quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:14 schreef Ryan3 het volgende:
Weet je wat zo erg is, zijn nabestaanden komen hier misschien achter via een tweetje ofzo.SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan me dat wel voorstellen. Hij rende waarschijnlijk voor zijn leven.quote:
twitter:JuurdEijsvoogel twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:16:49Premier en minister v Binnenlandse Zaken Beieren bijeen voor crisisberaad schietpartij München reageer retweet
Ik geloof daar niks van. Ze verbranden sigaretten, vernietigen alcohol etc. en dan gaan ze zelf meth gebruiken, moet wel een hoax zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Half IS staat stijf van de meth he. Is zelfs een prins uit Saudi Arabie met een enorme lading gesnapt toen ie dat het vliegtuig aan het inladen was.
Je bent traagquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JuurdEijsvoogel twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:16:49Premier en minister v Binnenlandse Zaken Beieren bijeen voor crisisberaad schietpartij München reageer retweet
Ja, en dan dat we vooral moeten inzetten op de islamofobie.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:15 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik ben diep geschokt door de aanslagen gisteravond in Parijs Munchen. Nederland voelt zich nauw met Frankrijk Duitsland verbonden. Met het Franse Duitse volk rouwen wij om de slachtoffers. Met het Franse Duitse volk blijven wij standvastig de vrijheid verdedigen tegen hen die haar met terreur proberen te ondermijnen. De waarden van vrijheid en solidariteit geven wij nooit prijs. Onze gedachten zijn bij allen die nu intens verdriet hebben om het verlies van hun dierbaren en bij alle slachtoffers van deze laffe aanslagen.
http://www.koninklijkhuis(...)-aanslagen-in-parijs
Ofzoiets.
En omdat iedereen met een mobieltje wel een spannende foto wil.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:16 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Godverdomme, daar lig je dan voor het oog van de hele wereld. Omdat een stel idioten hun ideeën over fantasiefiguren aan anderen denken te moeten opleggen.
Mo B. is ook gewoon volledig toerekeningsvatbaar verklaard.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met alle respect. Iemand die zijn hersenen waterpas heeft liggen doet dit toch niet?²
Tja, je kunt slechts een oncomfortabele lange broek aandoen met dit weer en je de pleuris zweten. Zo'n korte broek is een stuk motiverender denk ik zo.quote:
Nee, google maar eens op 'Captagon'.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:17 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Ik geloof daar niks van. Ze verbranden sigaretten, vernietigen alcohol etc. en dan gaan ze zelf meth gebruiken, moet wel een hoax zijn.
Canal Parade ja, morgen roze zaterdag oid in Amsterdam. Maar ik weet verder niets van dat gedoe af dus wat het precies inhoud of welke drukte er is.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Canal Parade is volgens mij pas volgende week.1 miljoen bezoekers
Bron: NOSquote:Taxichauffeurs zouden het advies hebben gekregen om passagiers te laten staan. Op deze foto is een scherm in een taxi te zien. "Keine Einsteiger mitnehmen", staat er: neem niemand mee.
Uiteraard geloof jij daar niks van.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:17 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Ik geloof daar niks van. Ze verbranden sigaretten, vernietigen alcohol etc. en dan gaan ze zelf meth gebruiken, moet wel een hoax zijn.
Ja, dit is echt een beschamend optreden van de veiligheidsdiensten.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:15 schreef opperkleurder het volgende:
De politie van Munchen straalt wel vertrouwen uit. Wij weten het ook niet, maar blijf vooral binnen.
Er zijn uitzonderingen, natuurlijk. Maar over het algemeen is er echt wel wat met je mis als je dit doet.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:17 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Mo B. is ook gewoon volledig toerekeningsvatbaar verklaard.
Ik geef een hardstylefestival meer kans ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Appelsap. Misschien ontwijken ze dat ivm het grote aantal allochtonen.
Zeker, en zo niet die dan wel goede vrienden/kennissen/collega's. Want niet al deze mensen worden direct ingelicht. Familie kent ook vaak niet al je vrienden/relaties.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet je wat zo erg is, zijn nabestaanden komen hier misschien achter via een tweetje ofzo.
Dit is dan ook een gotspe.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en dan dat we vooral moeten inzetten op de islamofobie.
Je vergist je echt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:17 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Vallen de knallen ook minder opquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geef een hardstylefestival meer kans ja.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:14 schreef Ryan3 het volgende:
Stel je voor dat iemand nietsvermoedend informatie zoekt en zijn/haar partner/zoon/broer zo op internet voorbij ziet komen. Dat lijkt me echt een schok.SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was vandaag in Amsterdam vanavond/morgen begint Europride met een groot podium op de Dam.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Canal Parade ja, morgen roze zaterdag oid in Amsterdam. Maar ik weet verder niets van dat gedoe af dus wat het precies inhoud of welke drukte er is.
Ze zoeken met urgentie naar de daders.twitter:PolizeiMuenchen twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:18:04Starke Polizeikräfte in der gesamten City. Wir fahnden mit Hochdruck nach den Tätern.Meidet die Öffentlichkeit!#München #Schießerei #OEZ reageer retweet
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:19 schreef Odaiba het volgende:
Als burgers wapens mochten dragen, was dit allang gestopt.
Moslims zo stigmatiserenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen, natuurlijk. Maar over het algemeen is er echt wel wat met je mis als je dit doet.²
Dan was dat misschien gestopt, maar krijg je er Amerikaanse toestanden voor terug, die niet veel beter dan terrorisme zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:19 schreef Odaiba het volgende:
Als burgers wapens mochten dragen, was dit allang gestopt.
Ze lijken in paniek te zijn/quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:19 schreef Strani het volgende:
Het lijkt wel of het Twitter-account van de politie is overgenomen door een willekeurige twitteraar elders in de wereld..
Vreselijkquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet je wat zo erg is, zijn nabestaanden komen hier misschien achter via een tweetje ofzo.
Ik vind dat we hier in West-Europa verbazingwekkend rustig blijven. Ik verwacht na iedere aanslag berichten van afgefikte moskeeën. Maar ze blijven uit...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en dan dat we vooral moeten inzetten op de islamofobie.
Oh ja, net als al die gevallen waar een terrorist is neergeschoten door een burger met wapen..quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:19 schreef Odaiba het volgende:
Als burgers wapens mochten dragen, was dit allang gestopt. Die arme doden hadden geen schijn van kans zonder wapens.
Uiteindelijk is Orlando gewoon door de veiligheidsdiensten gestopt idd.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:19 schreef Infection het volgende:
[..]
Dan was dat misschien gestopt, maar krijg je er Amerikaanse toestanden voor terug, die niet veel beter dan terrorisme zijn.
©Angela Merkelquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:20 schreef Confetti het volgende:
Het grootse, machtige Duitse volk is niet meer. Wat een slappe bende is het toch geworden. Ze laten met zich sollen.
Die man is een stuk gevaarlijker dan heel IS bij elkaar inderdaad. Die man komt ook over alsof het een enorm simpele ziel is.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:09 schreef Pedroso het volgende:
Kijk je ook nog naar de toespraak van Trump in het JournaalDe wereld is langzaam naar de klote aan het gaan.
Met deze frequentie blijft dat niet zo.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:20 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik vind dat we hier in West-Europa verbazingwekkend rustig blijven. Ik verwacht na iedere aanslag berichten van afgefikte moskeeën. Maar ze blijven uit...
Dan was Nice ook een erg slechte keus.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Appelsap. Misschien ontwijken ze dat ivm het grote aantal allochtonen.
Sowieso, hoeveel mensen lopen er daadwerkelijk met een wapen op zak in staten waar dit legaal is. Dat meisje wat wegrent in dat filmpje had zeker ook een semi-automatisch wapen aan haar riem moeten hebben hangen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:19 schreef Infection het volgende:
[..]
Dan was dat misschien gestopt, maar krijg je er Amerikaanse toestanden voor terug, die niet veel beter dan terrorisme zijn.
Zou schreeuwen helpen?twitter:PolizeiMuenchen twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:20:19NOCHEIMAL: KEINE Videos oder Bilder von Polizeikräften im Einsatz online stellen, helft nicht den Tätern!!! #münchen #oez #schießerei reageer retweet
Ja, want met Charlie Hebdo waren ze ook zo snel natuurlijk, niet iedereen is een Volkert van der G.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:20 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Frankrijk had de daders allang doodgeschoten, niet alleen qua mode zien Duitsers er boerser uit, van terrorisme aanpakken hebben ze ook nog nooit van gehoord
Je merkt wel dat het geduld enigszins op begint te raken bij veel mensen, inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:20 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Met deze frequentie blijft dat niet zo.
Volgens mij zit de polizei nu in elk stadgedeelte en hebben ze nog niets gevonden.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:21 schreef opperkleurder het volgende:
Zou schreeuwen helpen?twitter:PolizeiMuenchen twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:20:19NOCHEIMAL: KEINE Videos oder Bilder von Polizeikräften im Einsatz online stellen, helft nicht den Tätern!!! #münchen #oez #schießerei reageer retweet
Heeft Duitsland in het oosten niet behoorlijk wat 'terroristen' leven?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:20 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Frankrijk had de daders allang doodgeschoten, niet alleen qua mode zien Duitsers er boerser uit, van terrorisme aanpakken hebben ze ook nog nooit van gehoord
De Fransen zijn erg sterk in anti-terreur operaties maar waardeloos in de preventie ervan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:20 schreef Zalmplaat010 het volgende:
oh shit. Maar ik ga alleen op bezoek.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:14 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Tuurlijk wel: http://www.anwb.nl/auto/n(...)stadcentra-duitsland
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:21 schreef opperkleurder het volgende:
Ik houd wel van de Duitse aanpak. Die houden groepen bij elkaar. Het heeft ze geen windeieren gelegd. Of heb je nooit in een Maybach gereden?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:20 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Zoiets ja. Moet je niet willen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Sowieso, hoeveel mensen lopen er daadwerkelijk met een wapen op zak in staten waar dit legaal is. Dat meisje wat wegrent in dat filmpje had zeker ook een semi-automatisch wapen aan haar riem moeten hebben hangen.
Ja, ik weet niet hoe zich dit verder gaat ontwikkelen, want we hebben nu verschillende van dit soort dingen in West-Europa per week wrs. Ik begin langzaam te vrezen met grote vreze.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:20 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik vind dat we hier in West-Europa verbazingwekkend rustig blijven. Ik verwacht na iedere aanslag berichten van afgefikte moskeeën. Maar ze blijven uit...
Waar is dat officieel bevestigd?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:21 schreef KrappeAuto het volgende:
3 daders, verschillende locaties, alle doktoren in een stad van 1 miljoen+ inwoners die opgeroepen worden. Lijkt me een grote aanslag.
Ik was een beetje aan het dollenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:21 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dan was Nice ook een erg slechte keus.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:20 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Is niet schreeuwen zo werkt de Duitse taal.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:21 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom moet je daarom lachen dan? Dat is gewoon 1 van een terreur eenheid die met spoed is opgeroepen. Denk je dat ie zich dan eerst gaat omkleden in full SWAT gear?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:21 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik moet wel een beetje lachen om die 2 agenten op het dak. Ene met een korte broek, shirt en een petje.
Wat toch apart is, want je kan gewoon even nadenken voor je iets op twitter zet. Deze tweets lijken idd rechtstreeks uit de monden van agenten op straat te komen. Je kan toch wel even gewoon een goede tweet formuleren?quote:
Begint een beetje een zielige vertoning te worden dat Twitter account.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:21 schreef opperkleurder het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:22 schreef Collide het volgende:
[..]
Is niet schreeuwen zo werkt de Duitse taal.
Volgens mij is dat wel handig.. Het ziet er ook niet echt uit alsof ze kogelvrijevesten aanhebben, maar is lastig te zien.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom moet je daarom lachen dan? Dat is gewoon 1 van een terreur eenheid die met spoed is opgeroepen. Denk je dat ie zich dan eerst gaat omkleden in full SWAT gear?
Nu ook in het Frans, jippie.twitter:PolizeiMuenchen twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:22:27S´il vous plait restez á la maison á munich, pas dans les rues! #münchen, #oez, #schießerei reageer retweet
Als Nederland een tribute jizya betaalt aan IS, dan zal zullen ze geen enkele aanslag plegen hier.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe zich dit verder gaat ontwikkelen, want we hebben nu verschillende van dit soort dingen in West-Europa per week wrs. Ik begin langzaam te vrezen met grote vreze.
Geen videos of beelden van ingezette Politiekrachten online zetten, help niet de daders!quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:21 schreef opperkleurder het volgende:
Ik geef toe dat ik die filmpjes wel interessant vind maar ben het wel met je eens.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:22 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind dat mensen het verbod van de politie op sociale media moeten respecteren.
Als je geliefde daar rondloopt wil je ook niet dat de dader(s) op een of andere manier voorsprong hebben daardoor toch?!
Bipolair loopjequote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Die dader wordt met dat bipolaire loopje toch uit duizenden herkend man.²
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:23 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Als Nederland een tribute jizya betaalt aan IS, dan zal zullen ze geen enkele aanslag plegen hier.
Misschien struikelde hij gewoon? Of gewoon erg zenuwachtig waardoor z'n spieren verkrampt waren.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Die dader wordt met dat bipolaire loopje toch uit duizenden herkend man.²
ja dat hebben we toen gezien toen ze een heuveltje op moesten klimmenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:20 schreef Zalmplaat010 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |