swipen babyquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:21 schreef Oberkullie het volgende:
Hoe weet je nou hoeveel Pokemon een gym bezitten?
Dat heb ik ook, het zou mooi zijn als ze dat eens fixen maar ik vind het al mooi dat de app nu twee dagen achter elkaar vrij soepeltjes loopt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zo vreemd dat een pokémon helemaal links kan zitten in het balkje onderin van drie, maar als je op alle nearby pokémon klikt, is 'ie laatste op de eerste rij of zo.
Dat zou wel moeten ja, maar die functie is al dagen stukquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:26 schreef colastroop het volgende:
Zegt de positie van een pokemon nog iets in je 'nearby' lijst? Want ik heb iets van 20 minuten lopen zoeken naar een dragonair die helemaal linksboven in de lijst zat.. maar niks gevonden uiteraard.
Hij begint toch met de Pokemon die je als eerste aanklikt?quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:45 schreef Fera het volgende:
Hoe wissel je eigenlijk je Pokémon voordat je bij een gym gaat vechten? Nu gooit hij elke keer Lapras er als eerste uit, terwijl ik eigenlijk met een andere wil beginnen. Tijdens het gevecht kun je wel switchen, maar dat is totaal niet handig.
Verder heb ik echt een meh dag vandaag. Kom bijna niets tegen, pokéballs zijn bijna op en vechten tegen een gym is haast onmogelijk met al die hoge level spelers hier.
Door erop de klikken, dan ga je naar je lijst met Pokemon en klik je diegene aan die je op plek 1 wilt. That simple.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:45 schreef Fera het volgende:
Hoe wissel je eigenlijk je Pokémon voordat je bij een gym gaat vechten? Nu gooit hij elke keer Lapras er als eerste uit, terwijl ik eigenlijk met een andere wil beginnen. Tijdens het gevecht kun je wel switchen, maar dat is totaal niet handig.
Verder heb ik echt een meh dag vandaag. Kom bijna niets tegen, pokéballs zijn bijna op en vechten tegen een gym is haast onmogelijk met al die hoge level spelers hier.
Bij mij niet. Ik krijg zo'n lijstje met zes Pokémon, maar welke ik ook aanklik hij gooit Lapras erin.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hij begint toch met de Pokemon die je als eerste aanklikt?
Hmmm. Naja, zal het binnenkort nog wel eens proberen dan.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:50 schreef Justevo het volgende:
[..]
Door erop de klikken, dan ga je naar je lijst met Pokemon en klik je diegene aan die je op plek 1 wilt. That simple.
Hmm, ik had een uurtje geleden eigenlijk ook zo goed als geen problemen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
Het is bijna 9 uur s avonds en ik kan gewoon in de game? Klopt dit wel?
Goede vangst, zegquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:02 schreef Nystiq het volgende:
Net Lapras van 1769 gevangen op Kijkduin xD
Nice, ik ben nu level 11 maar ik kan er pas 30 evoluerenquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:02 schreef BobW het volgende:
[..]
Van level 11 ~80% tot level 16 en een beetje
56 evoluties
Heb al drie dagen geen problemen, dus ja. Dat kan wel kloppenquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:52 schreef liesje1979 het volgende:
Het is bijna 9 uur s avonds en ik kan gewoon in de game? Klopt dit wel?
Incense spawnt elke 5 minuten een pokemon als je stilstaat.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:22 schreef playirelia het volgende:
Werkt een incense net zo goed als een lure?
quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:28 schreef Shadowkid053 het volgende:
[ [url=https://out.reddit.com/t3_4twutw?url=http%3A%2F%2Fwww.hyunsdojo.com%2Fuploads%2Fphotos%2Ff8d3c4f8b45c3fa4_22b9037f_f.gif&token=AQAAMTCRVxgUbfiUcHKwILCSv4Ua6DJbCkBnkfWkoh_VC-SZ1DNw]afbeelding[/url] ]
Dat betwijfel ik, dat is heel stevig hardlopen: 12km/h.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:25 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Incense spawnt elke 5 minuten een pokemon als je stilstaat.
Als je beweeg (200m per minuut) spawned die elke minuut een pokemon.
- Alleen jij ziet ze
Source code data does not lie.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, dat is heel stevig hardlopen: 12km/h.
Oh? Ik merk, en lees overal, dat de server het juist lekker doet.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Echt. Altijd vanaf 9 uur liggen die servers te kutten.
Stop. Blender time.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:42 schreef tjaptjoep het volgende:
Ik zit aan de limiet van 250 Pokemons...
Dan moet je flink rennen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:36 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Source code data does not lie.
[ afbeelding ]
Hele avond geen problemen hoor.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:54 schreef Friday12 het volgende:
Hoe zijn de servers met pokemon vangen?
Prima hier vanavond.quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:54 schreef Friday12 het volgende:
Hoe zijn de servers met pokemon vangen?
Sowieso pokemons gaan vangen in de autoquote:Op donderdag 21 juli 2016 21:59 schreef Friday12 het volgende:
Top dan ga ik met de fiets naar huis ipv de auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Level 12
/liefpogodagboek
https://rankedboost.com/pokemon-go/tier-list/ ?quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:10 schreef Jaytje07 het volgende:
Ik heb vandaag een website langs zien komen dat je kunt zien hoeveel CP je Pokemon erbij krijgt met een candy. Weet iemand nog welke dit is?
Dank!quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
https://rankedboost.com/pokemon-go/tier-list/ ?
Nicequote:Op donderdag 21 juli 2016 22:12 schreef Falco het volgende:
Vanavond voor het eerst een flinke wandeling door de stad gemaakt. 2 Levels omhoog gegaan naar level 9, dus niet verkeerd
. Nog geprobeerd een gym over te nemen, maar met level 9 is dat nog een beetje kansloos gedoe
.
Ywquote:
Een golduck, samen met 20 anderenquote:
Ah leuk, Seel en Cubone.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:17 schreef Falco het volgende:
[..]
Een golduck, samen met 20 anderen. Was nogal drukke pokestop met lure daar.
Verder een Staryu, Slowpoke, Seel, Cubone. Voor de rest de usual pidgeys en vooral in de binnenstad veel ratatata's.
Inderdaad. Zelf net door een dorp gefietst hier, ik ken nu weer meer straten en stukjes.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:18 schreef Vidura het volgende:
Het toffe aan dit spel vind ik eigenlijk wel dat je op de plekken komt en dingen (Pokestops) tegenkomt die je nooit eerder bent tegengekomen of was opgevallen.
Ja idd, het viel me ook op hoeveel kunstobjecten er zijn. Veel meer dan ik dachtquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:23 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ah leuk, Seel en Cubone.
[..]
Inderdaad. Zelf net door een dorp gefietst hier, ik ken nu weer meer straten en stukjes.
Bij Nijmegen Dukenburg zit een stop bij een prullenbakquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja idd, het viel me ook op hoeveel kunstobjecten er zijn. Veel meer dan ik dacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |