Wel simpel maar een pistooltje IS kennendequote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:55 schreef Infection het volgende:
[..]
Ja want iedereen in Duitsland neemt een pistool mee naar de Mc Donald's
Voor een groot deel in ieder geval.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kun je een moslim per definitie herkennen dan?
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:55 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Kan niet lang meer duren voor winkels, restaurants en dergelijke moslims gaan weigeren.
Dat is wel opvallend inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of morgen in Amsterdam, ze hebben nu alle lbekende landen gehad, ooit komen wij aan de beurt.
Eerste dag op FOK?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Raar dat iedereen hier de lolbroek probeert uit te hangen terwijl er net drie mensen zijn vermoord. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Geen hoofddoek oaquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:55 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Weet niet wat voor stroming je aanhangt, maar waarom zou je ongelovig zijn dan?
Ik denk dat we het allemaal eens zijn dat lui die dit doen een stel krankzinnigen zijn. Verwacht je nu van poison ivy dat ze de gedachtegang van een krankzinnige ontrafelt?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:56 schreef Manke het volgende:
[..]
maar waarom? Ze geloven toch in de koran en sunnah, baseren ze hun acties hierop, of als wraak voor aanvallen op niet-islamithische staat?
Luxemburg?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of morgen in Amsterdam, ze hebben nu alle lbekende landen gehad, ooit komen wij aan de beurt.
Ja, leuk, jij hebt mij heus wel vaker zien posten en ik weet dat het altijd gebeurt. Maar ik snap het niet.quote:
Ik ben.zo Hollands als het maar zijn kan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is jammer voor jou als je moslim bent. Maar je kunt niet-moslims nauwelijks verwijten dat ze met andere ogen naar jouw geloof en z'n aanhangers gaan kijken.
Waarop de tactieken worden herzien.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:57 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Voor een groot deel in ieder geval.
Nee.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:58 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Serieus, kun je kappen met die soort berichten over de ruggen van oorlogsslachtoffers.
Outlook does not look good.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:58 schreef MadameMossel het volgende:
Ik zet m'n geld dit keer op een Breivik fan.
Oke, dus "De schietpartij is voorbij" was ook een beetje voorbarig?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
twitter:wierdduk twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:51:37Politie tegen RTL: 'Waarschijnlijk 2 daders - zijn op de vlucht' reageer retweet
Dat kun je ook omdraaien.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is jammer voor jou als je moslim bent. Maar je kunt niet-moslims nauwelijks verwijten dat ze met andere ogen naar jouw geloof en z'n aanhangers gaan kijken.
1000 euroquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:58 schreef MadameMossel het volgende:
Weird Duck is niet bepaald betrouwbaarquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:58 schreef Physsic het volgende:
[..]
Oke, dus "De schietpartij is voorbij" was ook een beetje voorbarig?
Ik doe met je mee.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:58 schreef MadameMossel het volgende:
Dat lijkt me ook echt een betrouwbare bron ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:58 schreef Gia het volgende:
http://europe.liveuamap.c(...)isartor-where-famous
Staan nu al 4 shootings op deze site.
Dat valt zeker niet uit te sluiten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die zou wel een partijcongres van de SPD uitzoeken hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:58 schreef MadameMossel het volgende:
Er gaan elke dag minstens 150000 mensen dood. Helaas hebben we nog steeds lolbroeken.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Raar dat iedereen hier de lolbroek probeert uit te hangen terwijl er net drie mensen zijn vermoord. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Excuses.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, leuk, jij hebt mij heus wel vaker zien posten en ik weet dat het altijd gebeurt. Maar ik snap het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |