Ik geef een hardstylefestival meer kans ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Appelsap. Misschien ontwijken ze dat ivm het grote aantal allochtonen.
Zeker, en zo niet die dan wel goede vrienden/kennissen/collega's. Want niet al deze mensen worden direct ingelicht. Familie kent ook vaak niet al je vrienden/relaties.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet je wat zo erg is, zijn nabestaanden komen hier misschien achter via een tweetje ofzo.
Dit is dan ook een gotspe.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en dan dat we vooral moeten inzetten op de islamofobie.
Je vergist je echt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:17 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Ik geloof daar niks van. Ze verbranden sigaretten, vernietigen alcohol etc. en dan gaan ze zelf meth gebruiken, moet wel een hoax zijn.
Vallen de knallen ook minder opquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geef een hardstylefestival meer kans ja.
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:14 schreef Ryan3 het volgende:
Stel je voor dat iemand nietsvermoedend informatie zoekt en zijn/haar partner/zoon/broer zo op internet voorbij ziet komen. Dat lijkt me echt een schok.SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was vandaag in Amsterdam vanavond/morgen begint Europride met een groot podium op de Dam.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Canal Parade ja, morgen roze zaterdag oid in Amsterdam. Maar ik weet verder niets van dat gedoe af dus wat het precies inhoud of welke drukte er is.
Ze zoeken met urgentie naar de daders.twitter:PolizeiMuenchen twitterde op vrijdag 22-07-2016 om 20:18:04Starke Polizeikräfte in der gesamten City. Wir fahnden mit Hochdruck nach den Tätern.Meidet die Öffentlichkeit!#München #Schießerei #OEZ reageer retweet
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:19 schreef Odaiba het volgende:
Als burgers wapens mochten dragen, was dit allang gestopt.
Moslims zo stigmatiserenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen, natuurlijk. Maar over het algemeen is er echt wel wat met je mis als je dit doet.²
Dan was dat misschien gestopt, maar krijg je er Amerikaanse toestanden voor terug, die niet veel beter dan terrorisme zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:19 schreef Odaiba het volgende:
Als burgers wapens mochten dragen, was dit allang gestopt.
Ze lijken in paniek te zijn/quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:19 schreef Strani het volgende:
Het lijkt wel of het Twitter-account van de politie is overgenomen door een willekeurige twitteraar elders in de wereld..
Vreselijkquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet je wat zo erg is, zijn nabestaanden komen hier misschien achter via een tweetje ofzo.
Ik vind dat we hier in West-Europa verbazingwekkend rustig blijven. Ik verwacht na iedere aanslag berichten van afgefikte moskeeën. Maar ze blijven uit...quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en dan dat we vooral moeten inzetten op de islamofobie.
Oh ja, net als al die gevallen waar een terrorist is neergeschoten door een burger met wapen..quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:19 schreef Odaiba het volgende:
Als burgers wapens mochten dragen, was dit allang gestopt. Die arme doden hadden geen schijn van kans zonder wapens.
Uiteindelijk is Orlando gewoon door de veiligheidsdiensten gestopt idd.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:19 schreef Infection het volgende:
[..]
Dan was dat misschien gestopt, maar krijg je er Amerikaanse toestanden voor terug, die niet veel beter dan terrorisme zijn.
©Angela Merkelquote:Op vrijdag 22 juli 2016 20:20 schreef Confetti het volgende:
Het grootse, machtige Duitse volk is niet meer. Wat een slappe bende is het toch geworden. Ze laten met zich sollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |