Wow! Geweldig om te zien dat het spel zo populair is!quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:55 schreef KingRadler het volgende:
There is currently 104 million users on #PokemonGO
bron: https://twitter.com/pokemongotech/status/756154618418229248
Boeit nietquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:21 schreef b0ef het volgende:
Is het slimmer om pokemons sterker te maken vóór je ze evolueert of maakt dit totaal niet uit?
Ik geloof dat het niet uitmaakt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:21 schreef b0ef het volgende:
Is het slimmer om pokemons sterker te maken vóór je ze evolueert of maakt dit totaal niet uit?
Boeit zeker wel, nadat je ze evolueert veranderen de abilities namelijk. Je wilt niet je resources steken in een pokemon met slechte abilities dus altijd na evolueren pas power up doen.quote:
Geweldigquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:41 schreef Zelfscanner het volgende:
Wat ik nu meemaak.
Ik ben volop aan het eten. Spelletje ligt naast mij. (Want ze komen gewoon in de woonkamer)
Komt er een Wartortle in beeld. Dus ik mijn bord aan de kant gegooid, naar buiten gerent, en gelukkig meteen de goede kant op. Kwam hem een paar meter verder bij een schoolplein tegen. Gevangen met 23 pokeballs546
Zullen mij op de bank als gek verklaren
quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:41 schreef Zelfscanner het volgende:
Wat ik nu meemaak.
Ik ben volop aan het eten. Spelletje ligt naast mij. (Want ze komen gewoon in de woonkamer)
Komt er een Wartortle in beeld. Dus ik mijn bord aan de kant gegooid, naar buiten gerent, en gelukkig meteen de goede kant op. Kwam hem een paar meter verder bij een schoolplein tegen. Gevangen met 23 pokeballs546
Geniaalquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:41 schreef Zelfscanner het volgende:
Wat ik nu meemaak.
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 21 juli 2016 18:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Niks mis met prioriteiten stellen.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:41 schreef Zelfscanner het volgende:
Wat ik nu meemaak.
quote:
Dus jij hebt zequote:Op donderdag 21 juli 2016 17:02 schreef liesje1979 het volgende:
Vandaag 10 pikachu gevangen in het Zuiderpark.
Ik wel. Maar ja, niet gevonden.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:58 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb nog nooit een Pikachu gezien, ook niet op de nearby kaart
Sowieso komen op de kaart alleen tegenwoordig maar Pokemon die ik al ken...quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ja, niet gevonden.
Volgens mij een all-time record.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:55 schreef KingRadler het volgende:
There is currently 104 million users on #PokemonGO
bron: https://twitter.com/pokemongotech/status/756154618418229248
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |