Als je dat al niet eens kan opbrengen, wat maakt jouw dan beschaafder ten opzichte van de personen die je veroordeelt.quote:
Ja, dat hoop ik altijd maar. Toch zijn er altijd (dezelfde) users die dezelfde A. walgelijke en B. zogenaamd gevatte posts maken. Dat vind ik jammer vaan deze topicsquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Excuses.
Ik denk dat het is uit een soort gevoel van ongemakkelijkheid. Mensen weten zich geen houding te geven en relativeren het op die manier.
Genoeg over jou, we hadden het over moslims.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:00 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Tuurlijk. Onbetrouwbare, slecht geschoren lichtgetinte kutkop, donkere holle ogen en een vieze lichaamsgeur.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:00 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Tuurlijk. Onbetrouwbare, slecht geschoren lichtgetinte kutkop, donkere holle ogen en een vieze lichaamsgeur.
nee, was een open vraag. Gelukkig zijn het geen moslims, dat is een opluchting.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat we het allemaal eens zijn dat lui die dit doen een stel krankzinnigen zijn. Verwacht je nu van poison ivy dat ze de gedachtegang van een krankzinnige ontrafelt?
De een is meer verward dan de ander.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Geldt voor alle streng gelovigen.
Zou gek zijn als dat niet zo was.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:00 schreef Physsic het volgende:
Heli's in de lucht hoor ik op de radio. Maar weet niet of dat over Munchen gaat.
Ik schiet geen mensen dood.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:00 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Als je dat al niet eens kan opbrengen, wat maakt jouw dan beschaafder ten opzichte van de personen die je veroordeelt.
Daar zit ook wel weer wat in.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die zou wel een partijcongres van de SPD uitzoeken hoor.
Wat een treurnis.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:00 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
vaak wel, maar hij hoort ook veel teveel, net ala alle CNN-achtigen, keer op keer een ander bericht.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Weird Duck is niet bepaald betrouwbaar
En Ajax!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Niemand kan Amsterdam haten, zelfs ISers vinden prostitutie en drugs wel prima
Maak jij je daar ook soms ook niet schuldig aan ?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik altijd maar. Toch zijn er altijd (dezelfde) users die dezelfde A. walgelijke en B. zogenaamd gevatte posts maken. Dat vind ik jammer vaan deze topics
Minister van binnenlandse zaken heeft het over 3 daders op de vlucht.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
twitter:wierdduk twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:51:37Politie tegen RTL: 'Waarschijnlijk 2 daders - zijn op de vlucht' reageer retweet
Nee, maar onder de juiste omstandigheden zou je er er zeker in meegaan, maar ik hoop het niet voor je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |