Die gast loopt echt vreemd.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:11 schreef BansheeBoy het volgende:
https://www.facebook.com/(...)s/10154571665429893/²
twitter:PolizeiMuenchen twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:12:58Unconfirmed reports of more violence and possible #gunfire in the City Center. Situation is unclear. Please avoid public Areas. #munich #oez reageer retweet
RTL-Z is al zeker 20 minuten live...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:10 schreef Odaiba het volgende:
Echt triest toch, hoe onze journalisten hier weer mee omgaan. Niemand heeft zeker zin om voor de zoveelste keer de programmering om te gooien en live te moeten werken...
zoek eerst maar uit of het echt is.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:12 schreef Onnoman het volgende:
ik heb het filmpje gemirrored.... maar ik twijfel of ik het deel
moet ik even goedkeuring krijgen van Yvonne
Mag niet, want haram.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Drugs innemen, populair alvorens het plegen van aanslagen.
Is niet uit te sluiten, nee. Gemakkelijk doelwit.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:14 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga naar een festival. Vraag mij af of dat ook een doelwit zou zijn.
En ze blijven maar paniekzaaien en onduidelijkheid geven.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:13 schreef opperkleurder het volgende:
twitter:PolizeiMuenchen twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:12:58Unconfirmed reports of more violence and possible #gunfire in the City Center. Situation is unclear. Please avoid public Areas. #munich #oez reageer retweet
Toch niet naar Zwarte Cross?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:14 schreef Stimorol- het volgende:
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Specularium op 22-07-2016 20:15:03 ]I´m back.
Er is ook gewoon nog steeds vrij weinig bekend.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:10 schreef Odaiba het volgende:
Echt triest toch, hoe onze journalisten hier weer mee omgaan. Niemand heeft zeker zin om voor de zoveelste keer de programmering om te gooien en live te moeten werken...
Ah daar is BB meteen weer om het topic richting verwarde mannen te sturen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Die gozer is toch niet 100 man. Zelfs zijn loopje is bipolair.²
Ik ben diep geschokt door de aanslagen gisteravond in Parijs Munchen. Nederland voelt zich nauw met Frankrijk Duitsland verbonden. Met het Franse Duitse volk rouwen wij om de slachtoffers. Met het Franse Duitse volk blijven wij standvastig de vrijheid verdedigen tegen hen die haar met terreur proberen te ondermijnen. De waarden van vrijheid en solidariteit geven wij nooit prijs. Onze gedachten zijn bij allen die nu intens verdriet hebben om het verlies van hun dierbaren en bij alle slachtoffers van deze laffe aanslagen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:13 schreef superniger het volgende:
Heeft onze koning al een reactie gegeven?
LOOOOLLLLquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:14 schreef Ryan3 het volgende:
Is dat één van de terroristen? Zo ja, lekker voor hem. Zo niet, kutzooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit serieus een account van de politie?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:13 schreef opperkleurder het volgende:
Dit wekt lekker veel vertrouwen zeg, al uren bezig en geen enkel nieuws.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:13 schreef opperkleurder het volgende:
-opname vanaf balustrade winkelcentrumquote:
Hoe moeilijk het soms ook is, niet teveel over nadenken. Ik had 2 dagen na Bataclan een concert in HMH. Was ook niet makkelijk, maar wel beste om meteen weer door te gaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:14 schreef Stimorol- het volgende:
Jij weet er alles van blijkbaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
LOOOOLLLL
Volgens deze malloten is het gerechtvaardigd om "jullie" te bestrijden zelfs als zij haram moeten plegen.
Half IS staat stijf van de meth he. Is zelfs een prins uit Saudi Arabie met een enorme lading gesnapt toen ie dat het vliegtuig aan het inladen was.quote:
Jaquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:15 schreef Starm het volgende:
[..]
Is dit serieus een account van de politie?
Appelsap. Misschien ontwijken ze dat ivm het grote aantal allochtonen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is niet uit te sluiten, nee. Gemakkelijk doelwit.
Rood shirt. Kerel uit het Macdonalds filmpje?SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, verified.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:15 schreef Starm het volgende:
[..]
Is dit serieus een account van de politie?
Met alle respect. Iemand die zijn hersenen waterpas heeft liggen doet dit toch niet?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:14 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ah daar is BB meteen weer om het topic richting verwarde mannen te sturen.
Die is nog bezig met de afwas.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:13 schreef superniger het volgende:
Heeft onze koning al een reactie gegeven?
Ja sneu he.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:15 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik ben diep geschokt door de aanslagen gisteravond in Parijs Munchen. Nederland voelt zich nauw met Frankrijk Duitsland verbonden. Met het Franse Duitse volk rouwen wij om de slachtoffers. Met het Franse Duitse volk blijven wij standvastig de vrijheid verdedigen tegen hen die haar met terreur proberen te ondermijnen. De waarden van vrijheid en solidariteit geven wij nooit prijs. Onze gedachten zijn bij allen die nu intens verdriet hebben om het verlies van hun dierbaren en bij alle slachtoffers van deze laffe aanslagen.
http://www.koninklijkhuis(...)-aanslagen-in-parijs
Ofzoiets.
Pleur nou eens op om in elk aanslagtopic (bizar dat ik al elk zeg) te zeggen dat de dader bipolair is.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Die gozer is toch niet 100 man. Zelfs zijn loopje is bipolair.²
Kopjes thee drinken wil ook nog wel eens helpen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Niemand kan Amsterdam haten, zelfs ISers vinden prostitutie en drugs wel prima
Las ergens 2 weken, vanwege jubileumjaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
https://www.amsterdamgaypride.nl/canal_parade/ check hier. Festiviteiten duren wel een week.
Stoeptegels filmenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:11 schreef BansheeBoy het volgende:
https://www.facebook.com/(...)s/10154571665429893/²
Slachtoffer.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:15 schreef Infection het volgende:
[..]
Is dat één van de terroristen? Zo ja, lekker voor hem. Zo niet, kutzooi.
Godverdomme, daar lig je dan voor het oog van de hele wereld. Omdat een stel idioten hun ideeën over fantasiefiguren aan anderen denken te moeten opleggen.SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dan ook het enige punt wat ik wel snap, Europa laat Amerika altijd de kastanjes uit het vuur halen en hebben daarna altijd wat te zeiken..quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar vooral om het hachje van Amerika te redden. Europa zal vooral zn eigen zooi moeten ruimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |