Ja, leuk, jij hebt mij heus wel vaker zien posten en ik weet dat het altijd gebeurt. Maar ik snap het niet.quote:
Ik ben.zo Hollands als het maar zijn kan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is jammer voor jou als je moslim bent. Maar je kunt niet-moslims nauwelijks verwijten dat ze met andere ogen naar jouw geloof en z'n aanhangers gaan kijken.
Waarop de tactieken worden herzien.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:57 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Voor een groot deel in ieder geval.
Nee.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:58 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Serieus, kun je kappen met die soort berichten over de ruggen van oorlogsslachtoffers.
Outlook does not look good.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:58 schreef MadameMossel het volgende:
Ik zet m'n geld dit keer op een Breivik fan.
Oke, dus "De schietpartij is voorbij" was ook een beetje voorbarig?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
twitter:wierdduk twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:51:37Politie tegen RTL: 'Waarschijnlijk 2 daders - zijn op de vlucht' reageer retweet
Dat kun je ook omdraaien.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is jammer voor jou als je moslim bent. Maar je kunt niet-moslims nauwelijks verwijten dat ze met andere ogen naar jouw geloof en z'n aanhangers gaan kijken.
1000 euroquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:58 schreef MadameMossel het volgende:
Weird Duck is niet bepaald betrouwbaarquote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:58 schreef Physsic het volgende:
[..]
Oke, dus "De schietpartij is voorbij" was ook een beetje voorbarig?
Ik doe met je mee.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:58 schreef MadameMossel het volgende:
Dat lijkt me ook echt een betrouwbare bron ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:58 schreef Gia het volgende:
http://europe.liveuamap.c(...)isartor-where-famous
Staan nu al 4 shootings op deze site.
Dat valt zeker niet uit te sluiten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of morgen in Amsterdam, ze hebben nu alle lbekende landen gehad, ooit komen wij aan de beurt.
Die zou wel een partijcongres van de SPD uitzoeken hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:58 schreef MadameMossel het volgende:
Er gaan elke dag minstens 150000 mensen dood. Helaas hebben we nog steeds lolbroeken.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Raar dat iedereen hier de lolbroek probeert uit te hangen terwijl er net drie mensen zijn vermoord. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Excuses.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, leuk, jij hebt mij heus wel vaker zien posten en ik weet dat het altijd gebeurt. Maar ik snap het niet.
Doe maar ff snel dan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of morgen in Amsterdam, ze hebben nu alle lbekende landen gehad, ooit komen wij aan de beurt.
Niemand kan Amsterdam haten, zelfs ISers vinden prostitutie en drugs wel primaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |