Hij heeft wel een rood sjaaltje om z'n nek.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:06 schreef Zahreddine het volgende:
Misschien is het wel een ordinaire AKP militant.
twitter:AFP twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:05:57#BREAKING Three suspected gunmen in German shooting: police reageer retweet
Ik denk wel dat de Franse autoriteiten hier beter op voorbereid zijn, ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:08 schreef Stimorol- het volgende:
Ehm is het in FR beter geregeld ofzo? Waarom is alles zo vaag..
Nederland is een soort van safe haven voor terroristen. "Don't shit where you eat."quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vrees met grote vrezen voor morgen.
Iets minder drama en iets meer specifiek zijn graag.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:07 schreef Onnoman het volgende:
Er is zojuist een video op twitter geupload die direct is verwijderd..
dat was shocking.. ongelooflijk
hij staat nog in mn browser..
en geloof mij.. daar zijn echt wel meer dan 3 doden
PVDA?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hij heeft wel een rood sjaaltje om z'n nek.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Iets minder drama en iets meer specifiek zijn graag.
En jij gaat dat opzoeken en kijken?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:07 schreef Onnoman het volgende:
Er is zojuist een video op twitter geupload die direct is verwijderd..
dat was shocking.. ongelooflijk
hij staat nog in mn browser..
en geloof mij.. daar zijn echt wel meer dan 3 doden
We krijgen wel genoeg voorbeelden van hoe het niet moet voorgeschoteld. Ik hoop dat ze er lering uit trekken.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vraag me af hoe dat in NL zou gaan....
Wij komen wrs ook nog wel aan de beurt.
Trump gaat ons redden van deze barbaren.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:09 schreef Pedroso het volgende:
Kijk je ook nog naar de toespraak van Trump in het JournaalDe wereld is langzaam naar de klote aan het gaan.
Wouter Zwart met bril én baard, wtf.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:09 schreef Pedroso het volgende:
Kijk je ook nog naar de toespraak van Trump in het JournaalDe wereld is langzaam naar de klote aan het gaan.
Ik ben er niet op getraind, ik hou van m'n leven, indien er geen naasten in de buurt zijn zet ik het dan op een lopen hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het probleem is altijd dat de dader weet wat hij gaat doen, maar wij niet. En op een gemiddelde dag ben je nou niet echt alert. Je zal dus altijd te laat zijn. Zeker ook omdat de dader wss ook wel snapt dat je niet je schietpartij begint als je naast een gespierde ex-marinier staat.
Ik kan ook wel prima Duits maar ik let niet overal op, dibbes.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Scheelt als je goed Duits kunt lezen.
dank jequote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:07 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Heb je je Breivik-avatar verwijderd, vijf jaar geleden inmiddels. Hoe kun je dan kritiek hebben op shootings in Munchen als je Breivik een toffe peer vindt.
Nee heel Duitsland is op slot.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:09 schreef Atak het volgende:
Ik wou straks naar Duitsland. Is dat nog mogelijk met de auto?
Gayparade?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vrees met grote vrezen voor morgen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:09 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
En jij gaat dat opzoeken en kijken?
Lekker veel van dat soort filmpjes blijven opzoeken. Ziek hoor
Trump geeft geen flikker om Europa, maar geloof lekker wat je zelf wil geloven.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:09 schreef Infection het volgende:
[..]
Trump gaat ons redden van deze barbaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |