SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
Beter dan mijn Zubatsquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
2 geopend, 2 keer een Pikachu
Die heb ik in Hengelo gevangenquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:11 schreef Fascination het volgende:
Pikachu op nearest by toen ik Enschede uitreed. Uiteraard niet gevonden.
Stats?quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:11 schreef Friday12 het volgende:
Met 1 sec over all mijn evoluties gedaan
Had er precies 60
Ah, daar ben ik binnenkort ook weer.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die heb ik in Hengelo gevangen
Schijnt dat Pikachu's veel in de omgeving van het FBK-stadion spawnen, hoorde ik.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ah, daar ben ik binnenkort ook weer.
Dat is bij dit toch niet?quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:21 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand zich al bezig gehouden met de IV's ? Ik heb een 15 15 13 Dratini. Dat wordt uiteindelijk een leuke Dragonite
Allesquote:
Begin lvl 22 dat had ik echt net gehaald.. en nu op de 70k/100k naar lvl 23quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Alleswelk level zat je, waar ging je naartoe, hoeveel xp heb je gekregen, welke items
Wat cute.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:25 schreef Rambow het volgende:
net venosaur gevangen! helaas maar 170 cp
Als er overal waterpokemon zitten dan is jolteon wel lekker denk ikquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:31 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wilde voor een Jolteon gaan, maar statwise is het dus slimmer om voor Vaporeon te gaan, scheelt in het ideale scenario bijna 700cp..
Ik ben eigenwijs voor Jolteon gegaan. Ik zie hier in de gyms enkel vaporeon van de 3 eevee evolutiesquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:31 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wilde voor een Jolteon gaan, maar statwise is het dus slimmer om voor Vaporeon te gaan, scheelt in het ideale scenario bijna 700cp..
True. Zitten wel veel Vaporeons hier in de gyms.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als er overal waterpokemon zitten dan is jolteon wel lekker denk ik
Ik kan bijna een jolteon maken moet nog 1 candy
Oké...dat zijn ze dus wel (ook al is het een slappelingquote:Op donderdag 21 juli 2016 09:46 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of Snorlax er is in het wild
De type advantage is heel klein in dit spel. Vaporeon sloopt Jolteon, ongeacht de types.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als er overal waterpokemon zitten dan is jolteon wel lekker denk ik
Ik kan bijna een jolteon maken moet nog 1 candy
Wij hebben net riolering (zoals ze in het westen vaak over ons zeggen), dus ik ben bang dat menig kroegbaas hier niet eens weet wat een smartphone isquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:32 schreef Kassamiep het volgende:
Dus... Gisteren gebruikte dierenpark Amersfoort de rage handig voor wat reclame. Ik heb daarnaast ook al een aantal terrasjes gezien waar de eigenaren regelmatig een lure in de pokestop voor hun deur stoppen...
Nog meer van dit soort acties?
quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:37 schreef Noorseviking het volgende:
Geachte mede-fokkers. Mijn zadelpen heeft het begeven na het vele fietsen op zoek naar pokemon.
![]()
( EN nee ik heb geen te dikke kont)
Nicequote:Op donderdag 21 juli 2016 15:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Begin lvl 22 dat had ik echt net gehaald.. en nu op de 70k/100k naar lvl 23
Verder niet super veel goede shit... wat tussen de 1000-1300
Mijn echt goede shit moet nog komenvoor een paar pokemon nog wat candies en dan gaan we ze naar de 1500+ gooien
Kan magikarp al naar een gary gooien.. Maar ik wacht nog op wat meer zodat ik hem ook kan maxen
"Unites, gefeliciteerd. Wil je hier je handtekening zetten op het diploma ?"quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:49 schreef Unites het volgende:
Vanavond heb ik diploma-uitreiking op school. Laat onze school nou net een Pokéstop zijn. Ben benieuwd hoor mensen er stiekem af en toe het schermpje laten draaien voor wat items
Precies hahaha!quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:51 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
"Unites, gefeliciteerd. Wil je hier je handtekening zetten op het diploma ?"
"Moment - eerst deze Eevee vangen !"
Daar rond blaak zijn best leuke pokemons te vindenquote:
Ik woon in zuid. Laatst wel naar de Euromast gegaan omdat daar een nieuwe zou zitten, maar niets.quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daar rond blaak zijn best leuke pokemons te vinden
Daar heb ik je vaker over gehoord. Maar ik heb geen idee waar dat isquote:
Doe eens google map linkje?quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:57 schreef Lastpost het volgende:
Jesus, Charizard bij de vesting van Hellevoetsluis. Toch daar maar eens heen.
Bohhh kom je uit Hellevoet?quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:57 schreef Lastpost het volgende:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daar heb ik je vaker over gehoord. Maar ik heb geen idee waar dat is
hebbe hebbe hebbequote:Op donderdag 21 juli 2016 15:57 schreef Lastpost het volgende:
Nope gewoon Rotterdammert. Maar woonde er wel jaren terug.quote:
Waarom met iemand fietsen die niet speeltquote:Op donderdag 21 juli 2016 16:12 schreef Maraca het volgende:
Tijdens mijn 50km ronde alleen een Staryu gevangenom nu de hele tijd Pokemon te gaan vangen als je samen met iemand fietst is ook weer zoiets
maar het is iets
Ja, stom ik weet hetquote:Op donderdag 21 juli 2016 16:14 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Waarom met iemand fietsen die niet speelt
Ah bij het waterspeeltuintje.quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:11 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nope gewoon Rotterdammert. Maar woonde er wel jaren terug.
Hier zat ie trouwens:
http://maps.google.com/maps?q=51.8216484725%204.12528585144.
Ah joh niet zo mopperen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Tof man. Je pokemon aan de prof geven en niks krijgen.
Je krijgt een candy?quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Tof man. Je pokemon aan de prof geven en niks krijgen.
Zubat is gewoon kut.quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:39 schreef RRuben het volgende:
Ik vindt het nog wel lastig inschatten hoever je moet gooien bij een pokemon. Een Weedle is echt heel dichtbij, maar net een zubat moet je veel verder gooien. Terwijl het er precies hetzelfde uitziet
Ga deze week voor de rest alleen fietsen. Zag al een paar jongens bij een bepaald stuk in het bos waar mogelijk een toffe pokemon zitquote:Op donderdag 21 juli 2016 16:22 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Gewoon diens fiets stukmaken. Dan blijft hij/zij seizoenen lang nog met je optrekken
Ik ga mijzelf aanvullen: ING heeft nu "Pokemon Go uitrusting" als categorie in hun rentepuntenwinkelquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:32 schreef Kassamiep het volgende:
Dus... Gisteren gebruikte dierenpark Amersfoort de rage handig voor wat reclame. Ik heb daarnaast ook al een aantal terrasjes gezien waar de eigenaren regelmatig een lure in de pokestop voor hun deur stoppen...
Nog meer van dit soort acties?
Wel echt een asshole, ja.quote:
Productief dagjequote:Op donderdag 21 juli 2016 16:49 schreef Myraela het volgende:
Vandaag zo'n 85 Pokemon gevangen.
Maar alleen Machop is nieuw, maar die kwam uit een ei.
Holy fuckquote:Op donderdag 21 juli 2016 16:49 schreef Myraela het volgende:
Vandaag zo'n 85 Pokemon gevangen.
Maar alleen Machop is nieuw, maar die kwam uit een ei.
Oosten van het land zeker? Bofkont. Ik wil hier ook wel even een flink buitje.quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:51 schreef DuW2 het volgende:
Hier regent en onweert het helaasen ik moet zo nog wel op de fiets naar huis (die km's gaan niet tellen voor mn eggs)
idd (al was deze bui op de radar niet te zien. Voor de temperatuur wel goed, maar had best even mogen wachten tot ik thuis was. (of het moet weer droog zijn binnen 4 minuten)quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:54 schreef Loux het volgende:
[..]
Oosten van het land zeker? Bofkont. Ik wil hier ook wel even een flink buitje.Met deze hitte ga ik niet op pad, maar ik heb nog drie eieren te hatchen...
is 1 keer vangen niet genoeg dan?quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:02 schreef liesje1979 het volgende:
Vandaag 10 pikachu gevangen in het Zuiderpark.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had er nog 0. En nu wil ik er nog meer voor de candy uiteraard.
ik ben een noob. ik heb geen idee waar ik het over heb. mijn telefoon is te oud de game te spelenquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Je wilt toch uiteindelijk een Raichu of niet dan?
Euhm, overal? Heb gewoon rond gefietst over de trimbaan. Sowieso 2 bij de hoek bij de midgetgolf.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:09 schreef Fe2O3 het volgende:
Waar in het zuiderpark? Of met een lure bij een stop (welke stop?)
kan je gebruik maken van de fiets / auto?quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euhm, overal? Heb gewoon rond gefietst over de trimbaan. Sowieso 2 bij de hoek bij de midgetgolf.
Auto kan niet in het park, fiets natuurlijk wel, Of lopen, of skaten.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
kan je gebruik maken van de fiets / auto?
wordt je niet gedwongen om te lopen zeg maar?
Ik heb nog geen een Eevee spawn in de buurt kunnen vinden helaas.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:23 schreef Jiggler het volgende:
Heb nu inmiddels 2 Vaporeons van rond de 1700 cp, het is echt belachelijk hoe goed die zijn, alleen een dikke Snorlax is nog ietsje sterker, maar daar ben ik nog steeds naar op zoek.
Wat was de base CP van de eevees?quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:23 schreef Jiggler het volgende:
Heb nu inmiddels 2 Vaporeons van rond de 1700 cp, het is echt belachelijk hoe goed die zijn, alleen een dikke Snorlax is nog ietsje sterker, maar daar ben ik nog steeds naar op zoek.
Had er 1tje doorgeleveld tot 650 CP, die werd 1709 ofzoquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:25 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Wat was de base CP van de eevees?
Zijn je recenste.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:25 schreef Murdera het volgende:
Wat doet het blauwe gloedje achter sommige pokemon?
wil ook een Pikachuquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:02 schreef liesje1979 het volgende:
Deze kreeg ik:quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:36 schreef Unites het volgende:
Er kwam net een Rhyhorn van 318CP uit m'n 5KM-ei.
En ik kwam net midden in een weiland een Charmander tegen
Ik hou zoooo van deze dag
Wow! Geweldig om te zien dat het spel zo populair is!quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:55 schreef KingRadler het volgende:
There is currently 104 million users on #PokemonGO
bron: https://twitter.com/pokemongotech/status/756154618418229248
Boeit nietquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:21 schreef b0ef het volgende:
Is het slimmer om pokemons sterker te maken vóór je ze evolueert of maakt dit totaal niet uit?
Ik geloof dat het niet uitmaakt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:21 schreef b0ef het volgende:
Is het slimmer om pokemons sterker te maken vóór je ze evolueert of maakt dit totaal niet uit?
Boeit zeker wel, nadat je ze evolueert veranderen de abilities namelijk. Je wilt niet je resources steken in een pokemon met slechte abilities dus altijd na evolueren pas power up doen.quote:
Geweldigquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:41 schreef Zelfscanner het volgende:
Wat ik nu meemaak.
Ik ben volop aan het eten. Spelletje ligt naast mij. (Want ze komen gewoon in de woonkamer)
Komt er een Wartortle in beeld. Dus ik mijn bord aan de kant gegooid, naar buiten gerent, en gelukkig meteen de goede kant op. Kwam hem een paar meter verder bij een schoolplein tegen. Gevangen met 23 pokeballs546
Zullen mij op de bank als gek verklaren
quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:41 schreef Zelfscanner het volgende:
Wat ik nu meemaak.
Ik ben volop aan het eten. Spelletje ligt naast mij. (Want ze komen gewoon in de woonkamer)
Komt er een Wartortle in beeld. Dus ik mijn bord aan de kant gegooid, naar buiten gerent, en gelukkig meteen de goede kant op. Kwam hem een paar meter verder bij een schoolplein tegen. Gevangen met 23 pokeballs546
Geniaalquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:41 schreef Zelfscanner het volgende:
Wat ik nu meemaak.
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Niks mis met prioriteiten stellen.
quote:
quote:
Wat ik nu meemaak.
quote:
Dus jij hebt zequote:Op donderdag 21 juli 2016 17:02 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wel. Maar ja, niet gevonden.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:58 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb nog nooit een Pikachu gezien, ook niet op de nearby kaart
Sowieso komen op de kaart alleen tegenwoordig maar Pokemon die ik al ken...quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ja, niet gevonden.
Volgens mij een all-time record.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:55 schreef KingRadler het volgende:
There is currently 104 million users on #PokemonGO
bron: https://twitter.com/pokemongotech/status/756154618418229248
Kopen of op level 9, 10, 15 etc.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:21 schreef sirdanilot het volgende:
Hoe krijg ik een lucky egg? Ik heb alleen normale eieren
Je krijgt ze ieg bij levellen. Ieg bij level 9, en ik geloof ook 1tje bij level 11.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:21 schreef sirdanilot het volgende:
Hoe krijg ik een lucky egg? Ik heb alleen normale eieren
quote:
Wat ik nu meemaak.
Stuur die eens hierheenquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:13 schreef RRuben het volgende:
Ik ga zo even lekker spelen
Dikke wolkbreuk hier en het is nu buiten 23 °C
Ik wil het ook gaan doen, maar bang dat de server er elk moment uitvliegtquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:38 schreef BobW het volgende:
Een half uur lang alles evolved met Lucky Egg, even op adem komen
Hmm ja dat is dan wel zondequote:Op donderdag 21 juli 2016 19:39 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik wil het ook gaan doen, maar bang dat de server er elk moment uitvliegt
Ik doe het wel als ik vannacht weer niet kan slapen van de hitte.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:39 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik wil het ook gaan doen, maar bang dat de server er elk moment uitvliegt
me too, 60k xp gepaktquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:38 schreef BobW het volgende:
Ik ben zaterdag en zondag in Rotterdam, ik ben echt benieuwd naar het verschil met hier.. Ik woon niet echt dichtbij een flinke stad ofzo.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:51 schreef Ronaldsen het volgende:
Net weer drie kwartier non stop rattataas en pidgy's gevangen, misschien toch eens naar andere plekken gaan
Ga langs Zoetermeer. Pikachu paradijsquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag en zondag in Rotterdam, ik ben echt benieuwd naar het verschil met hier.. Ik woon niet echt dichtbij een flinke stad ofzo.
Daar heb ik dan geen tijd voorquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:53 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ga langs Zoetermeer. Pikachu paradijs
Hoe veel levels ben je geklommen?quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:38 schreef BobW het volgende:
je kan gewoon naar links swipen en dan zie je welke pokemons er in de gym zittenquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:21 schreef Oberkullie het volgende:
Hoe weet je nou hoeveel Pokemon een gym bezitten?
Ik vind het ook altijd zo vreemd dat een pokémon helemaal links kan zitten in het balkje onderin van drie, maar als je op alle nearby pokémon klikt, is 'ie laatste op de eerste rij of zo.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:26 schreef colastroop het volgende:
Zegt de positie van een pokemon nog iets in je 'nearby' lijst? Want ik heb iets van 20 minuten lopen zoeken naar een dragonair die helemaal linksboven in de lijst zat.. maar niks gevonden uiteraard.
swipen babyquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:21 schreef Oberkullie het volgende:
Hoe weet je nou hoeveel Pokemon een gym bezitten?
Dat heb ik ook, het zou mooi zijn als ze dat eens fixen maar ik vind het al mooi dat de app nu twee dagen achter elkaar vrij soepeltjes loopt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zo vreemd dat een pokémon helemaal links kan zitten in het balkje onderin van drie, maar als je op alle nearby pokémon klikt, is 'ie laatste op de eerste rij of zo.
Dat zou wel moeten ja, maar die functie is al dagen stukquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:26 schreef colastroop het volgende:
Zegt de positie van een pokemon nog iets in je 'nearby' lijst? Want ik heb iets van 20 minuten lopen zoeken naar een dragonair die helemaal linksboven in de lijst zat.. maar niks gevonden uiteraard.
Hij begint toch met de Pokemon die je als eerste aanklikt?quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:45 schreef Fera het volgende:
Hoe wissel je eigenlijk je Pokémon voordat je bij een gym gaat vechten? Nu gooit hij elke keer Lapras er als eerste uit, terwijl ik eigenlijk met een andere wil beginnen. Tijdens het gevecht kun je wel switchen, maar dat is totaal niet handig.
Verder heb ik echt een meh dag vandaag. Kom bijna niets tegen, pokéballs zijn bijna op en vechten tegen een gym is haast onmogelijk met al die hoge level spelers hier.
Door erop de klikken, dan ga je naar je lijst met Pokemon en klik je diegene aan die je op plek 1 wilt. That simple.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:45 schreef Fera het volgende:
Hoe wissel je eigenlijk je Pokémon voordat je bij een gym gaat vechten? Nu gooit hij elke keer Lapras er als eerste uit, terwijl ik eigenlijk met een andere wil beginnen. Tijdens het gevecht kun je wel switchen, maar dat is totaal niet handig.
Verder heb ik echt een meh dag vandaag. Kom bijna niets tegen, pokéballs zijn bijna op en vechten tegen een gym is haast onmogelijk met al die hoge level spelers hier.
Bij mij niet. Ik krijg zo'n lijstje met zes Pokémon, maar welke ik ook aanklik hij gooit Lapras erin.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hij begint toch met de Pokemon die je als eerste aanklikt?
Hmmm. Naja, zal het binnenkort nog wel eens proberen dan.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:50 schreef Justevo het volgende:
[..]
Door erop de klikken, dan ga je naar je lijst met Pokemon en klik je diegene aan die je op plek 1 wilt. That simple.
Hmm, ik had een uurtje geleden eigenlijk ook zo goed als geen problemen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
Het is bijna 9 uur s avonds en ik kan gewoon in de game? Klopt dit wel?
Goede vangst, zegquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:02 schreef Nystiq het volgende:
Net Lapras van 1769 gevangen op Kijkduin xD
Nice, ik ben nu level 11 maar ik kan er pas 30 evoluerenquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:02 schreef BobW het volgende:
[..]
Van level 11 ~80% tot level 16 en een beetje
56 evoluties
Heb al drie dagen geen problemen, dus ja. Dat kan wel kloppenquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
Het is bijna 9 uur s avonds en ik kan gewoon in de game? Klopt dit wel?
Incense spawnt elke 5 minuten een pokemon als je stilstaat.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:22 schreef playirelia het volgende:
Werkt een incense net zo goed als een lure?
quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:28 schreef Shadowkid053 het volgende:
[ [url=https://out.reddit.com/t3_4twutw?url=http%3A%2F%2Fwww.hyunsdojo.com%2Fuploads%2Fphotos%2Ff8d3c4f8b45c3fa4_22b9037f_f.gif&token=AQAAMTCRVxgUbfiUcHKwILCSv4Ua6DJbCkBnkfWkoh_VC-SZ1DNw]afbeelding[/url] ]
Dat betwijfel ik, dat is heel stevig hardlopen: 12km/h.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:25 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Incense spawnt elke 5 minuten een pokemon als je stilstaat.
Als je beweeg (200m per minuut) spawned die elke minuut een pokemon.
- Alleen jij ziet ze
Source code data does not lie.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, dat is heel stevig hardlopen: 12km/h.
Oh? Ik merk, en lees overal, dat de server het juist lekker doet.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Echt. Altijd vanaf 9 uur liggen die servers te kutten.
Stop. Blender time.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:42 schreef tjaptjoep het volgende:
Ik zit aan de limiet van 250 Pokemons...
Dan moet je flink rennen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:36 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Source code data does not lie.
[ afbeelding ]
Hele avond geen problemen hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:54 schreef Friday12 het volgende:
Hoe zijn de servers met pokemon vangen?
Prima hier vanavond.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:54 schreef Friday12 het volgende:
Hoe zijn de servers met pokemon vangen?
Sowieso pokemons gaan vangen in de autoquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:59 schreef Friday12 het volgende:
Top dan ga ik met de fiets naar huis ipv de auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Level 12
/liefpogodagboek
https://rankedboost.com/pokemon-go/tier-list/ ?quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:10 schreef Jaytje07 het volgende:
Ik heb vandaag een website langs zien komen dat je kunt zien hoeveel CP je Pokemon erbij krijgt met een candy. Weet iemand nog welke dit is?
Dank!quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
https://rankedboost.com/pokemon-go/tier-list/ ?
Nicequote:Op donderdag 21 juli 2016 22:12 schreef Falco het volgende:
Vanavond voor het eerst een flinke wandeling door de stad gemaakt. 2 Levels omhoog gegaan naar level 9, dus niet verkeerd
. Nog geprobeerd een gym over te nemen, maar met level 9 is dat nog een beetje kansloos gedoe
.
Ywquote:
Een golduck, samen met 20 anderenquote:
Ah leuk, Seel en Cubone.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:17 schreef Falco het volgende:
[..]
Een golduck, samen met 20 anderen. Was nogal drukke pokestop met lure daar.
Verder een Staryu, Slowpoke, Seel, Cubone. Voor de rest de usual pidgeys en vooral in de binnenstad veel ratatata's.
Inderdaad. Zelf net door een dorp gefietst hier, ik ken nu weer meer straten en stukjes.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:18 schreef Vidura het volgende:
Het toffe aan dit spel vind ik eigenlijk wel dat je op de plekken komt en dingen (Pokestops) tegenkomt die je nooit eerder bent tegengekomen of was opgevallen.
Ja idd, het viel me ook op hoeveel kunstobjecten er zijn. Veel meer dan ik dachtquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:23 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ah leuk, Seel en Cubone.
[..]
Inderdaad. Zelf net door een dorp gefietst hier, ik ken nu weer meer straten en stukjes.
Bij Nijmegen Dukenburg zit een stop bij een prullenbakquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja idd, het viel me ook op hoeveel kunstobjecten er zijn. Veel meer dan ik dacht.
In Enschede bij een lantaarnpaal. Naam? Artistieke lampen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Bij Nijmegen Dukenburg zit een stop bij een prullenbak
Die in Nijmegen heet "Nijmeegse prullenbak".quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:30 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
In Enschede bij een lantaarnpaal. Naam? Artistieke lampen.
Wel oplichting. half uurtje binnenstad en ik heb et.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:42 schreef sneakydesert het volgende:
Vandaag zat ik door al mijn pokeballs en greatballs heen, dus 100 pokeballs gekocht Had ook net mijn incense aanstaan dus kon niet anders![]()
Ik ga dat echt niet doen, want ik ben daar best gevoelig voorquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:42 schreef sneakydesert het volgende:
Vandaag zat ik door al mijn pokeballs en greatballs heen, dus 100 pokeballs gekocht Had ook net mijn incense aanstaan dus kon niet anders![]()
Ik zat net in het buitengebied, vond het anders zonde van de incense. Wel een paar pokemon gevangen die ik nog niet had, dus ik vond het primaquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:42 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Wel oplichting. half uurtje binnenstad en ik heb et.
Goed van jequote:Op donderdag 21 juli 2016 22:43 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik ga dat echt niet doen, want ik ben daar best gevoelig voor
En dan te bedenken dat ik ongeveer 20 ballen op een weedle gooide net.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:46 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Goed van je![]()
![]()
Ik ga er echt geen tientallen euro's aan uitgeven hoor1x pokeballs en dat was het wat mij betreft
Nou, wat er staat zit wel in de buurt, tenzij de 30min(?) refresh er is en je net te laat bent:quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:30 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij klopt de nearby op het moment helemaal niet. Ik vind dingen die er niet instaan en vind de dingen die er wel instaan juist niet.
Fanatiekelingquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:48 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik ongeveer 20 ballen op een weedle gooide net.
Hahahaquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:46 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Goed van je![]()
![]()
Ik ga er echt geen tientallen euro's aan uitgeven hoor1x pokeballs en dat was het wat mij betreft
Ik ga morgen maar eens wat ballen farmen, en misschien nog een lure opzetten als er een terrasje in de buurt isquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:50 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Wat dat betreft is het voor mij een kwestie om even een blokje in mijn wijk te lopen en ik loop al langs 10 pokestops ofzo. Dan heb ik ook binnen 15 minuten al iets van 30 ballen
Volgens deze website:quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:58 schreef Redbullkid het volgende:
Hoeveel cp zal mijn 1020 weepingbell zijn als ik hem evolve naar victreebell?
quote:Your Weepinbell will evolve into a Victreebel with 1499-1621 Combat Power (CP)
2 miljoen?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:16 schreef KingRadler het volgende:
morgen wordt weer bekend gemaakt hoeveel Nederlanders Pokemon Go spelen.
wat is dat voor powerup dan weejoquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:23 schreef Dimachaerus het volgende:
kreeg een snorlax van 1393 uit mn 10km ei
power up gedaan naar 1959, kan nog 1x en dan kom ik boven de 2k maar mn trainer level is te laag
Mijn 5km ei staat op 2.0/2.0. De spanning stijgt....trommelgeroffel....quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:23 schreef Dimachaerus het volgende:
kreeg een snorlax van 1393 uit mn 10km ei
power up gedaan naar 1959, kan nog 1x en dan kom ik boven de 2k maar mn trainer level is te laag
ff reloggen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:46 schreef Justevo het volgende:
Ik ben naar level 20 gegaan maar ik krijg m'n rewards niet.. Hellup
Ik heb er 430quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:14 schreef colastroop het volgende:
nog 200 magikarp snoepjes te gaan...
147quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:52 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wat is jou hoogste magicarp want ik ben lvl20 en mijn hoogste is maar 118.
Hier precies hetzelfde.. Sinds een dag of twee is geel in de meerderheid met Snorlaxen van 2000+🙂quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:25 schreef Tweek het volgende:
Alle gyms zijn geel hier, nadat ze eerder steeds blauw/rood waren.
Kan je beter later pas doen toch als je weet of je gyrados goede abilities heeft gekregen?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
147
Maar ik ga hem eerst nog even omhoog gooien
Het is niet alsof ik er snel nog eentje krijgquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:55 schreef Rambow het volgende:
[..]
Kan je beter later pas doen toch als je weet of je gyrados goede abilities heeft gekregen?
Ik heb vandaag de tactiek met een lucky egg tussen twee gelurede pokéstops in zitten toegepast. Dan gaat het wel hard met de xp en de pokémon.quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:57 schreef Kokoswater het volgende:
Wat is iedereen al ver, ik heb net 20 verschillende beestjes sinds het spel uit is.
Rond die levels gaat het snel ja, maar ben nu bij 20 en moet 50.000XP halen voor 21quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:59 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de tactiek met een lucky egg tussen twee gelurede pokéstops in zitten toegepast. Dan gaat het wel hard met de xp en de pokémon.
Ook gedaan bij pokéstops vlakbij water waardoor ik nu heel wat waterpokémon heb die ik bijna nog niet had.
Vanmorgen was ik volgens mij nog level 11, inmiddels level 16
Hoeveel pokemon heb je nog geëvolueerd?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:59 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de tactiek met een lucky egg tussen twee gelurede pokéstops in zitten toegepast. Dan gaat het wel hard met de xp en de pokémon.
Ook gedaan bij pokéstops vlakbij water waardoor ik nu heel wat waterpokémon heb die ik bijna nog niet had.
Vanmorgen was ik volgens mij nog level 11, inmiddels level 16
lvl 21->22 is 75quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:00 schreef Justevo het volgende:
[..]
Rond die levels gaat het snel ja, maar ben nu bij 20 en moet 50.000XP halen voor 21
In totaal heb ik er 35 geëvolueerd. Maar hoeveel vandaag precies weet ik niet. Iets van tien nieuwe denk ik, zoiets.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:00 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Hoeveel pokemon heb je nog geëvolueerd?
Geel is gewoon kut en dat weet iedereenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:02 schreef colastroop het volgende:
Bij mij gaat het trouwens echt alleen tussen rood en blauw. Geen flauw idee wat geel aan het doen is haha
Team Valor zit in luiers in Deventer en Enschede.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Geel is gewoon kut en dat weet iedereen
Onder de hp bar van je pokemon staat ook een blauwe balk.. Als die helemaal vol is houd je het scherm ingedrukt zeg maar ipv een tapquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:03 schreef Jovatov het volgende:
Ik heb net voor het eerst een gym overgenomen. Heb alleen nog niet door hoe je van die specials doet?
Langer de enemy pokemon touchen. Moet je blauwe balk links boven wel vol zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:03 schreef Jovatov het volgende:
Ik heb net voor het eerst een gym overgenomen. Heb alleen nog niet door hoe je van die specials doet?
Ah ingedrukt houden. Ik had echt overal geswiped en gedrukt, maar indrukken dus.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Onder de hp bar van je pokemon staat ook een blauwe balk.. Als die helemaal vol is houd je het scherm ingedrukt zeg maar ipv een tap
Bij mij heeft rood zo goed als gewonnen nu.. Heel af en toe veranderd het en paar uur later is het weer rood (7 gyms)quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:04 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ah ingedrukt houden. Ik had echt overal geswiped en gedrukt, maar indrukken dus.
Overigens is het volgens mij nog best wel moeilijk om zo'n gym een beetje lang vast te houden, hier in de buurt verandert alles echt continu van kleur.
Lure is net zoals incense.. Het stond ooit in de op maar mensen halen het weg.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:05 schreef Vidura het volgende:
Kan iemand uitleggen wat dat 'lure' inhoudt en de pokestops om meer XP en pokemons te krijgen?
Lure's kan je zelf plaatsen bij een pokéstop (je krijgt ze vanaf level 5/6 ofzo bij sommige levelupgrades). Dan zie je dat er bij de pokéstop paarse blaadjes vallen en komen er meer pokémon daarop af, andere pokémonspelers zien deze pokémon ook.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:05 schreef Vidura het volgende:
Kan iemand uitleggen wat dat 'lure' inhoudt en de pokestops om meer XP en pokemons te krijgen?
Ik vraag mij toch af hoe ze snorlax zo hoog krijgen?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:54 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde.. Sinds een dag of twee is geel in de meerderheid met Snorlaxen van 2000+🙂
Ik ookquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:09 schreef Friday12 het volgende:
Ik krijg trouwens echt amper ultra balls
Geen idee.. Ik heb nog nieteens een Snorlax en ben pas net level 9.. Ben al lang blij dat team geel terrein wint bij mij in de stad 👍🏼quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:18 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik vraag mij toch af hoe ze snorlax zo hoog krijgen?
Hierover zou ik een klacht mailenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:27 schreef edcetera het volgende:
Zojuist is mijn 5 km ei uitgekomen: Een CP40 Rattata![]()
![]()
![]()
![]()
In welk level zit je?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:27 schreef edcetera het volgende:
Zojuist is mijn 5 km ei uitgekomen: Een CP40 Rattata![]()
![]()
![]()
![]()
Snorlax krijgt per power up ongeveer 50CP. Daarnaast komen ze veelal uit eggs en krijg je ongeveer 25 candies. Dat is al snel een power up van 400-500 cp.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:18 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik vraag mij toch af hoe ze snorlax zo hoog krijgen?
Ik deed twee weken over lv 21quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:51 schreef Moira. het volgende:
In 6 dagen van level 1 naar level 15
Hoogste Pokémon is nu een Hypno van 895.
Dat gaat mij waarschijnlijk niet lukkenquote:
Heb constant de neiging om www.klacht.nl in te typen in mijn browser. Ontdekt echter, dat het mijn 2km ei was. Mijn fout dus.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:28 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Hierover zou ik een klacht mailen
level 15, maar wat er uit die eieren komt lijkt geen relatie te hebben met je level. Zelfs niet meer XP. Ik heb 6 Rattata in het wild gevangen met XP>150quote:
Ik ben op 7/7 begonnen en zit nu op 18. Maar morgen gebruik ik m'n eerste lucky egg en dan bump ik naar 20.quote:
Ik had iets lager uit lvl 14. Met wat stardust heb ik hem tot 900 gekregen en het is meteen me hoogste pokemon dan. Dus ja, dat was best lucky.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:29 schreef k0fferbak het volgende:
Een Aerodactyl uit m'n eerste 10 km egg is dat een beetje lucky? 530 cp ben level 15, maar kreeg de egg op level 9.
Volgens mij starten de gym-levels weer opnieuw zodra de gym wordt veroverd?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
Huh? Een gym hier die sowieso al een tijd level 3 was is opeens level 1? Dat kan toch helemaal niet?
Jawel, bij succesvolle aanvallen daalt het prestige en dus ook het level.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
Huh? Een gym hier die sowieso al een tijd level 3 was is opeens level 1? Dat kan toch helemaal niet?
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 01:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij starten de gym-levels weer opnieuw zodra de gym wordt veroverd?
Oh nice, dat wist ik helemaal niet. Dacht echt even dat ik gek werd.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 01:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jawel, bij succesvolle aanvallen daalt het prestige en dus ook het level.
Ja of wel maar heeft tegelijkertijd even "succesvolle" verdedigers, of wordt meteen teruggepakt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 01:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Oh nice, dat wist ik helemaal niet. Dacht echt even dat ik gek werd.Maar een gym van bijvoorbeeld level 8 is dus al een tijd lang niet succesvol aangevallen?
Dat weet je niet, wat je wel weet is dat ze daar hard trainenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 01:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Oh nice, dat wist ik helemaal niet. Dacht echt even dat ik gek werd.Maar een gym van bijvoorbeeld level 8 is dus al een tijd lang niet succesvol aangevallen?
Ik vind die gyms nog steeds een beetje ingewikkeld. Af en toe een pokemon bijgeplaatst maar aanvallen durf ik nog niet ofzo.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 01:26 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja of wel maar heeft tegelijkertijd even "succesvolle" verdedigers, of wordt meteen teruggepakt.
Elke ochtend loop ik bv langs een level 6-7 blauwe gym, maar elke ochtend zijn het totaal verschillende pokemon.
Ahja. Je eigen team aanvallen vind ik gevoelsmatig nog erger.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 01:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat weet je niet, wat je wel weet is dat ze daar hard trainenHoe meer je traint (waarbij je dus wint van je eigen team pokemon) hoe meer prestige een gym krijgt.
Tja lastig, ik heb vandaag ook evolved. Wel veel lager, van level 13 naar level 15. Wilde eigenlijk nog doorsparen maar trok het niet meer.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 01:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
heb vandaag voor 20K XP aan evoluties verzameld.. daarmee kom ik op 22. Nu twijfel of ik ga evolueren of dat ik wacht tot ik 120 bij elkaar heb zodat ik gelijk naar 23 kan..
5 ratatas is maximaal 20 candy, je hebt er 25 nodig om er een te evolueren.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
Heb overigens vooral Rattata en Pidgeys gedaan. 3 Pidgeys vangen en je kan alwweer evolven. Of 5 Rattataa. Nou dat lukt vrij snel.
Ehh, zullen we eerst de tweede maar doen?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 01:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoorde een gerucht over derde generatie Pokémon later dit jaar.
Ik hoop van niet.
Alleen XS tellen daarvoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 01:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wat is deze medaille dan?
[ afbeelding ]
Er is veel mogelijk.. maar ik heb toch echt iets meer dan tien ratten gevangen tussen de 870 pokemon die ik tot nu toe heb gevangen
THIRD GENquote:Op vrijdag 22 juli 2016 01:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoorde een gerucht over derde generatie Pokémon later dit jaar.
Ik hoop van niet.
Aaaaahhhhquote:
Ja die kwamen in November dáárvoor al volgens die gast. Kan er gelukkig op Google niks over vinden.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 01:56 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Ehh, zullen we eerst de tweede maar doen?
Je maakt een grapje, maar het is een CIA complot.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 02:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
https://www.geeksaresexy.(...)h-behind-pokemon-go/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |