Zie het nu ook inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is door de autoriteiten bevestigd, ja.
twitter:wierdduk twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:51:37Politie tegen RTL: 'Waarschijnlijk 2 daders - zijn op de vlucht' reageer retweet
Kun je een moslim per definitie herkennen dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:55 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Kan niet lang meer duren voor winkels, restaurants en dergelijke moslims gaan weigeren.
Wordt zeker al te "gewoon" of zo.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Raar dat iedereen hier de lolbroek probeert uit te hangen terwijl er net drie mensen zijn vermoord. Maar dat zal wel aan mij liggen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:54 schreef Pedroso het volgende:
Uiteindelijk zal het allemaal wel weer een storm in een glas water zijn, een boze klant die het niet eens was over de prijs van z'n Happy Meal.
Ja ja, praat je er maar uit.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Leer eerst maar eens lezen, dan praten we verder.
Maar ik zal niet verder bitchen, dan wordt timmmmmmmmmm boos op me, en er is al genoeg offtopic.
Of morgen in Amsterdam, ze hebben nu alle lbekende landen gehad, ooit komen wij aan de beurt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Misschien alweer klaar om elders in München toe te slaan.
Thanks. Ik ben blij dat jij het begrijpt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:55 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik reageer nooit op dit subforum...maar je bent zeker niet de enige. Maarja mensen en nadenken? De meerderheid heeft kennelijk liever dat andere mensen voor hen denken ipv dat ze zelf eens nadenken. Media weet daar natuurlijk ook weer goed op in te spelen. Gelukkig zijn er nog mensen die onderscheid maken tussen Moslims en terroristen, er is hoop
Zeer verstandig.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:56 schreef SeLang het volgende:
Weinig nieuws... ik ga buiten nog maar even genieten van het mooie weer.
Het stompt inderdaad afquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:56 schreef Falco het volgende:
[..]
Dit soort nieuws stompt af en dan kun je voor je bloeddruk het beste maar de grapjas uithangen
München is nou niet echt een gehucht. Nice, Brussel en Parijs ook niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:56 schreef Nintex het volgende:
De doelwitten zijn terroristen niet meer zo zorgvuldig mee. Je bent nergens meer veilig. Ik weet nog dat ik het belachelijk vond dat station Hoofddorp ontruimd werd, want wie pleegt er nu een aanslag in Hoofddorp, maar deze apen plegen werkelijk in ieder gehucht aanslagen als het moet.
Wel simpel maar een pistooltje IS kennendequote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:55 schreef Infection het volgende:
[..]
Ja want iedereen in Duitsland neemt een pistool mee naar de Mc Donald's
Voor een groot deel in ieder geval.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kun je een moslim per definitie herkennen dan?
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:55 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Kan niet lang meer duren voor winkels, restaurants en dergelijke moslims gaan weigeren.
Dat is wel opvallend inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of morgen in Amsterdam, ze hebben nu alle lbekende landen gehad, ooit komen wij aan de beurt.
Eerste dag op FOK?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Raar dat iedereen hier de lolbroek probeert uit te hangen terwijl er net drie mensen zijn vermoord. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Geen hoofddoek oaquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:55 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Weet niet wat voor stroming je aanhangt, maar waarom zou je ongelovig zijn dan?
Ik denk dat we het allemaal eens zijn dat lui die dit doen een stel krankzinnigen zijn. Verwacht je nu van poison ivy dat ze de gedachtegang van een krankzinnige ontrafelt?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:56 schreef Manke het volgende:
[..]
maar waarom? Ze geloven toch in de koran en sunnah, baseren ze hun acties hierop, of als wraak voor aanvallen op niet-islamithische staat?
Luxemburg?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of morgen in Amsterdam, ze hebben nu alle lbekende landen gehad, ooit komen wij aan de beurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |