In Enschede bij een lantaarnpaal. Naam? Artistieke lampen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Bij Nijmegen Dukenburg zit een stop bij een prullenbak
Die in Nijmegen heet "Nijmeegse prullenbak".quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:30 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
In Enschede bij een lantaarnpaal. Naam? Artistieke lampen.
Wel oplichting. half uurtje binnenstad en ik heb et.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:42 schreef sneakydesert het volgende:
Vandaag zat ik door al mijn pokeballs en greatballs heen, dus 100 pokeballs gekocht Had ook net mijn incense aanstaan dus kon niet anders![]()
Ik ga dat echt niet doen, want ik ben daar best gevoelig voorquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:42 schreef sneakydesert het volgende:
Vandaag zat ik door al mijn pokeballs en greatballs heen, dus 100 pokeballs gekocht Had ook net mijn incense aanstaan dus kon niet anders![]()
Ik zat net in het buitengebied, vond het anders zonde van de incense. Wel een paar pokemon gevangen die ik nog niet had, dus ik vond het primaquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:42 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Wel oplichting. half uurtje binnenstad en ik heb et.
Goed van jequote:Op donderdag 21 juli 2016 22:43 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik ga dat echt niet doen, want ik ben daar best gevoelig voor
En dan te bedenken dat ik ongeveer 20 ballen op een weedle gooide net.quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:46 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Goed van je![]()
![]()
Ik ga er echt geen tientallen euro's aan uitgeven hoor1x pokeballs en dat was het wat mij betreft
Nou, wat er staat zit wel in de buurt, tenzij de 30min(?) refresh er is en je net te laat bent:quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:30 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij klopt de nearby op het moment helemaal niet. Ik vind dingen die er niet instaan en vind de dingen die er wel instaan juist niet.
Fanatiekelingquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:48 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik ongeveer 20 ballen op een weedle gooide net.
Hahahaquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:46 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Goed van je![]()
![]()
Ik ga er echt geen tientallen euro's aan uitgeven hoor1x pokeballs en dat was het wat mij betreft
Ik ga morgen maar eens wat ballen farmen, en misschien nog een lure opzetten als er een terrasje in de buurt isquote:Op donderdag 21 juli 2016 22:50 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Wat dat betreft is het voor mij een kwestie om even een blokje in mijn wijk te lopen en ik loop al langs 10 pokestops ofzo. Dan heb ik ook binnen 15 minuten al iets van 30 ballen
Volgens deze website:quote:Op donderdag 21 juli 2016 22:58 schreef Redbullkid het volgende:
Hoeveel cp zal mijn 1020 weepingbell zijn als ik hem evolve naar victreebell?
quote:Your Weepinbell will evolve into a Victreebel with 1499-1621 Combat Power (CP)
2 miljoen?quote:Op donderdag 21 juli 2016 23:16 schreef KingRadler het volgende:
morgen wordt weer bekend gemaakt hoeveel Nederlanders Pokemon Go spelen.
wat is dat voor powerup dan weejoquote:Op donderdag 21 juli 2016 23:23 schreef Dimachaerus het volgende:
kreeg een snorlax van 1393 uit mn 10km ei
power up gedaan naar 1959, kan nog 1x en dan kom ik boven de 2k maar mn trainer level is te laag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |