Wow! Geweldig om te zien dat het spel zo populair is!quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:55 schreef KingRadler het volgende:
There is currently 104 million users on #PokemonGO
bron: https://twitter.com/pokemongotech/status/756154618418229248
Boeit nietquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:21 schreef b0ef het volgende:
Is het slimmer om pokemons sterker te maken vóór je ze evolueert of maakt dit totaal niet uit?
Ik geloof dat het niet uitmaakt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:21 schreef b0ef het volgende:
Is het slimmer om pokemons sterker te maken vóór je ze evolueert of maakt dit totaal niet uit?
Boeit zeker wel, nadat je ze evolueert veranderen de abilities namelijk. Je wilt niet je resources steken in een pokemon met slechte abilities dus altijd na evolueren pas power up doen.quote:
Geweldigquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:41 schreef Zelfscanner het volgende:
Wat ik nu meemaak.
Ik ben volop aan het eten. Spelletje ligt naast mij. (Want ze komen gewoon in de woonkamer)
Komt er een Wartortle in beeld. Dus ik mijn bord aan de kant gegooid, naar buiten gerent, en gelukkig meteen de goede kant op. Kwam hem een paar meter verder bij een schoolplein tegen. Gevangen met 23 pokeballs546
Zullen mij op de bank als gek verklaren
quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:41 schreef Zelfscanner het volgende:
Wat ik nu meemaak.
Ik ben volop aan het eten. Spelletje ligt naast mij. (Want ze komen gewoon in de woonkamer)
Komt er een Wartortle in beeld. Dus ik mijn bord aan de kant gegooid, naar buiten gerent, en gelukkig meteen de goede kant op. Kwam hem een paar meter verder bij een schoolplein tegen. Gevangen met 23 pokeballs546
Geniaalquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:41 schreef Zelfscanner het volgende:
Wat ik nu meemaak.
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Niks mis met prioriteiten stellen.
quote:
quote:
Wat ik nu meemaak.
quote:
Dus jij hebt zequote:Op donderdag 21 juli 2016 17:02 schreef liesje1979 het volgende:
Vandaag 10 pikachu gevangen in het Zuiderpark.
Ik wel. Maar ja, niet gevonden.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:58 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb nog nooit een Pikachu gezien, ook niet op de nearby kaart
Sowieso komen op de kaart alleen tegenwoordig maar Pokemon die ik al ken...quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ja, niet gevonden.
Volgens mij een all-time record.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:55 schreef KingRadler het volgende:
There is currently 104 million users on #PokemonGO
bron: https://twitter.com/pokemongotech/status/756154618418229248
Kopen of op level 9, 10, 15 etc.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:21 schreef sirdanilot het volgende:
Hoe krijg ik een lucky egg? Ik heb alleen normale eieren
Je krijgt ze ieg bij levellen. Ieg bij level 9, en ik geloof ook 1tje bij level 11.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:21 schreef sirdanilot het volgende:
Hoe krijg ik een lucky egg? Ik heb alleen normale eieren
quote:
Wat ik nu meemaak.
Stuur die eens hierheenquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:13 schreef RRuben het volgende:
Ik ga zo even lekker spelen
Dikke wolkbreuk hier en het is nu buiten 23 °C
Ik wil het ook gaan doen, maar bang dat de server er elk moment uitvliegtquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:38 schreef BobW het volgende:
Een half uur lang alles evolved met Lucky Egg, even op adem komen
Hmm ja dat is dan wel zondequote:Op donderdag 21 juli 2016 19:39 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik wil het ook gaan doen, maar bang dat de server er elk moment uitvliegt
Ik doe het wel als ik vannacht weer niet kan slapen van de hitte.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:39 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik wil het ook gaan doen, maar bang dat de server er elk moment uitvliegt
me too, 60k xp gepaktquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:38 schreef BobW het volgende:
Ik ben zaterdag en zondag in Rotterdam, ik ben echt benieuwd naar het verschil met hier.. Ik woon niet echt dichtbij een flinke stad ofzo.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:51 schreef Ronaldsen het volgende:
Net weer drie kwartier non stop rattataas en pidgy's gevangen, misschien toch eens naar andere plekken gaan
Ga langs Zoetermeer. Pikachu paradijsquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag en zondag in Rotterdam, ik ben echt benieuwd naar het verschil met hier.. Ik woon niet echt dichtbij een flinke stad ofzo.
Daar heb ik dan geen tijd voorquote:Op donderdag 21 juli 2016 19:53 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ga langs Zoetermeer. Pikachu paradijs
Hoe veel levels ben je geklommen?quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:38 schreef BobW het volgende:
je kan gewoon naar links swipen en dan zie je welke pokemons er in de gym zittenquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:21 schreef Oberkullie het volgende:
Hoe weet je nou hoeveel Pokemon een gym bezitten?
Ik vind het ook altijd zo vreemd dat een pokémon helemaal links kan zitten in het balkje onderin van drie, maar als je op alle nearby pokémon klikt, is 'ie laatste op de eerste rij of zo.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:26 schreef colastroop het volgende:
Zegt de positie van een pokemon nog iets in je 'nearby' lijst? Want ik heb iets van 20 minuten lopen zoeken naar een dragonair die helemaal linksboven in de lijst zat.. maar niks gevonden uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |