Bier drinken.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:05 schreef NoNickOne het volgende:
Ik ben erg bang en weet niet meer wat ik moet doen
Ja dat laatste verwijt ik jou ook nietquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je ziet toch vrij duidelijk een behoorlijk donkere haardos met een donkere huiskleur? Dat zie jij toch ook wel?
En die naam van het plaatje kan ik ook maar weinig aan doen natuurlijk, idd vrij kinderachtig.
Dat plaatje is zo onscherp dat ik het nog zou geloven als je zegt dat het Joachim Löw is.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:03 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me toch geen Breivik aanhanger..
Ik zou ook wegrennen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:05 schreef Pedroso het volgende:
Je hoopt altijd maar dat als je zo iemand z'n geweer ziet pakken dan je 'm dan overmeesterd maar het komt er op neer dat iedereen direct wegduikt / rent.
Deze hele tweet zorgt voor meer onduidelijkheid dan duidelijkheidquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:05 schreef Infection het volgende:
Politie München meldt zojuist geweerschoten in München west:twitter:PolizeiMuenchen twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:02:22There has been gunfire - the Situation is unclear. we will keep you informed #munich #west #moosach reageer retweet
Deze man sport veel blijkbaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:03 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me toch geen Breivik aanhanger..
IS of AKP militant. Ik zie niet zoveel verschil eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:06 schreef Zahreddine het volgende:
Misschien is het wel een ordinaire AKP militant.
Denk eerder een Sunni Arab.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:06 schreef Zahreddine het volgende:
Haha, dat bedoel ik, dit is geen Breivik look a like, maar goed, we zullen het verder afwachten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat laatste verwijt ik jou ook niet
Maar goed, ik zie hier eerder een Mexicaan in dan een IS-sympathisant. Maar wel eerder een IS-sympathisant dan een type Ola Toivonen ja.
En de landgrens? Ik bedoel snelweg.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:06 schreef opperkleurder het volgende:
Treinverkeer van en naar Munchen stilgelegd. Station ontruimd.
Vraag me af hoe dat in NL zou gaan....quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De Duitse autoriteiten zakken echt enorm door de mand.twitter:wierdduk twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:59:25Ongelooflijk gebrek aan convrete informatie bij politie München. Dit is verontrustend gezien dreiging van IS. #muenchen reageer retweet
Heb je je Breivik-avatar verwijderd, vijf jaar geleden inmiddels. Hoe kun je dan kritiek hebben op shootings in Munchen als je Breivik een toffe peer vindt.quote:
Het probleem is altijd dat de dader weet wat hij gaat doen, maar wij niet. En op een gemiddelde dag ben je nou niet echt alert. Je zal dus altijd te laat zijn. Zeker ook omdat de dader wss ook wel snapt dat je niet je schietpartij begint als je naast een gespierde ex-marinier staat.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:05 schreef Pedroso het volgende:
Je hoopt altijd maar dat als je zo iemand z'n geweer ziet pakken dan je 'm dan overmeesterd maar het komt er op neer dat iedereen direct wegduikt / rent.
Het zou met wat fantasie zelfs Michael Ballack kunnen zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Haha, dat bedoel ik, dit is geen Breivik look a like, maar goed, we zullen het verder afwachten.
Ze pakken het niet erg goed aan inderdaad. Nogal paniekzaaien wat ze nu doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze hele tweet zorgt voor meer onduidelijkheid dan duidelijkheid
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:07 schreef Infection het volgende:
[..]
IS of AKP militant. Ik zie niet zoveel verschil eigenlijk.
Geef link.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:07 schreef Onnoman het volgende:
Er is zojuist een video op twitter geupload die direct is verwijderd..
dat was shocking.. ongelooflijk
hij staat nog in mn browser
Ik vrees met grote vrezen voor morgen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vraag me af hoe dat in NL zou gaan....
Wij komen wrs ook nog wel aan de beurt.
mirroren.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:07 schreef Onnoman het volgende:
Er is zojuist een video op twitter geupload die direct is verwijderd..
dat was shocking.. ongelooflijk
hij staat nog in mn browser..
en geloof mij.. daar zijn echt wel meer dan 3 doden
Z'n handen zijn zichtbaar en die zitten niet in z'n neus, kruis of kont dus Low lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat plaatje is zo onscherp dat ik het nog zou geloven als je zegt dat het Joachim Löw is.
Hij is verwijderd, Klaas.quote:
Je bent snel.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heeft de politie ook al gemeld.
werkt niet meer...quote:
Hij heeft wel een rood sjaaltje om z'n nek.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:06 schreef Zahreddine het volgende:
twitter:AFP twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:05:57#BREAKING Three suspected gunmen in German shooting: police reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |