Gut nou, dat wordt echt een zielige vertoning..quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dit in Nederland gebeurt gaan de autoritieten er hier ook een teringzooi van maken, die geef ik je op een briefje.
stond op twitterquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:09 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
En jij gaat dat opzoeken en kijken?
Lekker veel van dat soort filmpjes blijven opzoeken. Ziek hoor
Dat is nog niet ingevoerd.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:10 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Heb je een sticker voor de Umweltzone?
Die hebben laatste tijd genoeg ervaring opgedaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de Franse autoriteiten hier beter op voorbereid zijn, ja.
O, okee. Ik heb hier bij de marechaussee kazerne jaartje geleden wel veel vreemde verduisterde auto's zien binnenkomen. Ik dacht ergens dat het wrs Geertje was.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Sinds de aanslagen in Frankrijk heeft Nederland geïnvesteerd in speciale anti-terreur eenheden die letterlijk constant door Nederland rijden om zo in vrij korte tijd op te kunnen treden. Dat is geloof ik gebaseerd op de Franse aanpak.
Mag ie eerst zijn eigen aanhang wel eens onder handen nemen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:09 schreef Infection het volgende:
[..]
Trump gaat ons redden van deze barbaren.
Of de dader(s) hebben het erg goed voorbereidt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
München-Politie blijft maar melden dat die filmpjes en foto's moeten stoppen. Zelfs in Engels.
Iets zegt me dat ze het niet helemaal onder de controle hebben.
3 units in Nederland, dan zit je dus gemiddeld zo ongeveer op een uurtje rijden van elke grote stad. Indien het verkeer meewerkt. Of ze coveren alleen de Randstad.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het zijn geloof ik 3 units. Heb je niet zoveel aan. Het is toch heel vaak de politie die als eerste ter plekke is.
Ik zou wel willen maar het is onbegonnen zaak hier.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:10 schreef grazz het volgende:
[..]
JIJ bedankt voor je post. Blijf dat vooral ook doen.
wat zie je dan in dat filmpje?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:12 schreef Onnoman het volgende:
ik heb het filmpje gemirrored.... maar ik twijfel of ik het deel
moet ik even goedkeuring krijgen van Yvonne
RTL Z heeft live uitzendingquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:11 schreef Maver24 het volgende:
Jeroen overbeek heeft geen zin meer in nog een keer een lange live uitzending. Daarom nu ook niet live
Een bipolair loopje? Is dat een sleepvoet ofzo?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Die gozer is toch niet 100 man. Zelfs zijn loopje is bipolair.²
Dit. Ergens best verontrustend.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
München-Politie blijft maar melden dat die filmpjes en foto's moeten stoppen. Zelfs in Engels.
Iets zegt me dat ze het niet helemaal onder de controle hebben.
Is toch al overal te vinden, dus waarom niet? Zo'n oproep gaat echt niets veranderen hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:12 schreef Onnoman het volgende:
ik heb het filmpje gemirrored.... maar ik twijfel of ik het deel
moet ik even goedkeuring krijgen van Yvonne
Lekker dan. Zou niet rustig op mijn stoel zitten als bevoegde autoriteit toch.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
https://www.amsterdamgaypride.nl/canal_parade/ check hier. Festiviteiten duren wel een week.
Ze scharen zich onder die groep en onder die vlag en gaan zich vervolgens als zodanig gedragen, gefrusteerde lieden die zich nu eenmaal ondergerepresenteerd voelen gaan het elders zoeken binnen groepen waar ze nog enige affiniteit mee hebben en het sterkste wat het meest dichtbij is dat betreft dan toch de Islam, maar het probleem is dan niet zo zeer de Islam zelf alles wat ze roepen zijn dingen die ze er vervolgens zelf bij halen maar niet van te voren al bedachten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:11 schreef Odaiba het volgende:
[..]
JE moet het misschien niet via het geloof zoeken, maar het zijn allemaal gasten die zich identificeren met het leed wat moslims wordt aangedaan in de wereld. Ze willen de westerling terugpakken met dit soort doelloze aanslagen.
Drugs innemen, populair alvorens het plegen van aanslagen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Die gozer is toch niet 100 man. Zelfs zijn loopje is bipolair.²
Ik neem aan dat ze wel strategische routes volgen. Lijkt me weinig nut om op het Drentse platte land rond te gaan rijden.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het zijn geloof ik 3 units. Heb je niet zoveel aan. Het is toch heel vaak de politie die als eerste ter plekke is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |