Wouter Zwart met bril én baard, wtf.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:09 schreef Pedroso het volgende:
Kijk je ook nog naar de toespraak van Trump in het JournaalDe wereld is langzaam naar de klote aan het gaan.
Ik ben er niet op getraind, ik hou van m'n leven, indien er geen naasten in de buurt zijn zet ik het dan op een lopen hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het probleem is altijd dat de dader weet wat hij gaat doen, maar wij niet. En op een gemiddelde dag ben je nou niet echt alert. Je zal dus altijd te laat zijn. Zeker ook omdat de dader wss ook wel snapt dat je niet je schietpartij begint als je naast een gespierde ex-marinier staat.
Ik kan ook wel prima Duits maar ik let niet overal op, dibbes.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Scheelt als je goed Duits kunt lezen.
dank jequote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:07 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Heb je je Breivik-avatar verwijderd, vijf jaar geleden inmiddels. Hoe kun je dan kritiek hebben op shootings in Munchen als je Breivik een toffe peer vindt.
Nee heel Duitsland is op slot.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:09 schreef Atak het volgende:
Ik wou straks naar Duitsland. Is dat nog mogelijk met de auto?
Gayparade?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vrees met grote vrezen voor morgen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:09 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
En jij gaat dat opzoeken en kijken?
Lekker veel van dat soort filmpjes blijven opzoeken. Ziek hoor
Trump geeft geen flikker om Europa, maar geloof lekker wat je zelf wil geloven.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:09 schreef Infection het volgende:
[..]
Trump gaat ons redden van deze barbaren.
Heb je een sticker voor de Umweltzone?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:09 schreef Atak het volgende:
Ik wou straks naar Duitsland. Is dat nog mogelijk met de auto?
Donder anders lekker op joh.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:09 schreef Poison-Ivy het volgende:
ij gaat dat opzoeken en kijken?
Lekker veel van dat soort filmpjes blijven opzo
Trump gaat dat schorem met wortel en tak uitroeien.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:09 schreef Pedroso het volgende:
Kijk je ook nog naar de toespraak van Trump in het JournaalDe wereld is langzaam naar de klote aan het gaan.
Canal Parade is volgens mij pas volgende week.1 miljoen bezoekersquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gayparade?
Tja, ik denk dat veel mensen in hun piepzak zitten.
JIJ bedankt voor je post. Blijf dat vooral ook doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:57 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Thanks. Ik ben blij dat jij het begrijpt.
CNN opzetten maar.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:10 schreef Odaiba het volgende:
Echt triest toch, hoe onze journalisten hier weer mee omgaan. Niemand heeft zeker zin om voor de zoveelste keer de programmering om te gooien en live te moeten werken...
Nouja hij vindt dat NATO juist nu moet bestaan om tegen Terrorisme te beschermen. Laten we echter niet off topic gaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Trump geeft geen flikker om Europa, maar geloof lekker wat je zelf wil geloven.
17quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:10 schreef Manke het volgende:
Vorig jaar was er nog een nieuwsbericht dat er wapens onderschept waren die van Turkije naar Duitsland gingen, hoeveel zijn er dan wel aangekomen...
Sinds de aanslagen in Frankrijk heeft Nederland geïnvesteerd in speciale anti-terreur eenheden die letterlijk constant door Nederland rijden om zo in vrij korte tijd op te kunnen treden. Dat is geloof ik gebaseerd op de Franse aanpak.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vraag me af hoe dat in NL zou gaan....
Wij komen wrs ook nog wel aan de beurt.
JE moet het misschien niet via het geloof zoeken, maar het zijn allemaal gasten die zich identificeren met het leed wat moslims wordt aangedaan in de wereld. Ze willen de westerling terugpakken met dit soort doelloze aanslagen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:09 schreef Slaro het volgende:
Het probleem is niet de Islam maar een grote groep andersdenkenden die zich gewoon onder de voor hun sterkste vlag verzamelt, het zijn vaak niet eens de jongens die elke dag naar de Moskee gaan die dit doen, maar wel de meest gefrustreerde en dat zijn toch vaak jonge mannen van matig presterende groepen die niet overeenkomen met de meerderheid van de samenleving.
Niet gayparade dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Canal Parade is volgens mij pas volgende week.1 miljoen bezoekers
Wapens kun je overal krijgen als je het echt wilt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:10 schreef Manke het volgende:
Vorig jaar was er nog een nieuwsbericht dat er wapens onderschept waren die van Turkije naar Duitsland gingen, hoeveel zijn er dan wel aangekomen...
Met de auto?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee heel Duitsland is op slot.
tuurlijk kan het.
Mijn god wat moet jij een simpel zieltje zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:11 schreef Superpush het volgende:
Maar toch zijn de moslims oook het slachtoffer van deze aanslager.... Ze zijn de grootste zielepoten...
Al die aanslagen..... Al die arme moslims.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |