een korte broek, shirt en een petje.
Wat toch apart is, want je kan gewoon even nadenken voor je iets op twitter zet. Deze tweets lijken idd rechtstreeks uit de monden van agenten op straat te komen. Je kan toch wel even gewoon een goede tweet formuleren?quote:
Begint een beetje een zielige vertoning te worden dat Twitter account.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:21 schreef opperkleurder het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:22 schreef Collide het volgende:
[..]
Is niet schreeuwen zo werkt de Duitse taal.
Volgens mij is dat wel handig.. Het ziet er ook niet echt uit alsof ze kogelvrijevesten aanhebben, maar is lastig te zien.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom moet je daarom lachen dan? Dat is gewoon 1 van een terreur eenheid die met spoed is opgeroepen. Denk je dat ie zich dan eerst gaat omkleden in full SWAT gear?
Nu ook in het Frans, jippie.twitter:PolizeiMuenchen twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:22:27S´il vous plait restez á la maison á munich, pas dans les rues! #münchen, #oez, #schießerei reageer retweet
Als Nederland een tribute jizya betaalt aan IS, dan zal zullen ze geen enkele aanslag plegen hier.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe zich dit verder gaat ontwikkelen, want we hebben nu verschillende van dit soort dingen in West-Europa per week wrs. Ik begin langzaam te vrezen met grote vreze.
Geen videos of beelden van ingezette Politiekrachten online zetten, help niet de daders!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:21 schreef opperkleurder het volgende:
Ik geef toe dat ik die filmpjes wel interessant vind maar ben het wel met je eens.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind dat mensen het verbod van de politie op sociale media moeten respecteren.
Als je geliefde daar rondloopt wil je ook niet dat de dader(s) op een of andere manier voorsprong hebben daardoor toch?!
Bipolair loopjequote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Die dader wordt met dat bipolaire loopje toch uit duizenden herkend man.²
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:23 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Als Nederland een tribute jizya betaalt aan IS, dan zal zullen ze geen enkele aanslag plegen hier.
Misschien struikelde hij gewoon? Of gewoon erg zenuwachtig waardoor z'n spieren verkrampt waren.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Die dader wordt met dat bipolaire loopje toch uit duizenden herkend man.²
ja dat hebben we toen gezien toen ze een heuveltje op moesten klimmenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:20 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Tweets met spelvauten. Politie in München is een beetje in paniekquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:21 schreef opperkleurder het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |