Ah joh niet zo mopperen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Tof man. Je pokemon aan de prof geven en niks krijgen.
Je krijgt een candy?quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
Tof man. Je pokemon aan de prof geven en niks krijgen.
Zubat is gewoon kut.quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:39 schreef RRuben het volgende:
Ik vindt het nog wel lastig inschatten hoever je moet gooien bij een pokemon. Een Weedle is echt heel dichtbij, maar net een zubat moet je veel verder gooien. Terwijl het er precies hetzelfde uitziet
Ga deze week voor de rest alleen fietsen. Zag al een paar jongens bij een bepaald stuk in het bos waar mogelijk een toffe pokemon zitquote:Op donderdag 21 juli 2016 16:22 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Gewoon diens fiets stukmaken. Dan blijft hij/zij seizoenen lang nog met je optrekken
Ik ga mijzelf aanvullen: ING heeft nu "Pokemon Go uitrusting" als categorie in hun rentepuntenwinkelquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:32 schreef Kassamiep het volgende:
Dus... Gisteren gebruikte dierenpark Amersfoort de rage handig voor wat reclame. Ik heb daarnaast ook al een aantal terrasjes gezien waar de eigenaren regelmatig een lure in de pokestop voor hun deur stoppen...
Nog meer van dit soort acties?
Wel echt een asshole, ja.quote:
Productief dagjequote:Op donderdag 21 juli 2016 16:49 schreef Myraela het volgende:
Vandaag zo'n 85 Pokemon gevangen.
Maar alleen Machop is nieuw, maar die kwam uit een ei.
Holy fuckquote:Op donderdag 21 juli 2016 16:49 schreef Myraela het volgende:
Vandaag zo'n 85 Pokemon gevangen.
Maar alleen Machop is nieuw, maar die kwam uit een ei.
Oosten van het land zeker? Bofkont. Ik wil hier ook wel even een flink buitje.quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:51 schreef DuW2 het volgende:
Hier regent en onweert het helaasen ik moet zo nog wel op de fiets naar huis (die km's gaan niet tellen voor mn eggs)
idd (al was deze bui op de radar niet te zien. Voor de temperatuur wel goed, maar had best even mogen wachten tot ik thuis was. (of het moet weer droog zijn binnen 4 minuten)quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:54 schreef Loux het volgende:
[..]
Oosten van het land zeker? Bofkont. Ik wil hier ook wel even een flink buitje.Met deze hitte ga ik niet op pad, maar ik heb nog drie eieren te hatchen...
is 1 keer vangen niet genoeg dan?quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:02 schreef liesje1979 het volgende:
Vandaag 10 pikachu gevangen in het Zuiderpark.
quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had er nog 0. En nu wil ik er nog meer voor de candy uiteraard.
ik ben een noob. ik heb geen idee waar ik het over heb. mijn telefoon is te oud de game te spelenquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Je wilt toch uiteindelijk een Raichu of niet dan?
Euhm, overal? Heb gewoon rond gefietst over de trimbaan. Sowieso 2 bij de hoek bij de midgetgolf.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:09 schreef Fe2O3 het volgende:
Waar in het zuiderpark? Of met een lure bij een stop (welke stop?)
kan je gebruik maken van de fiets / auto?quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Euhm, overal? Heb gewoon rond gefietst over de trimbaan. Sowieso 2 bij de hoek bij de midgetgolf.
Auto kan niet in het park, fiets natuurlijk wel, Of lopen, of skaten.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
kan je gebruik maken van de fiets / auto?
wordt je niet gedwongen om te lopen zeg maar?
Ik heb nog geen een Eevee spawn in de buurt kunnen vinden helaas.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:23 schreef Jiggler het volgende:
Heb nu inmiddels 2 Vaporeons van rond de 1700 cp, het is echt belachelijk hoe goed die zijn, alleen een dikke Snorlax is nog ietsje sterker, maar daar ben ik nog steeds naar op zoek.
Wat was de base CP van de eevees?quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:23 schreef Jiggler het volgende:
Heb nu inmiddels 2 Vaporeons van rond de 1700 cp, het is echt belachelijk hoe goed die zijn, alleen een dikke Snorlax is nog ietsje sterker, maar daar ben ik nog steeds naar op zoek.
Had er 1tje doorgeleveld tot 650 CP, die werd 1709 ofzoquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:25 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Wat was de base CP van de eevees?
Zijn je recenste.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:25 schreef Murdera het volgende:
Wat doet het blauwe gloedje achter sommige pokemon?
wil ook een Pikachuquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:02 schreef liesje1979 het volgende:
Vandaag 10 pikachu gevangen in het Zuiderpark.
Deze kreeg ik:quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:36 schreef Unites het volgende:
Er kwam net een Rhyhorn van 318CP uit m'n 5KM-ei.
En ik kwam net midden in een weiland een Charmander tegen
Ik hou zoooo van deze dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |