Ik zeg MISSCHIEN.quote:
Ik vind de meeste tweets en berichten over dergelijke events loze woorden, dus ik snap je wel.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, scahf dan maar een bidstoel aan en blijf er vooral opzitten.
Ok, lekker kort en duidelijk, bedankt!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:53 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Nee want mijn punt blijft hetzelfde.
Daar verandert niks aan.
Kan hem zo snel niet terugvinden. Als je denkt dat deze topics hard gaan... op dat reddit topic kwamen er in 15 minuten iets van 2000 reacties bij.quote:
Neuj.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:53 schreef Scrummie het volgende:
Dit is sowieso wel bevestigen dat die video van de Mac echt is;twitter:L0gg0l twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:51:12Deleted the video tweet with McDonalds shooting footage on request of police reageer retweet
Heb je een tintje, dan krijg je geen lintje.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:54 schreef pussycatdoll het volgende:
Die vent in dat filmpje had een tintje.
Het zijn moslims. Het zijn salafisten. Ik ontken dat toxh niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:50 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Zeggen dat het geen moslims zijn is wellicht gevoelsmatig correct, maar zeggen dat het wel moslims zijn is net zo goed correct, het is allemaal een kwestie van welke definitie je aan de islam geeft.
Nee. De politie heeft in het algemeen opgeroepen foto's en video's te verwijderen. Was niet zozeer bedoeld aan dat filmpje.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:53 schreef Scrummie het volgende:
Dit is sowieso wel bevestigen dat die video van de Mac echt is;twitter:L0gg0l twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:51:12Deleted the video tweet with McDonalds shooting footage on request of police reageer retweet
twitter:frenkie4allll twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:43:09@Kikoro @kwast66 @OnlineMagazin Kjjk: https://t.co/nBHe7vsg5w reageer retweet
Weet niet wat voor stroming je aanhangt, maar waarom zou je ongelovig zijn dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze me dan vermoorden. Of ben je zo dom dat je niet snapt dat ik voor hun een ongelovige ben?
Grappige jongen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:54 schreef Pedroso het volgende:
Uiteindelijk zal het allemaal wel weer een storm in een glas water zijn, een boze klant die het niet eens was over de prijs van z'n Happy Meal.
Misschien alweer klaar om elders in München toe te slaan.quote:
Ik heb ook een tintje, wat ga jij discrimineren!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je een tintje, dan krijg je geen lintje.
Dat is het al zo'n beetje.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:54 schreef Leonos het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig bijna wekelijks. Zelf verwacht ik dat dit dagelijkse kost gaat zijn
L0gg0l heeft een reputatie, als hij zegt dat hij 'by request' dat filmpje heeft verwijderd, heeft ie dat verzoek persoonlijk gehad.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 19:54 schreef Infection het volgende:
[..]
Nee. De politie heeft in het algemeen opgeroepen foto's en video's te verwijderen. Was niet zozeer bedoeld aan dat filmpje.
twitter:topfkeks twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 19:53:28Hallo @AmadeuAntonio @HeikoMaas @NoHateSpeechDE ist das Hatespeech wenn man den Amokläufer von #München beleidigt? https://t.co/iVhZGSttin reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |